A więc tak, zabieram się za wymianę elementów gumowo plastikowych przekładni lewarka zmiany biegów, z tego co widzę to robota raczej banalna i łatwa.
Ale gdy zabrałem się za zamawianie częsci zauważyłem ze : http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... m07#part14" onclick="window.open(this.href);return false;
Łożysko podporowe czytaj kawałek gumy w tulejce kosztuje 450zł do M5 element nr 14
a do każdego innego e39 ok 40zł
I teraz moje pytanie czym one się mogą różnić bo na oko są takie same.
Łożysko Podporowe ramienia pytanie.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Łożysko Podporowe ramienia pytanie.
mam lekkie luzy, brak precyzji i twardości, chce zeby było jak nowe ale jak ten element będzie dobry to napewno go nie wymienie
Chce tylko wiedzieć czym i dlaczego się róznią i skąd ta cena
Chce tylko wiedzieć czym i dlaczego się róznią i skąd ta cena
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Łożysko Podporowe ramienia pytanie.
czyli nikt go nigdy nie wymieniał
Re: Łożysko Podporowe ramienia pytanie.
za luzy to odpowiada wodzik przy skrzyni oraz wykruszone podkładki przy sworzniach drążka i łącznika. Dodatkowo możesz mieć wywalone gniazdo z tworzywa w którym wychyla się drążek. Tamto jak nie masz oberwanego to bym nie ruszał.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Łożysko Podporowe ramienia pytanie.
zgadza się kolego tak jak piszesz.