Dobra robota ogólnie swietne auto. Zazdroszczę tyle zapału przez tyle lat do jednego auta.
Tą kropkę na zderzaku każda firma robiącą naprawy smart ogarnie bez śladu.
BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
- --==maly==----
- Posty: 2511
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2025 09:27 przez --==maly==----, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Zgadzam się, jestem pełen podziwu dla zaangażowania kolegi w spełnianiu wizji swojego M4.--==maly==---- pisze: ↑pn maja 26, 2025 19:37Dobra robota ogólnie swietne auto. Zazdroszczę tyle zapału przez tyle lat do jednego auta.
Tą kropkę na zderzaku każda firma robiącą naprawy smart ogarnie bez śladu.
Re: BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Zapomniałem spytać: masz porównanie dźwięku przed i po zmianach? Z tyłu auta i z wnętrza?
Re: BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Hej, nie za bardzo. Probowalem cos tam nagrac ale srednio to wychodzilo. Jak sprobuje ponownie to wrzuce. Ale serii do porownania nie mam (wiadomo, ze sa w sieci ale najlepiej porownywac tym samym sprzetem, na tym samym aucie tuz przed i po), sa tylko nagrania po pierwszych przerobkach w MG gdzie zrobilo sie tylko glosniej ale ton typowy dla M4 byl ten sam. Dzis nadal tam jest niby ale mniej, nie jest to jak single turbo ale wyrowanala sie ta fala troche, zwlaszcza jak sie porzadnie rozgrzeje to brzmi dosc przyjemnie. cdn