BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Kurde mać, tam ciężko coś z tym dźwiękiem zrobić z tego co widzę.
Re: BMW M4 2017
Dalej Ci sie nie podoba? Ja uwazam, ze brzmi to rewelacyjnie:
https://www.youtube.com/watch?v=ucUF-j5xJVk
https://www.youtube.com/watch?v=nxGQ9pZHyr0 (tu zwlaszcza od 40 sek)
Jestem przekonany, ze na zywo robi jeszcze lepsze wrazenie. Problemem m4 jest uklad dwoch turbin napedzajacych po 3 cylindry, jedna za druga w ukladzie r6. To wymusilo nominalnie rozna dlugosc obu rur wydechu. Lipny dzwiek bierze sie stad, ze caly uklad ze soba dzwiekowo nie wspolga i de facto wydaje dzwiek jak 2 trzycylindrowe silniki. Wyrownanie dlugosci obu rur rozwiazuje ten problem i silnik zaczyna gadac w koncu jak prawdziwe r6.
Re: BMW M4 2017
Przez V8 mam trochę popsute wymagania akustyczne i żadne R6 mnie nie robi, choć M4 i M2 comp brzmią wyjątkowo źle. Najlepsze co słyszałem w R6 to S38
Re: BMW M4 2017
To prawda, ze stare r6 bez doladowania mialy super brzmienie. S38 chyba na zywo nie slyszalem ale przypuszczam, ze s50 mu nie ustepuje.
Re: BMW M4 2017
Po kilkunastu latach jazdy na ciemnych przednich bocznych szybach postanowilem sie poddac. Kontrole zdarzaja sie dosc regularnie, zwlaszcza w takim aucie z przypalowym wydechem, ktore nie zawsze porusza sie w pelni przepisowo. Mandat czy zabrany dowod mnie nie boli zbytnio ale juz ryzyko mniej lub bardziej legalnego odholowania samochodu i jego potencjalnego porysowania czy obicia juz tak. Pierwszy lakier jest tylko jeden
bez wiekszego zalu, bez nich nie wyglada az tak zle jak myslalem, juz przywyklem. Ponizej m.in. ostatnie foty na ciemnych:










A tu MG in progress. Z radoscia odebralem telefon, ze uda sie jednak uniknac H-pipe i bedzie dosc nietypowy, komorowy X-pipe (podobnie jak ponizej). Plusy sa takie, ze nie tylko lepiej wymiesza sie struga ale rowniez unikniemy efektu rezonatora Helmholtza, ktory w praktyce moglby objawiac sie dodatkowym, zbednym szumem czy tez innym tonem wywolanym prostopadlymi zalamaniami strugi przy H-pipe. Moze jutro uda sie odebrac.














A tu MG in progress. Z radoscia odebralem telefon, ze uda sie jednak uniknac H-pipe i bedzie dosc nietypowy, komorowy X-pipe (podobnie jak ponizej). Plusy sa takie, ze nie tylko lepiej wymiesza sie struga ale rowniez unikniemy efektu rezonatora Helmholtza, ktory w praktyce moglby objawiac sie dodatkowym, zbednym szumem czy tez innym tonem wywolanym prostopadlymi zalamaniami strugi przy H-pipe. Moze jutro uda sie odebrac.



Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2021 21:03 przez Juras, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M4 2017
Odebralem, filmiku narazie nie wklejam, jest poprawa ale to wciaz nie jest to. MG zrobilo dobra robote, postarali sie i zrobili dokladnie to o co poprosilem. Ale nie przeskoczymy braku katalizatorow, ktore w wariancie sportowym bedzie trzeba po prostu wstawic z powrotem ale to z czasem. W czwartek przy chipie wylaczam narazie calkowicie popcorn. Jako calkowity detal jednak wywale tez asd.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Bez asd jest super. Co do popcornu ja toleruje tylko minimalny na wyższych obrotach.
Tak mam ustawione po odpuszczeniu na wyższych obrotach i tylko na sport i sport plus mam 1-2 strzały lekkie lub po wciśnięciu i puszczeniu na max jeden mocny. W BM3 popcorn regulujesz jak equalizer.
Z wydechem niestety nie da się zrobić nic fajnego w S55 to auto słabo brzmi i tak zostanie N55 dużo lepiej. Nowe S58 też brzmi gorzej od B58.
Tak mam ustawione po odpuszczeniu na wyższych obrotach i tylko na sport i sport plus mam 1-2 strzały lekkie lub po wciśnięciu i puszczeniu na max jeden mocny. W BM3 popcorn regulujesz jak equalizer.
Z wydechem niestety nie da się zrobić nic fajnego w S55 to auto słabo brzmi i tak zostanie N55 dużo lepiej. Nowe S58 też brzmi gorzej od B58.
Re: BMW M4 2017
Moze to o czym piszesz ma jakis sens, chodzilo mi to tez po glowie czy nie zostawic takiego minimum. BM3 nie bede kupowal specjalnie dla mozliwosci regulacji tego wiec beda musieli sie wstrzelic w Dynosofcie.--==maly==---- pisze: ↑wt mar 30, 2021 16:07Bez asd jest super. Co do popcornu ja toleruje tylko minimalny na wyższych obrotach.
Tak mam ustawione po odpuszczeniu na wyższych obrotach i tylko na sport i sport plus mam 1-2 strzały lekkie lub po wciśnięciu i puszczeniu na max jeden mocny. W BM3 popcorn regulujesz jak equalizer.
Z wydechem niestety nie da się zrobić nic fajnego w S55 to auto słabo brzmi i tak zostanie N55 dużo lepiej. Nowe S58 też brzmi gorzej od B58.
Widziales filmiki z jednego z moich wczesniejszych postow? Da sie zrobic taki sam lub lepszy dzwiek jak w N55. Nie mowiac juz o montazu pojedynczego turbo, np. 10m50s:
https://youtu.be/QvUwVTgi_Hk
Wierz mi, badalem ten temat, sam silnik ma niewiele do tego. Caly ten dzwiek ma zwiazek z podwojnym turbo i budowa fabrycznego wydechu.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Zdecydowanie tak jak mówisz konstrukcja podwójnego Turbo dużo zmienia niestety to samo jest w nowej M3 ale walka na siłę z tym wszystkim nie ma sensu.
I na przykład w codziennej jeździe nie pasuje też dkg ale swapować ją na 8hp to byłaby profanacja. Taki jest ten model i trzeba to zaakceptować.
I na przykład w codziennej jeździe nie pasuje też dkg ale swapować ją na 8hp to byłaby profanacja. Taki jest ten model i trzeba to zaakceptować.
Re: BMW M4 2017
Łol
Dobrze to wygląda


Dobrze to wygląda


Re: BMW M4 2017
mówiłem, że będzie 550 
gratulacje, niech służy


gratulacje, niech służy



Re: BMW M4 2017
Dzieki Panowie. Jak ma sie cos spieprzyc to predzej pojdzie przy cisnieciu nonstop przy 530 niz przy umiarkowanej jezdzie przy 550 

Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2021 19:48 przez Juras, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M4 2017
Fajnie świeżo autko od dołu wygląda, jak nowe. Ciekawe czy wydech mocno grzeje dyfer będąc tak blisko? Dwa - wózek tylny jest stalowy???
BTW O Crank Hub po sofcie myślałeś?
BTW O Crank Hub po sofcie myślałeś?
Re: BMW M4 2017
Wozek nie wiem. Akurat zadne z tych zdjec od spodu to nie moje auto ale wyglada podobnie. Crank hub - wlasnie badam temat.