Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak mocy
Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak mocy
Witam dzisiaj znajomemu na jego prośbę zamontowałem mu stożkowe filtry , po zamontowaniu przejechaliśmy się kilkaset metrów po czym w górnej partii obrtów powyżej 4000rpm brak mocy zamuła - zapalił się check , zdesperowany poprosił abym z powrotem zamontował mu oryginalne filtry - niestety efekt jest taki sam - proszę o podpowiedź co tu wykonać by wszystko wróciło do normy ( kasowanie błędów nic nie daje )
zostaje kasowanie komputera dme ? tylko że w inpie w sekcji adaption f7 robi mi kasowanie a nie mam pojedynczych tych do sond do wyskoich korekt itp ...
i nie wiem jak to zrobić
zostaje kasowanie komputera dme ? tylko że w inpie w sekcji adaption f7 robi mi kasowanie a nie mam pojedynczych tych do sond do wyskoich korekt itp ...
i nie wiem jak to zrobić
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Sprawdzałeś przepływki?
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Largo pisze:Sprawdzałeś przepływki?
tzn ?
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Może zacznij od odczytania - jakie błędy kasujesz? i je tu przedstaw...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Błędy to lambda regulator 1 i lambda regulator 2
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Dosyć dziwna sprawa. Nie widze tutaj zależności, więc tak jak napisał Largo, jeśli nie chcesz wymieniać "po koleji" nalezy sprawdzić wartości zadane i zmierzone przepływkom najlepiej zrób to jakimś testerem, dla pewności również podłącz oscyloskop i zmierzyć sondy przed katami (ale zakładam, że wyjdą cacy). Jeśli przepływki równiez nie podają dziwnie wysokich wartości w danym momencie obrotowym (ale wciąż w normie - będziesz to widział jeśli tester zczyta wartość założoną i nałoży je na zmierzoną). Jeśli z przepływkami wyjdzie OK. Odłącz akumulator na 10-15min i to zresetuju DME. Należy pamiętać, że takie elementy jak sonda czy przepływka podlegają uczeniu się, a kasowanie kodów usterem sterownika testerem niewiele tutaj zmieni, a adaptacji w E39 czysto procesowej się nie przewiduje. Upewnij się również czy po złożeniu dolotu nie łapie gdzieś "lewego powietrza". Po skasowaniu sterownika i odłączeniu akumulatora, kiedy odpalisz auto nie wkręcaj go odrazu na obroty. Pojeździj trochę na różnych biegach z różnym obciążeniem silnika. Po kilku-kilkunastu km wszystko powinno wrócić do normy. Daj znać...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mam problem po zamontowaniu stożków w M5 E39 2001 brak m
Wszystko wróciło do normy - winowajcą była guma oring przy airboxie
Ale jako ciekawostka kumpel mówi że tak i tak słabo mu chodzi w porównaniu jak kupił ją dwa miechy temu - po podpięciu kompa pokazało - po skasowaniu błędów nie ma po przejechaniu kilkunastu kilometrów
błędy które pokazało to dwa
internal index oraz plausibility temperature enigne
Można zamknąć
Problem rozwiązany przepływomierz - ciekawostką jest to że pasuje od M62TU35 3.5i V8
Ale jako ciekawostka kumpel mówi że tak i tak słabo mu chodzi w porównaniu jak kupił ją dwa miechy temu - po podpięciu kompa pokazało - po skasowaniu błędów nie ma po przejechaniu kilkunastu kilometrów
błędy które pokazało to dwa
internal index oraz plausibility temperature enigne
Można zamknąć
Problem rozwiązany przepływomierz - ciekawostką jest to że pasuje od M62TU35 3.5i V8