Cześć,
Póki co chyba brak odpowiedniego działu dla F8x, ale: kilka tygodni temu zamówiłem u polskiego dealera nową M4 Competition. Oprócz ciekawej wg mnie konfiguracji w sam raz załapałem się na pierwszy wypust LCI 2017. Czyli zmodyfikowane ringi przód nawiązujące do konceptu, tylne ledy podkreślają kształt świateł. Nowy Idrive podobny, jeśli nie identyczny, jak w nowych 5 i 7, zrezygnowano tylko z ekranu dotykowego.
Wygląda to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=nk5ERkYzGdc"
Specyfikacja:
Lakier i tapicerka
475 szafirowoczarny met
LKSW Skóra Merino o rozszerzonym zakresie czarny
Wyposażenie standardowe
2PA Śruby zabezpieczające
2VB Czujnik ciśnienia powietrza w oponach
302 System alarmowy
423 Dywaniki welurowe
428 Trójkąt ostrzegawczy
431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie
488 Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich
490 Elektryczna regulacja szerokości oparcia
493 Pakiet dodatkowych schowków
4AE Podłokietnik z przodu, przesuwany
502 Spryskiwacze reflektorów
508 Czujniki parkowania z tyłu i z przodu
521 Czujnik deszczu z automatyczna kontrola
534 Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa
544 Regulator prędkości z funkcją hamowania
552 Adaptacyjne reflektory diodowe
563 Pakiet dodatkowego oświetlenia
575 Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V
5AC Asystent świateł drogowych
5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu
609 System nawigacyjny Professional
610 Wyświetlacz BMW Head-Up
6AC Intelligent Emergency Calling (Inteligentne Połączenie Alarmowe)
6AE Teleservices
6AK ConnectedDrive Services (Usługi Connected Drive)
775 Podsufitka Individual w kolorze antracytowym
Wyposażenie opcjonalne
322 Dostęp Komfortowy
3AG Kamera Cofania
403 Szklany dach, elektryczny z funkcją otwierania i podnoszenia
415 Roleta przeciwsłoneczna dla szyby tylnej
430 Lusterka składane elektrycznie, automatycznie przyciemniane po stronie kierowcy
459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy
494 Ogrzewanie foteli przednich
4WL Listwy wewnetrzne Carbon z listwa akcentowa czarny chrom
5AG Ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu
676 Zestaw głośnikowy HiFi
7ME Pakiet M Driver
7MN M Competition Paket
2VF Adaptacyjne zawieszenie sportowe M
2VZ Obrecze kól ze stopu lekkiego Double Spoke 437 M, 19 cali czarne
760 Obramowanie BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk
7M9 BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie
7MA Pakiet Competition
6NW Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym
7CH Pakiet Repair Inclusive - 4 lata / 200.000 km
72N Pakiet serwisowy Service Inclusive PLUS - 5 lat / 100.000 km
8A1 Polska wersja językowa
8AT Polska instrukcja obsługi
Długo zastanawiałem się nad DKG, wiem że to świetna skrzynia. Zdecydowałem się jednak na manual, który zawsze bardziej mi leżał i ma dawać więcej radości. Tapicerka carbon jest dla mnie nieporozumieniem. Skóra jest co prawda bardziej śliska podczas torowej jazdy, co jednak ma dla mnie małe znaczenie. Carbon jest niby bardziej trwały, ale merynosy podobno też nieźle wytrzymują. I nie wyglądają jak stary tapczan

20" póki co odpada jak dla mnie, WZ 666 z pakietu competition jest taki sobie. Natomiast wklęsłe 437 w 19" są w sam raz, więc takie będą. Jeśli kiedyś jednak bym się zdecydował na 20" to wlecą np. kute BC Forged HT-02: https://mbworld.org/forums/attachments/ ... -black.jpg"
Pakiet competition oprócz niechcianych felg zawiera:
- dodatkowe 19KM. Podobno czuć to na górze obrotów, ale węszę tu kolejny podstęp marketingowy jak z dachem

- czarna nerka M Performance oraz shadow line na wysoki połysk
- czarne: wstawki przy kierunkach w bocznych skrzelach oraz znaczek M4 na tylnej klapie
- układ wydechowy M Sport z czarnymi końcówkami. Pracuje głośniej i strzela (https://www.youtube.com/watch?v=aqyH_TQQzrc" , choć nie tak głośno jak tytanowy M Performance
- dziury na wylot na oparciach foteli
- pasy bezpieczeństwa przeszyte nicią w kolorach M
- adaptacyjne zawieszenie M - podobno nieznacznie inne niż gdyby tylko zamówić samą adaptację bez pakietu competition - sztywniejsze, grubsze stabilizatory, itp.
Odbiór przełom kwiecień/maj. CDN.
PS> Ten wątek ma przede wszystkim stać się szczegółową historią samochodu - od zamówienia poprzez eksploatację, foto/video, aż do sprzedaży. Jako że jest to forum, dyskusja rzecz jasna również mile widziana, jedna tylko prośba: nie o wyższości dkg nad manualem lub odwrotnie. To samo dotyczy e92 vs. f82.
Pzdr.