Modyfikacja ECU

2014 - | silnik: S55B30
raptownym3
Posty: 172
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Modyfikacja ECU

Post autor: raptownym3 » śr gru 13, 2017 14:08

W ofercie mamy dostępną modyfikacje modeli F M3/M4 przez złącze OBD więcej info na priv.
Raptowny M-Performance

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 290
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Modyfikacja ECU

Post autor: Juras » pn mar 04, 2019 22:58

Ktoś wie ile można wycisnąć z F8x ZCP pisząc program pod DP i dolot? 550 rozumiem bez problemu. Natomiast pod 6 paczek albo trzeba pomyśleć o wymianie turbo lub/i mogą pojawić się jakieś problemy z wałem/wałkami? Jaka jest największa moc, którą można osiągnąć bez wymiany turbo/rozbierania silnika jednocześnie unikając nadmiernych skutków ubocznych?
Obrazek

pawel1234
Posty: 81
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: Modyfikacja ECU

Post autor: pawel1234 » wt mar 05, 2019 14:28

Dziś czytałem o F80 575KM 760Nm robionej w Hypertech Warszawa miała zrobione:
-Cooler CSF
-Downpipes

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 290
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Modyfikacja ECU

Post autor: Juras » wt mar 05, 2019 20:39

Kusi jeszcze żeby dolot dołożyć ale dolot da jakieś kilkanaście KM maks. A koszt markowego dolotu to 8-10k PLN. Sporo jak za niewielki efekt. Fajnie syczy za to. 575 brzmi nieźle. Zwłaszcza przy takich niutach.
Obrazek

pawel1234
Posty: 81
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: Modyfikacja ECU

Post autor: pawel1234 » czw mar 07, 2019 14:00

Kolega mój robił w TC soft + DP ( bez coolera ) i wyszło ok. 550 - baaaaardzo jest zadowolony

ODPOWIEDZ