BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M4 2017

Post autor: Przemooo » czw cze 03, 2021 17:11

Tak jak --==maly==-- napisał - nie smarujemy niczym. Powierzchnia mus być bdb oczyszczona, przy aluminiowym dzwonie tarczy jak w M trzeba uważać by nie oczyszczać szczotkami z metalowym włosiem, bo uszkadza dzwon.

Auto wygląda nadal bardzo dobrze, lepiej niż nowe M4, a w takim stanie to już w ogóle malina

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw cze 03, 2021 21:21

Dzieki Panowie za posty. Poki co zostaje jak jest a z czasem wleca nowe piasty. Tarcz wiecej OEM nie kupie. Z tego co widze to Alcon, EBC jakis czas temu wypuscilo podobno sensowne tarcze i jest jeszcze Giro ale cena juz robi sie powazniejsza. Moze zagralby tutaj taki upgrade wraz zaciskami od AMG z jakims lepszym klockiem, pewnie tak.

Maly, z jakiego to dokladnie modelu? Nie ma zadnych skutkow ubocznych tej operacji? Potrzebne jakies adaptery czy? Jaki byl koszt? W przyslosci zamiast kupowac jakies zaciski pod bbk do e36 mozna przelozyc tam zaciski z emki wiec tym wiekszy mialoby to sens.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » pt cze 04, 2021 23:04

Zacisk jest z C63 amg w204 ale z e63 jest taki sam.
Potrzebne są adaptery jakaś niemiecka firma to sprzedaje ale nie pamiętam jaka.

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: BMW M4 2017

Post autor: LINKIN » sob cze 05, 2021 10:47

Najlepszy upgrade hamulców to fabryczna ceramika :)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » sob cze 05, 2021 11:01

Ale to sa juz kwoty kilkudziesieciu tysiecy za nowy zestaw czego nie biore pod uwage w przypadku tego auta. Tym bardziej, ze nic nie zapowiada tego by samochod mial bywac na torze a dopiero tam taki wydatek mialby najwiekszy sens.

patrykp
Posty: 55
Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
Lokalizacja: Wlkp

Re: BMW M4 2017

Post autor: patrykp » pn cze 07, 2021 13:30

Co do hebli, to polecam taki zestaw jak mam u siebie:

Przód EBC + tył OEM, opcja najdroższa
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/23417
+
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/17636


Auto staje dęba zawsze 8)
Na początku rano piszczały, potem się uspokoilo
Niestety, pylą mocno - po 70km felga ma już nalot

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pn cze 07, 2021 15:46

Patryk, dokładnie te chodzą mi po głowie. Ale da się minimalnie taniej:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-ebc-ra ... 0048488736

Yellow stuff podobno ekstra ale już tak ma, że pyli. A nie chrobotają jak OEM?

Tylko tak zaczynam to liczyć to jeśli jestem w połowie tych tarcz i miałbym je skonczyc a przebiegi robie mniejsze to tak za 6 lat :lol: więc chyba nie bede czekał az sie skonczą tylko je opchnę za jakis czas. Ale to i tak temat raczej na przyszły rok. Plus chodzi mi po głowie patent Małego na zaciski AMG i do tego dopiero yellow stuff.

Tył OEM.

patrykp
Posty: 55
Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
Lokalizacja: Wlkp

Re: BMW M4 2017

Post autor: patrykp » wt cze 08, 2021 13:10

Juras pisze:
pn cze 07, 2021 15:46
Patryk, dokładnie te chodzą mi po głowie. Ale da się minimalnie taniej:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-ebc-ra ... 0048488736

Yellow stuff podobno ekstra ale już tak ma, że pyli. A nie chrobotają jak OEM?

Tylko tak zaczynam to liczyć to jeśli jestem w połowie tych tarcz i miałbym je skonczyc a przebiegi robie mniejsze to tak za 6 lat :lol: więc chyba nie bede czekał az sie skonczą tylko je opchnę za jakis czas. Ale to i tak temat raczej na przyszły rok. Plus chodzi mi po głowie patent Małego na zaciski AMG i do tego dopiero yellow stuff.

Tył OEM.
5600zl za dwie, ja dałem 5400zl, jeśli chcesz na pewno te, to bierz je i się nie zastanawiaj.
Nie chrobocze, nie bije, zrobiłem 7kkm, kilka razy przyhamowałem naprawdę mocno, jest super.

EBC Yellow, tak wiem, ten typ tak ma, pomaga umycie auta co 2-3 dni i tyle :) mi to nie przeszkadza bo po prostu lubię miec auto zawsze czyste

patrykp
Posty: 55
Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
Lokalizacja: Wlkp

Re: BMW M4 2017

Post autor: patrykp » śr cze 09, 2021 13:27

Jeszcze tak patrzę na te Twoje tylne tarcze, zerknij w mój temat, ja przy takim zużyciu mialem je popękane od wewnątrz i po prostu je wyrzuciłem


patrykp
Posty: 55
Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
Lokalizacja: Wlkp

Re: BMW M4 2017

Post autor: patrykp » czw cze 10, 2021 14:00

Juras pisze:
śr cze 09, 2021 14:44
Gdzie widac moje tylne tarcze?
Fakt, to przednie :)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw cze 10, 2021 15:08

patrykp pisze:
czw cze 10, 2021 14:00
Juras pisze:
śr cze 09, 2021 14:44
Gdzie widac moje tylne tarcze?
Fakt, to przednie :)
To nie, nic nie jest popekane.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » wt cze 15, 2021 21:12

Mala rzecz a cieszy. Para na przod, tyl jest sprzed roku wciaz swiezy. Polecam Intercars, nie dosc, ze mieli najtansze to jeszcze wczoraj zamowilem a dzis odebralem osobiscie. Oponeo kazalo czekac od kilku do osmiu dni. Do tego mialy byc 2020, a sa 16/21, jeszcze dobrze nie wystygly 8)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » śr cze 16, 2021 12:05

Trochę Cię zmartwię na przód do M3 czy M4 najlepiej dobierać opony z nośnością 92 i bez XL wg tabliczki znamionowej żeby nie walczyć z koleinami. Ja w tamtym roku zrobiłem ten błąd i w tym zmieniałem ponownie bo zle się jeździło :/ Nigdy nie zwracałem na to uwagi a różnica w komforcie i koleinach bardzo duża.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » śr cze 16, 2021 15:49

Nie bede sie upierac ale wg mnie fabryczne pss tez takie byly. Poprzednie tez i mialy homologacje bmw. Poza tym nie odczuwam zadnych efektow specjalnych. Ani na tych ani na poprzednich. Ale bede to obserwowal. Dzieki za info :smile:

ODPOWIEDZ