BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Można zakodować screen mirroring ja mam.
Gong z rolls royce, asd off koniecznie pomysle co jeszcze u siebie zmieniałem bo bylo tego dużo.
Można też nagłosnienie przekodować na bang olufsen jest dodatkowe ustawionie i wg mnie lepiej gra.
Wykodowalem też pomarańczowe obrysówki przy światłach mijania i przy otwieraniu pomyśle co tam więcej.
No już pomijając gts dkg, gts diff, cs sterring i cs mdm, cold start delete.
Gong z rolls royce, asd off koniecznie pomysle co jeszcze u siebie zmieniałem bo bylo tego dużo.
Można też nagłosnienie przekodować na bang olufsen jest dodatkowe ustawionie i wg mnie lepiej gra.
Wykodowalem też pomarańczowe obrysówki przy światłach mijania i przy otwieraniu pomyśle co tam więcej.
No już pomijając gts dkg, gts diff, cs sterring i cs mdm, cold start delete.
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M4 2017
Ja mam auto z 2015r i wystarczy że nagram na pendrive video i działa bez problemu.
Re: BMW M4 2017
Tak ale to jeszcze nie screen mirroring. Bez tego nie puścisz np. YT.
Mały, DKG nie mam, diff działa jak należy ale mogę się zastanowić. Pozostałe 3 nie chcę. Raczej cały czas bym waste gate otwarty widział jeśli chodzi o dzwięk a nie cold start wyłączał

poszczególnych ustawieniach?
ASD są podzielone opinie, musiałbym sam się przekonać. Ale to nie przez kodowanie tylko fizycznie go w całości na tydzień wyłączyć to będę wiedział.
Re: BMW M4 2017
Witam
Zakupiłem M4 2015
Mam pytanie czy warto podnosić moc czy zostawić standart. Co najlepiej zrobić (wymienić) żeby fajnie chodziło? Mam standart wydech, doloty i moc
pozdrawiam
Zakupiłem M4 2015
Mam pytanie czy warto podnosić moc czy zostawić standart. Co najlepiej zrobić (wymienić) żeby fajnie chodziło? Mam standart wydech, doloty i moc

Re: BMW M4 2017
Ja póki co mam przerobiony wydech w MG (wycięte katy i środkowy tłumik) ale nie wydaje mi się by dodało to mocy, raczej tylko dla dźwięku. Poczekam na koniec gwarancji i następny w kolejce jest downpipe + progam. Możesz liczyć np. na 550KM. Nie są to jakieś drogie tematy. Można też zamontować dolot Eventuri ale jest to niewspółmiernie drogie do przyrostu więc ja odpuszczam.
https://bztech.pl/pl/p/Dolot-Eventuri-d ... take/19768
Ewentualnie można rozważyć Injen: https://frsport.com/injen-sp1116p-injen ... mkEALw_wcB
Re: BMW M4 2017
Tymczasem kodowanie wybralo sie do mnie. Zrobilismy jak wyzej, przy czym z 5 zrezygnowalem, 4 musza sprawdzic, natomiast doszly: automatycznie skladane lusterka po zamknieciu auta i wlaczajace sie lampki w klamkach doswietlajace po wlaczeniu wstecznego. Przy okazji dokodujemy 4 i screen mirroring, ktory wymaga flashowania.Juras pisze: ↑ndz cze 28, 2020 08:55![]()
Mam w planach wybrac sie na kodowanie.
1) start-stop off po uruchomiemiu
2) pasy dzwiek off
3) tylne lampy maja sie palic caly czas po wlaczeniu zaplonu. Obecnie w trybie auto przy dziennych z przodu sa wylaczone
4) ma wyrownywac obroty rowniez na sport+
5) chcialbym uniezaleznic sterowanie klap wydechu od trybu silnika, pewnie jakis odrebny przelacznik trzeba wrzucic
6) wylaczyc awaryjne wlaczajace sie podczas ostrzejszego hamowania
Jakies jeszcze ciekawe pomysly?
Dyfra, asd czy innych sugerowanych rozwiazan postanowilem nie ruszac.
Re: BMW M4 2017
Maly update. Przebieg niecale 38kkm. Emka zaliczyla ostatni serwis olejowy w ramach pakietu (po ok 3kkm od ostatniego, bo tyle zrobila w niecaly rok), trafily sie tez nie tylko standardowe filtry ale i nowe swiece. I ogolne sprawdzenie - wszystko idealnie. Do tego myjnia, ktora jest dla mnie odkryciem sezonu (super dokladne mycie, narazie tylko QD i konserwacja skor, ceramika w sumie byla serwisowana pol roku temu ale moze sie przejade na jakis lepszy wosk niedlugo) no i oczywiscie zalana pod korek VP 100. Nie wymaga absolutnie najmniejszego wkladu finansowego, opony prawie nowe, klima ogarnieta pol roku temu. Skoro wszystko zadbane jak nalezy to pora na:
- downpipes w MG gdzie jestem wstepnie umowiony za 2 tygodnie
- zrobimy tez eksperyment z redukcja brzeczenia charakterystycznego dla tego silnika/wydechu
- bedzie to preludium do chipa, ktorego planuje na ten sezon. Najpewniej katowicki Dynosoft.
- chce skompletowac zewnetrzny pakiet M performance z wyjatkiem przedniej dokladki zderzaka, ktora mi nie lezy. Zaczne w tym sezonie moze od progow czy spojlera na klape, z czasem wpadnie w koncu dyfuzor, wszystko planuje nowe z ASO.
Do tego wprawne oko juz moglo wylapac na wczesniejszych zdjeciach zalozone juz od dluzszego czasu:
- sprezyny Eibach Pro Kit V2 sciagniete z USA, najbardziej symboliczne obnzenie dostepne na rynku, -0.8"/0.4". To, ze ten samochod nie wyjezdzal tak z fabryki jest niedorzeczne.
- dystanse Eibach 15mm
Tyle. Ide polatac













- downpipes w MG gdzie jestem wstepnie umowiony za 2 tygodnie
- zrobimy tez eksperyment z redukcja brzeczenia charakterystycznego dla tego silnika/wydechu
- bedzie to preludium do chipa, ktorego planuje na ten sezon. Najpewniej katowicki Dynosoft.
- chce skompletowac zewnetrzny pakiet M performance z wyjatkiem przedniej dokladki zderzaka, ktora mi nie lezy. Zaczne w tym sezonie moze od progow czy spojlera na klape, z czasem wpadnie w koncu dyfuzor, wszystko planuje nowe z ASO.
Do tego wprawne oko juz moglo wylapac na wczesniejszych zdjeciach zalozone juz od dluzszego czasu:
- sprezyny Eibach Pro Kit V2 sciagniete z USA, najbardziej symboliczne obnzenie dostepne na rynku, -0.8"/0.4". To, ze ten samochod nie wyjezdzal tak z fabryki jest niedorzeczne.
- dystanse Eibach 15mm
Tyle. Ide polatac














Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2021 21:18 przez Juras, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M4 2017
Podoba mi się ta M4. No zajebista jest!
Musisz nią sporo latać skoro zrobiłeś już 38 tys.km.
Musisz nią sporo latać skoro zrobiłeś już 38 tys.km.
Re: BMW M4 2017
Re: BMW M4 2017
Emka odstawiona do MG. Wleca downpipes wraz z rezonatorami. Ma to zapobiegac zwiekszeniu brzeczenia. Zwykle downpipes bez zadnych rezonatorow tylko je poglebia. Zobaczymy co z tego wyjdzie, maja podobno ogarnac to przed weekendem.
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2021 13:22 przez Juras, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: BMW M4 2017
MG to raczej pewna firma. Myślę, że będzie Pan zadowolony.
Re: BMW M4 2017
Juz kilka razy u nich robilem wydechy i jest ok dlatego wracam.
Re: BMW M4 2017
Juz po. Ton jakos szczegolnie sie nie zmienil. Popcorn jest bardziej intensywny, slychac swist turbo, ktorego chyba wczesniej nie slyszalem, ogolnie jest ewidentnie glosniej na otwartych klapach, na zamknietych moze troche. Mam wrazenie, ze jest troche mocniejsza ale moge sie sugerowac lub w moim przypadku mocy przybylo wiecej niz zwykle bo o dziwo okazalo sie, ze fabryczne katy sa uszkodzone. Generowaly cisnienie 0.3 bara a powinny 0. Czas na chipa.












Re: BMW M4 2017
550+ jak będziesz miał i do tego ten manual. Mmmm, poezja 
Czekamy na wykres ;-)

Czekamy na wykres ;-)