Bmw M2----M3Kris

Rafal
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 12, 2007 12:48
Auto: M3E36
Lokalizacja: podbeskidzie

Re: Bmw M2----M3Kris

Post autor: Rafal » śr lis 14, 2018 18:30

M3Kris pisze:W M2 mozna zrobic soft na bezpiecznie do 440km i 630-40 NM(Sportmile,Dynosoft). Znam kogos kto tak zrobił już 30 000tys km bez najmniejszego problemu.
Sama wymiana gratów(DP, Itercooler, dolot) to juz fajny przyrost,według mnie wystarczający :wink:

tak, a słyszałeś, że na więcej nie pozwala turbina... oraz... pompa paliwa, że podobno trzeba założyc pompe wysokiego cisnienie HPFP zeby przekroczyc te 440 koni ?

Awatar użytkownika
seevin
Posty: 137
Rejestracja: pt wrz 01, 2017 13:22
Auto: E92 M3 Competiton

Re: Bmw M2----M3Kris

Post autor: seevin » śr lis 14, 2018 18:34

M3Kris pisze:
--==maly==---- pisze:M3/M4 mocno urosło dlatego pojawiło się miejsce dla 1M i M2.
Mi dzwięk M2 również podoba się dużo bardziej niż M4 bo tam jest tłumik w poprzek i pojawia się brzęczenie/rezonans którego nie lubię już od czasów E46. Niestety w M2 Competition na którą czekałem znowu zrobili to samo i dzwięk jest dużo gorszy niż w zwykłej M2.
A to nie jest kwestia tego, że S55 ma 2 turbiny, a N55 jedną? N54 był na dwóch i też nie za ładnie pierdział, a po modach na big turbo chodził jak 2JZ :D
M2 Competition ma identyczne rozwiazanie całego ukladu wydechowego co M4/M3.
Śmiem twierdzic ze dobrze pomodzona M2 bedzie brzmiała o wiele lepiej :grin:[/quote]

Ale M2 Competition ma właśnie S55, ten sam silnik co M3/M4, stąd też brzmi podobnie i ma podobny wydech. I też uważam, że M2 z N55 brzmi lepiej jak już wspomniałem.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 497
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: Bmw M2----M3Kris

Post autor: Juras » śr lis 14, 2018 22:12

Ciekawe, że M2 to emka pomimo silnika N. Kiedyś zrobili odwrotnie: 850CSi miało silnik S choć formalnie nie było to M. :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 151
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: Bmw M2----M3Kris

Post autor: LINKIN » czw lis 15, 2018 11:40

M2 to taki trochę falstart BMW.
Silnik N, zegary nie M, lusterka nie M ...
M2 comp wygląda jak tak powinna wyglądać od początku M2.

Żeby nie było - auto bardzo ładne, agresywne, fajnie napompowane błotniki... pamiętam jak 1 raz zobaczyłem na żywo to chciałem od razu je kupić :)

Awatar użytkownika
M3Kris
Posty: 102
Rejestracja: pt lis 15, 2013 18:54
Auto: E46M3/E92 M3/M2
Lokalizacja: Śląsk

Re: Bmw M2----M3Kris

Post autor: M3Kris » czw lis 15, 2018 19:49

LINKIN pisze:M2 to taki trochę falstart BMW.
Silnik N, zegary nie M, lusterka nie M ...
M2 comp wygląda jak tak powinna wyglądać od początku M2.

Żeby nie było - auto bardzo ładne, agresywne, fajnie napompowane błotniki... pamiętam jak 1 raz zobaczyłem na żywo to chciałem od razu je kupić :)

Nie nazwałbym tego falstartem, bardziej celowym działaniem...
M2 miała byc bardziej dostepna (czytaj tańsza) od M3/M4 . Dlatego tez, brakuje kilku elementów o których wspomniałeś powyżej(do tej listy dodałbym jeszcze fotele).
Mamy już przyklad podobnej historii, mam tu na myśli 1M.
Tam też wykonano podobny zabieg i suma sumarum wyszło super. Polacam zobaczyć test Chris Harrisa na YT zeby zroumieć idę 1M i M2.

https://www.youtube.com/watch?v=-xkv4PiD0To" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ