Mój sąsiad ma na sprzedaż BMW M5 z 2000r. za naprawdę atrakcyjne pieniądze( 5 tys euro), oczywiście chce je nabyć, z tym że auto ma kilka wad.
Samochód przejechał prawie 300 tys kilometrów, i w sumie niektóre elementy wyglądają, jakby miało dużo więcej najechane(kierownica i inne detale), z tym że skóra jest w stanie adekwatnym do przebiegu, ale nie o to tu chodzi, bo to akurat mi nie przeszkadza.
Wybrałem się tym autem na jazdę próbną i co się okazało auto strasznie sie kopciło na zimnym silniku


Najlepsze jest to, że już po 5 minutach od uruchomienia silnika/jazdy wszystko ustało dym jak ręką odjął. Czy ja kręciłem do odcinki czy nie nawet dymek nie wyleciał.

Właściciel mi powiedział że 'niby był w ASO' to mu powiedzieli, że to vanos'y trzeba wyregulować.
Powiem szczerze, że nigdy nie miałem bmw i nie miałem silnika benzynowego, a kulałem się samymi klekotami i nie mam pojęcia co to może być.
Stąd też pytanie do Was czy mówi on prawdę czy to już szykuje się remont silnika?
Z grubsza piszą że to pierścienie lub uszczelka? a jest jakiś sposób żeby to sprawdzić?
Czy ktoś zna jakieś warsztaty co się specjalizują w takich autach?
Z góry dziękuje za pomoc i podpowiedzi

tu moge podać link do bmw
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;