Rozwazam sprzedaz swojego e36

Oferty sprzedaży samochodów BMW ///M i podobnych
Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1091
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Rozwazam sprzedaz swojego e36

Post autor: Juras » sob maja 31, 2025 11:21

!!! Wpakowane ponad 100k PLN, ktorych wiem, ze przy sprzedazy nie odzyskam, szczegolowa historia wszystkich przerobek od zakupu. Prosze przeczytac calosc przed ewentualnym kontaktem :wink: !!!

viewtopic.php?f=27&t=11674 strona 9 tuz przed kataforeza, 10 po lakierowaniu, 11 najbardziej zblizony wyglad auta do obecnego, choc mechanicznie poszlo pare rzeczy do przodu, siedzi deska wraz z osprzetem, itp.

Czesc, rozwazam sprzedaz swojego grubego projektu na ukonczeniu, ale tylko jesli otrzymam dobra oferte. Takie typu 30k i zabieram niestety beda ignorowane. Nie potrzebuje pieniedzy na juz, nie musze sprzedawac, po prostu konczy mi sie zapal :wink: a mam 7 innych pojazdow (przeglady, ubepieczenia, miejsca postojowe, serwis - nie wiem czy na dzis chce po prostu kolejny). Nie sprzedaje na czesci, prosze o to nie pytac. Pomimo lekkiego zniechecenia tym tematem po czasie, jesli nie bedzie dobrej oferty - na pewno predzej czy pozniej dokoncze projekt.

Rownolegle jesli ktos jest z okolic Katowic i chcialby sie podjac TERMINOWEGO dokonczenia projektu to chetnie porozmawiam.

Jestem dosc zajety i nie za bardzo mam czas odpowiadac na inne pytania niz te zwiazane ze sprzedaza lub dokonczeniem projektu. W zwiazku z tym serdeczna prosba - prosze o kontakt tylko osoby realnie zainteresowane kupnem lub dokonczeniem. Prosilbym o kontakt tylko po przeczytaniu tematu auta na forum, gdyz sa tam wszystkie niezbede informacje, zaoszczedzimy sobie po prostu czasu na adresowanie rzeczy, ktore juz sa tam opisane.

Turbo w tytule wskazuje na plan jaki byl od poczatku na ten samochod ale w chwili obecnej oprocz drogiego, specjalnego sprzegla pod duze moce (1000Nm, koszt 3k PLN 5 lat temu bez przebiegu) i strokera nie zostaly jeszcze poczynione zadne kroki w tym kierunku. Jak nie sprzedam, najpierw poskladam, pojezdze, a dopiero potem bede myslal o kuciu i turbo. Nie cbce po prostu dokladac kolejnego etapu i pakowac dalszej kasy przy niedokonczonej reszcie.

A wpakowane w sumie ponad 100k PLN liczac wraz z cena zakupu. Juz ktorys warsztat z rzedu ociaga sie z dokonczeniem projektu a mi zapal wraz z wiekiem przechodzi. Mam prawie wszystkie wazniejsze czesci, zeby go dokonczyc. Samochod zostal rozebrany do ostatniej srubki, buda wyszkielkowana i poddana remontowi blacharskiemu od spodu (m.in. nowe progi), obspawana, wraz ze wspawaniem wzmocnien przednich kielichow, a nastepnie kataforezie. Nowy lakier, nowe szyby przod/tyl wraz z uszczelkami. Staralem sie budowac na najlepszych podzespolach i mozliwie najrzetelniej opisywac wszystko na forum. Pelno nowych czesci OEM, wiele innych jak np. skrzynia ZF po kompleksowej regeneracji, bez przebiegu. Szpera tak samo, kupiona od Michala ze Strykowa, oczywiscie duza glowa. Rozbudowany rollbar Ireco z komletem zastrzalow do wozka, nowy zawias KW V2, odswiezone felgi BBS RC 18", niezalozone, nowe lampy OEM Bosch/Magneti Mirelli (na foto ponizej wciaz jakies depo, z ktorymi byla kupiona, pomalowane srodki na czarno), nowe lampy tyl Depo, niezalozone, nowe pasy Schroth, to samo fotele - kubly Mirco, cale w czarnej alcantarze z zoltym przeszyciem, wykonane na indywidualne zamowienie (leza w kartonie i folii w garazu). Kierownica M-tech II obszyta alcantara i skora, samo obszycie to bylo 1.000pln i to pare lat temu. Short shifter Schmiedmann wraz z odbudowanym calym mechanizmem zmiany biegow na czesciach OEM, z proszkowo polakierowanym stelazem, cale przeniesienie napedu wraz ze skrzynia 5b z 328, polosie (grube oczywiscie) i skrzynia po regeneracji, wal wywazony (jest skan papieru), caly dol poskladany na nowych poliuretanach, wszystkie wahacze nowe albo po kuracji proszkowej. Nowe oslony termiczne od dolu ($). Wydech robiony na zamowienie od MG ma przejechane moze 200km. Kolektory rownoodleglosciowe Schmiedmann, bez przebiegu. Silnik M50B25 po remoncie, zrobiony przy okazji stroker na 3.0 na dole od M54. Zwiekszony skret przednich kol na adapterach + elektryczne wspomaganie, chyba z Astry. Auto bylo raz juz poskladane, jezdzilo ale wiele rzeczy mi nie pasowalo wiec zostalo rozebrane do zera.

Obecnie trzeba wlozyc silnik, wydech, zalozyc fotele, poskladac zderzaki, lampy, listwy, na pewno cos po drodze wyjdzie jak to przy takich projektach, klima niby jest fabrycznie ale jak ma dzialac to trzeba ja poskladac. Mam do niej nowe, szerokie listwy m-pakiet wraz z nowymi emblematamy, leza w szafie. Caly M-pakiet oryginalny. Nowy system grzewczy/wentylacyjny na nowych czesciach Mahle/OEM, wersja z klimatronikiem, radio Business CD43 od land rovera ze zmienionym podswietleniem na bmw (auto jest wyprute w srodku, nie ma glosnikow, radio mialo tylko swiecic tak jak klimatronic i dopelnic klimatu wnetrza e36 :wink: ), carbonowe boczki drzwiowe, carbonowe lusterka i carbonowe kuwety pod nogi leza w kartonach w garazu, nowe, do zalozenia ($$$), lusterka tylko przejechaly 200km

Idea samochodu byla taka, ze ma wygladac z kazdej strony, w tym od spodu jak najlepiej, ma byc dosc lekki, z czasem turbo mialo dopelnic charakteru. Szpera i skret, wiadomo, troche pod drift ale raczej zeby pozarzucac tu i tam niz na jakies zawody. Projekt jednak typowo uliczny, stad brak pelnej klatki.

Dlugo by wymieniac reszte, cala historia auta wraz ze szczegolami opisana tu na forum.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ