BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Tak jak --==maly==-- napisał - nie smarujemy niczym. Powierzchnia mus być bdb oczyszczona, przy aluminiowym dzwonie tarczy jak w M trzeba uważać by nie oczyszczać szczotkami z metalowym włosiem, bo uszkadza dzwon.
Auto wygląda nadal bardzo dobrze, lepiej niż nowe M4, a w takim stanie to już w ogóle malina
Auto wygląda nadal bardzo dobrze, lepiej niż nowe M4, a w takim stanie to już w ogóle malina
Re: BMW M4 2017
Dzieki Panowie za posty. Poki co zostaje jak jest a z czasem wleca nowe piasty. Tarcz wiecej OEM nie kupie. Z tego co widze to Alcon, EBC jakis czas temu wypuscilo podobno sensowne tarcze i jest jeszcze Giro ale cena juz robi sie powazniejsza. Moze zagralby tutaj taki upgrade wraz zaciskami od AMG z jakims lepszym klockiem, pewnie tak.
Maly, z jakiego to dokladnie modelu? Nie ma zadnych skutkow ubocznych tej operacji? Potrzebne jakies adaptery czy? Jaki byl koszt? W przyslosci zamiast kupowac jakies zaciski pod bbk do e36 mozna przelozyc tam zaciski z emki wiec tym wiekszy mialoby to sens.
Maly, z jakiego to dokladnie modelu? Nie ma zadnych skutkow ubocznych tej operacji? Potrzebne jakies adaptery czy? Jaki byl koszt? W przyslosci zamiast kupowac jakies zaciski pod bbk do e36 mozna przelozyc tam zaciski z emki wiec tym wiekszy mialoby to sens.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Zacisk jest z C63 amg w204 ale z e63 jest taki sam.
Potrzebne są adaptery jakaś niemiecka firma to sprzedaje ale nie pamiętam jaka.
Potrzebne są adaptery jakaś niemiecka firma to sprzedaje ale nie pamiętam jaka.
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M4 2017
Najlepszy upgrade hamulców to fabryczna ceramika 

Re: BMW M4 2017
Ale to sa juz kwoty kilkudziesieciu tysiecy za nowy zestaw czego nie biore pod uwage w przypadku tego auta. Tym bardziej, ze nic nie zapowiada tego by samochod mial bywac na torze a dopiero tam taki wydatek mialby najwiekszy sens.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: BMW M4 2017
Co do hebli, to polecam taki zestaw jak mam u siebie:
Przód EBC + tył OEM, opcja najdroższa
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/23417
+
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/17636
Auto staje dęba zawsze
Na początku rano piszczały, potem się uspokoilo
Niestety, pylą mocno - po 70km felga ma już nalot
Przód EBC + tył OEM, opcja najdroższa
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/23417
+
https://ebcbrakes.pl/pl/katalog/czesci- ... 8561/17636
Auto staje dęba zawsze

Na początku rano piszczały, potem się uspokoilo
Niestety, pylą mocno - po 70km felga ma już nalot
Re: BMW M4 2017
Patryk, dokładnie te chodzą mi po głowie. Ale da się minimalnie taniej:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-ebc-ra ... 0048488736
Yellow stuff podobno ekstra ale już tak ma, że pyli. A nie chrobotają jak OEM?
Tylko tak zaczynam to liczyć to jeśli jestem w połowie tych tarcz i miałbym je skonczyc a przebiegi robie mniejsze to tak za 6 lat
więc chyba nie bede czekał az sie skonczą tylko je opchnę za jakis czas. Ale to i tak temat raczej na przyszły rok. Plus chodzi mi po głowie patent Małego na zaciski AMG i do tego dopiero yellow stuff.
Tył OEM.
https://allegro.pl/oferta/tarcze-ebc-ra ... 0048488736
Yellow stuff podobno ekstra ale już tak ma, że pyli. A nie chrobotają jak OEM?
Tylko tak zaczynam to liczyć to jeśli jestem w połowie tych tarcz i miałbym je skonczyc a przebiegi robie mniejsze to tak za 6 lat

Tył OEM.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: BMW M4 2017
5600zl za dwie, ja dałem 5400zl, jeśli chcesz na pewno te, to bierz je i się nie zastanawiaj.Juras pisze: ↑pn cze 07, 2021 15:46Patryk, dokładnie te chodzą mi po głowie. Ale da się minimalnie taniej:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-ebc-ra ... 0048488736
Yellow stuff podobno ekstra ale już tak ma, że pyli. A nie chrobotają jak OEM?
Tylko tak zaczynam to liczyć to jeśli jestem w połowie tych tarcz i miałbym je skonczyc a przebiegi robie mniejsze to tak za 6 latwięc chyba nie bede czekał az sie skonczą tylko je opchnę za jakis czas. Ale to i tak temat raczej na przyszły rok. Plus chodzi mi po głowie patent Małego na zaciski AMG i do tego dopiero yellow stuff.
Tył OEM.
Nie chrobocze, nie bije, zrobiłem 7kkm, kilka razy przyhamowałem naprawdę mocno, jest super.
EBC Yellow, tak wiem, ten typ tak ma, pomaga umycie auta co 2-3 dni i tyle

-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lis 29, 2020 00:37
- Auto: F82 M4 Competition, E46 M3
- Lokalizacja: Wlkp
Re: BMW M4 2017
Jeszcze tak patrzę na te Twoje tylne tarcze, zerknij w mój temat, ja przy takim zużyciu mialem je popękane od wewnątrz i po prostu je wyrzuciłem
Re: BMW M4 2017
Gdzie widac moje tylne tarcze?
Re: BMW M4 2017
To nie, nic nie jest popekane.
Re: BMW M4 2017
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Trochę Cię zmartwię na przód do M3 czy M4 najlepiej dobierać opony z nośnością 92 i bez XL wg tabliczki znamionowej żeby nie walczyć z koleinami. Ja w tamtym roku zrobiłem ten błąd i w tym zmieniałem ponownie bo zle się jeździło
Nigdy nie zwracałem na to uwagi a różnica w komforcie i koleinach bardzo duża.

Re: BMW M4 2017
Nie bede sie upierac ale wg mnie fabryczne pss tez takie byly. Poprzednie tez i mialy homologacje bmw. Poza tym nie odczuwam zadnych efektow specjalnych. Ani na tych ani na poprzednich. Ale bede to obserwowal. Dzieki za info 
