W auto włożone bardzo duzo serca a jeszcze więcej pieniędzy ...
W aucie zrobione wszystko, wszystkie mankamenty e46m3 jak i udoskalanie auta jeszcze bardziej. Także może zaczniemy :
Z racji tego, że to kolor szary, nie idzie go dobrać idealnie i zawsze bedzie różnica w odciniu, z racji tego, że miałem malowane przednie błotniki, bo były odpryski różnił się kolor z resztą auta, to samo obcierka delikatna bardzo, tylnego błotnika, co pogroszły efekt i auto bylo kolorowe, bardzo drażniło to moje oko i po zakupie nowej klapy CSL z aso, postanowilem pomalować całe auto bez dachu.
Wszystko wyszło bardzooo przyzwoicie i nie ma czego się czepiać.
auto wizualnie doposażylem w felgi bbs ch 8,5 i 10J z oponami 235/35 i 265/30 nowymi michealinami pilot super sport
dodałem jak wyżej wspomniałem oryginalna klape csl oraz splitery carbonowe na przedni zderzak, dyfuzor od csl.
Auto w środku poszło raczej w performance, kierownica alcantara pasy szelkowe quick fit , skóry zadbane reguralnie czyszczone i impregnowane. Dodany Cupholer i schowek na monety
Przechodząc do najważniejszej czesci tego auta czyli mechanicznej w auto wlozone zotało ponad 50 tysięcy złotych.
nowe kierunki
żarniki xenona
płyn od wspomagania
pompa wspomagania
tarcze przód i tył z klockami
wahacze
Olej zmieniany co 2-3 tysiace LM race tech 10w60 ( nie bierze oleju )
płukanka LM
świece ngk x6
uszczelka pod dekiel
oring czujnika wałka
gumki pod śrubki
olej do skrzyni x2 + czujnik temp oleju smg
łaczniki stabilizatora przód i tył
gumy stabilizatora nowe ( poliuretan )
4x tuleja wózka
8x pływające tuleje wahaczy tył
2x tuleje w progach tył
2x łączniki stabilizatora tył lemforder
2x gumy stabilizatora tył poliuretan
2x śruby od reg geo
2x podkładki do śrub
2x nakrętki do śrub
Filtr powietrza jest pipercrossa
Panewki wymienione przy 150 tysiącach aktualnie troche ponad 170
Obspawana podłoga profilaktycznie
Olej w dyfrze
zlikwidowany luz na półosiach oraz luzy na dyfrze + przełozenie 3.91 (biały kruk)
adaptacja sprzęgła co kilak tysięcy
Nowe sprzegło kompletne luka
Nowe amortyzatory bilstein b6 przód tył + sprężyny Vogtlanda 30/20
wyregulowane zawory
poprawiony dolot
customowy tłumik końcowy lżejszy od serii o ponad 25 kg
krotki magiel plus podkladki zwiekszajace skret
nowy lacznik walu
nowe poduszki pod skrzynie
nowe tuleje tylnych wahaczy
nowa linka otwierania maski
nowe linki ręcznego
rozpórka staffa tył
łożyska przód L i P nowe
wyczyszczony airbox
orinig pod nic nowe + podciśnienia
nowa podpora wału
nowy oring zbiorniczka smg
Nowy akumulator Yuasa
6 nowych cewek boscha
nowe tłoczki przód i tył + gumki
nowy płyn hamulcowy motula rbf 660 o wyższej temp wżenia
Nowy filtr paliwa
uczelka pod głowice
obróbka głowicy
szpilki głowicy
uszczelka dekla zaworów
uszczelka wydech
uszczelki ssący
uszczelki pod vanosa
ślizg łancucha rozrzadu mały
uszczelki czujników położenia wałków
Olej LM 6lm
filtr oleju
paski wszystkie
rolki wszystkie
świece ngk
uszczelki tłumika
zawór ciśnienia oleju
płyn chłodniczy prestone
-sama operacja z głowica cześci + robocizna to kolo 8 tysiecy złotych
Wypisałem tu nie wszystkie części, które były wymieniane, tylko te które pamietam albo miałem zapisane, auto moim zdaniem wygląda jak nowe czy to na zewnątrz czy w środku. Nie ma wad do tego wszystkiego wynik z hamowni to 365 km i 380 nm co potwierdza, że auto jest naprawde zdrowę, na racelogicku czasy 100-200 to okolice 11.5 sekundy ( stock smg to około 13 sekund ) jeździłem juz z paroma e46 m3 i jeszcze żadna nie była w takiej kondycji. Jedynym "mankamentem" jest to, że m3 było w oryginale RHD, oczywiście dla zainteresowanego mam wszystkie fotki z tej operacji jak i inncyh, wymiany panewek czy też lakierowania auta


Nie urodziła mi się dziecko,nie wyjeżdzam za granice, nie potrzebuje pieniędzy





Kontakt: PW i 515-144-081
Lokalizacja:Głosków-Piaseczno-Warszawa
Cena: 80k do negocjacji

Proszę bez zbędnego gadania głupot
