BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » wt cze 20, 2017 12:00

Thx. Tez mysle, ze bedzie kiedys rodzynek, tym bardziej, ze niewykluczone, ze to ostatnia generacja z manualem. Pali tyle samo co moja byla e90 330i. Czyli po miescie jakies 15 przy okazyjnym deptaniu ale bez palowania. W trasie wydaje sie, ze daloby sie zejsc ponizej 10. Gornej granicy pewnie nie ma, ale trzebaby ja niezle katowac, zeby srednia w dluzszym okresie wychodzila ponad 20.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » sob cze 24, 2017 10:27

Identyczna - czarna, LCI, Competition z pominięciem 20" WZ666: https://www.youtube.com/watch?v=A5Iu5Aifk6M"

PS> Cena pakietu Competition w PL to jest rozbój w biały dzień. 33k PLN vs. 3k GBP, bo tyle kosztuje w UK. Różnica w cenach tych aut PL-UK w żaden sposób tego nie tłumaczy, mimo wszystko całkiem inna proporcja.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » ndz lip 16, 2017 13:41

Właśnie wróciłem M4 z wakacji, w sumie w te i we wte ok. 2kkm. 3 zaobserwowane w związku z tym plusy:

- spalanie 10,1/100km. Bez większych szaleństw. Przypuszczam, że żółwim tempem dałoby się zejść do ok. 8l. O dziwo ciężko było trafić 98, za to 100 oktanów było powszechne, więc takie też lałem.

- pomimo braku tylnych drzwi to dość uniwersalne auto, do bagażnika weszła ogromna ilość rzeczy, zawieszenie bardzo często przełączałem w tryb sport, bo comfortowy był po prostu trochę za miękki. Fotele są super wygodne, nie ma mowy o jakimkolwiek bólu pleców po dłuższej trasie. Wrażenia z jazdy bardziej jak w GT niż w samochodzie wyprodukowanym pod kątem toru.

- po przeglądzie 5kkm zostałem poinformowany w serwisie, że jeśli została dobrze dotarta, to nie powinna brać więcej niż 1l na 6kkm. Od tego momentu zrobiłem prawie 4kkm i... nie wzięła ani grama! 8) wiadomo, że spokojna, dłuższa trasa, która stanowiła połowę tego, będzie miała inny wpływ niż lokalne, szybsze pojeżdzawki, co nie zmienia jednak tego, że to i tak dobra wiadomość.

Obrazek


Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: BMW M4 2017

Post autor: LINKIN » pt sie 11, 2017 08:38

Fajny bandyta, folift 2.0 robi robotę - zwłaszcza tylne światła :one:
Bardzo przyjemne spalanie, nic tylko jeździć :)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pt sie 11, 2017 14:53

Dzięki. Wcześniejsze tylne były słabe, za to obecnie bardziej wyróżniają się z tłumu przednie. Spalanie faktycznie niezłe, jestem zaskoczony.

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: BMW M4 2017

Post autor: nastar » pt sie 11, 2017 16:21

Kolego a jak luzy na napędzie jakoś udało im się to wyeliminować czy tak jak w e92 stuki itp

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pt sie 11, 2017 17:31

Wydaje mi się, że kilka razy coś słyszałem, z czego pierwszy raz jeszcze podczas docierania. Zwrócę uwagę na szczegóły jeśli stanie się to znowu i opiszę. Na pewno nie jest to głośne/częste/szczególnie irytujące.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » sob sie 12, 2017 07:45

Pięknie się prezentuje. Polift to całkiem inne auto tak powinno wyglądać pierwsze m4 i nie było by niesmaku. To typowe zagranie bmw mimo że już e46 coupe lci miało ledowe lampy tył to i dalej wszystkie nowe modele dopiero po lifcie takie dostają i przedlift wygląda zawsze słabo teraz w m2 było to samo.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » sob sie 12, 2017 11:53

Thx. To są stare zagrywki z lat 90 jeszcze - nerka w e34 była początkowo wąska. Polift zrobili szeroki, po to by w e39 dać znowu wąską przed i szeroką po. Wchodzi nowy model, wszyscy zwracają uwagę na nowe linie, a oni po cichu z góry szykują przestrzeń na lift. Z przednimi światłami pewnie też tak było - design był z conceptu, technologia była, koszty jak widać nie są na tyle duże, by się to nie opłacało. Po co w takim razie dali zwykłe, okrągłe ringi na początku? Po to, żeby mieć lepsze pole manewru przy LCI.

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: BMW M4 2017

Post autor: LINKIN » sob sie 12, 2017 18:44

BMW notuje spadki sprzedaży. Kombinują jak mogą. np w przypadku M4 są 2 lifty i ktoś to zamówł LCI 1.0 mógł się mocno wkurzyć.


Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » sob sie 12, 2017 22:45

Zgadza się twoje auto wygląda identycznie jak concept z przed kilku lat a pierwszy produkcyjny wypuścili z dużo słabszymi lampami co mocno popsuło wrażenie teraz jest świetnie.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pt sie 18, 2017 17:15

nastar pisze:Kolego a jak luzy na napędzie jakoś udało im się to wyeliminować czy tak jak w e92 stuki itp
Zbadałem temat i jak się przysłuchać to postukuje sobie czasem - zarówno przy wduszaniu jak i puszczaniu sprzęgła. Dotyczy bardziej 1 i 2 niż innych biegów. Jakbym kupił używkę to byłbym przekonany, że do wymiany jest np. łącznik elastyczny na wale - wieki temu w moim dawnym e36 325 dawał takie objawy, tyle że stuk był dużo głośniejszy. No ale widać ten typ tak ma. Skoro tak fabrycznie wychodzi i nie jest to usterka, to sam fakt nie przeszkadza mi za bardzo.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » śr sie 23, 2017 20:39

W końcu się doczekałem. Powinna wyjechać tak z fabryki. Z resztą jak z większością części M Performance. Jest ekstra dopełnieniem tego auta, leży w rękach idealnie. Jest supergruba, alcantara robi robotę, podobnie jak carbonowy element nawiązujący do reszty wykończenia wnętrza. Audi robi lepsze spłaszczenia kierownic, ale dobrze, że w ogóle jest, bo wcześniejsza wersja nie miała. Oczywiście cena jest wystrzelona w kosmos - jak już myślałem, że za 3,5k opędzluję temat, to doszedł ten element z carbonu za 1,7k... Już miałem obrócić się na pięcie, ale mocno ją zrabatowali no i jest:

Obrazek
Obrazek

Na ten sezon koniec zmian. Może coś ruszy w kolejnym.

ODPOWIEDZ