Problemy z silnikem S62

1998-2003 | silnik: S62B50
KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: KarolToJA » wt wrz 08, 2015 11:50

https://www.youtube.com/watch?v=WHLx_ZNYWKM" onclick="window.open(this.href);return false;
Pod tym filmem masz link do m5bord i opis problemu przeczytaj

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Bumas62 » śr wrz 09, 2015 17:03

w sobotę podłączę się pod kompa i wrzucę kilka fotek z tej diagnozy.
A tak z innej beczki to koledzy jak to jest z separatorami oleju kiedy wiadomo ze są do wymiany? i czy wymienia je się czy czyści? trochę oleju przepuszczają do ssącego i czy nowe nie będą przepuszczały?

MIchael_M5
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
Auto: BMW E39 M5 `01
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: MIchael_M5 » czw wrz 10, 2015 22:10

Koledzy sprawdźcie przewody i zawór regulacji biegu jałowego, piszecie, ze jeden ma problem z 2 cylindrem, a drugi z 7 cyl., z tego co pamiętam to tak jest doprowadzane powietrze przez zawór biegu jałowego. Wszystkie objawy i błędy idealnie pasują na nieszczelność w obu przypadkach, aczkolwiek mogę się mylić.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

MIchael_M5
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
Auto: BMW E39 M5 `01
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: MIchael_M5 » czw wrz 10, 2015 22:13

Aha jeszcze popatrzcie na system odprowadzenia par paliwa.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: pauldv8 » pt wrz 11, 2015 07:52

MIchael_M5 pisze:Aha jeszcze popatrzcie na system odprowadzenia par paliwa.
sprawdzalem :/ nawet pokupowalem te kretynskie rurki gumowe nowe z ASO ;-) Wszystko szczelne :/
Ale zaworu par paliwa na koncu nie sprawdzalem, sprawdze , dzieki ;-)

MIchael_M5
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
Auto: BMW E39 M5 `01
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: MIchael_M5 » pt wrz 11, 2015 08:47

Jak będziesz to wszystko rozbierał to możesz się pokusić o sprawdzenie uszczelki nad przepustnicą, a nawet pod przepustnicą co jest kłopotliwe, jak przy swoim kiedyś musiałem ściągnąć przepustnice to po 154 tys km te uszczelki nie wyglądały rewelacyjnie strasznie twarde.
Dajcie znać jak postępy.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: pauldv8 » pt wrz 11, 2015 10:39

MIchael_M5 pisze:Jak będziesz to wszystko rozbierał to możesz się pokusić o sprawdzenie uszczelki nad przepustnicą, a nawet pod przepustnicą co jest kłopotliwe, jak przy swoim kiedyś musiałem ściągnąć przepustnice to po 154 tys km te uszczelki nie wyglądały rewelacyjnie strasznie twarde.
Dajcie znać jak postępy.
własnie u mnie jest wszystko nowe...sam osobiscie jakis czas temu sciagnalem cała góre i wszystko wymienialem. od oringów pod rurami wodnymi pzez oringi przepustnic pod i na rurkach PCV a nawet przewod od podcisnienia serva jest nowy z ASO. Moim zdaniem tam nie ma nieszczelnosci ale sprawdze jeszcze raz wszystko i przyjrze się zaworkowi par paliwa. Porobie nawet fotki jak bede scagac to wszystko jeszcze raz moze komus sie przyda dokumentacja zdjeciowa :)

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Bumas62 » pt wrz 11, 2015 23:49

witam ponownie dziś podłączyłem się pod kompa i jak wcześniej nie było błędów tak teraz jest ich masa a są to 69 , 209, 210 i 213.dodatkowo mam foto.problem z drugiego cylindra przeskoczył na trzeci nie wiadomo czemu.co wy na to?
Załączniki
Bez tytułu.png

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: pauldv8 » pn wrz 14, 2015 09:02

ha a u mnie już coraz gorzej ;-)

miałem troche porobić w weekend i pojechalem do auta i stwierdziłem, że przejadę się, żeby posprawdzać pare rzeczy. I co? i klops. Nie da się jechać auto w ogóle nie jedzie. max to 60km/h a dojście do tego trwa wieczność. pali się MOTORNOTPROGRAMM na checku i tyle. lol. załadowałem do garażu i wsiadłem do prostackiego Trans Ama. Ktoś chce kupić M5? :>

jutro zacznę chyba rozbierać całą góre i sprawdzać wszystko po kolei raz jeszcze :/

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Lassie » pn wrz 14, 2015 10:42

Ja szukałbym raczej po stronie elektrycznej (alternator, przekaźniki, ew. komp).

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Bumas62 » wt wrz 15, 2015 19:55

witam wszystkich wczoraj wyciągnąłem komputer silnika i okazało się ze wszystkie wtyczki są aż zielone i zaśniedziałe itp. ciężko uwierzyć że w ogóle coś chodziło.
w takim samym stanie były też przekaźniki w jakiś sposób dostawała się tam niewielka ilość wody. Mam ten samochód od niedawna więc można powiedzieć że dopiero się uczę.
W każdym razie wszystkie wtyczki wyczyściłem jak i przekaźniki potem masę silnika i kilka połączeń w aucie. Nie wiem które z tych zabiegów pomogły ale objawy ustąpiły silnik pracuje idealnie pracował od ssania przez ok godzinę na biegu jałowym i nic się nie dzieje jeździłem stawałem i też nic.
Jest tylko mały mankament i chciał bym was prosić o radę odnośnie błędu 69 w inpie wiem ze jest to czujnik spalania stukowego ale czy chodzi tu o uszkodzony czujnik czy błąd pojawia się bo występuje spalanie stukowe?? w pracy silnika nie widać zmian po za tym ze po gwałtownym naciśnięciu gazu na jałowym jak by się dławił p potem jest normalnie. jeśli chodzi o moc to wydaje mi się ze nie spadła .pozdrawiam

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: pauldv8 » pn paź 26, 2015 09:37

u mnie wszystko ok już. nie stykały bolce we wtyczkach..od wtrysków i jedna od kompa :) jak ręką odjął ;-)

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Bumas62 » pn cze 27, 2016 10:22

Witam ponownie.
Mam mały problem z silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać mianowicie silnik lekko gubi moc w górnym zakresie obrotów tak jak by chwilami brakowało mu paliwa a dodatkowo bardzo ciężko pracuje na ssaniu.
Komputer nie zapisuje żadnych błędów dodatkowo wymieniłem przepływomierze i filtr paliwa świece są po 4tyś km .
Będę wdzięczny za każdą pomoc

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Konrad95x » śr cze 29, 2016 22:20

Jak zatarła mi się oryginalna pompa paliwa założyłem chwilowo pompe od zwykłego benzyniaka mianowicie 3,5bara... wówczas przy pełnym ogniu od 3 biegu w górę silnik lekko tracił moc w górnych zakresów obrotów... ale gdy oryginalna pompa była na wykończeniu nie było problemu z pracą na biegu jałowym i ssaniu... mam nadzieję ze coś pomoże...

PS:problem rozumien nie pojawił się po wymianie filtra? sprawdź podciśnienie na regulatorze. Jeśli jest - to najłatwiej będzie zrobić test przepływomierzy, zobacz czy nie wychodzi nisko spalanie l/h...Na forum znajdziesz ile powinno wychodzić w normie...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: Problemy z silnikem S62

Post autor: Bumas62 » czw cze 30, 2016 06:37

problem pojawił sie przed wymianą filtra.przed wymianą przepływomierzy pokazywało 120 do 125 l/h a po wymianie na nowe pokazuje od 125 do 130 l/h
a powinno około 136-140l/h sprawdze pompe paliwa bo wiele wskazuje na nią

ODPOWIEDZ