Dobre narzedzie diagnostyczne

1998-2003 | silnik: S62B50
domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: domeqctr » ndz mar 24, 2013 02:06

Panowie, od dluzszego czasu mecze sie z wynikiem testu przeplywek pomimo wymiany tychze dwukrotnie i jeszcze paru innych czesci.
Aktualnie celownik jest na czujniku cisnienia powietrza w DME. Musze sprawdzic okreslone parametry, ale bez szczegolowej diagnostyki ani rusz. Dajcie prosze znac.

Gdyby ktos mial ochote- moj caly temat tutaj : http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=237113

Pzdr
Wtedy czuję, że żyje :)

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: Konrad95x » ndz mar 24, 2013 12:21

Nie chce mi się czytać całego wątku, ale...

na II biegu test przepłyek wychodzi skromniej niż pod pełnym obciążeniem na III biegu. Moje zabawy w tym temacie są niemiarodajne gdyż mam przebudowany dolot. Ale test przypłyek wychodził na nowych ok.145L identyczie jak na starych ale tylko na III biegu. Na II biegurzadko przekraczałem 130l/h o ile dobrz pamiętam.Sondy były nowe. Auto po schamowaniu wypluło 391KM, osiągi w normie ok.4,9-5.1s sek do 100 oraz 11,2 100-200wg race logica. Te pomiary były zrobione po 30.000km przebiegu po wymianie przepływek.
O ile te dane Ci coś pomogą...proszę bardzo
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: domeqctr » ndz mar 24, 2013 15:08

U mnie wynik nawet na III biegu oscyluje ok. 120 l/h.
Przeplywki nowe, sondy tez. Wyskakuja bledy 0105 i 0170.
Wtedy czuję, że żyje :)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: rypik » ndz mar 24, 2013 16:14

Jak sondy są nowe, to zdejmij kolektor ssący, sprawdź odmy. Niewielka ilość ekstra powietrza i Twoje kody szybciutko się pojawiają. W DME barometryczny czujnik to piezoelektryk, i ja bym w ostatniej kolejności się tym zajał, tylko sobie odczytał czy atmosferyczne na jałowym jest w miarę logiczne (nie typu 800hPa w normalną pogodę).

Awatar użytkownika
PiotrekM5
Posty: 125
Rejestracja: czw sty 04, 2007 18:58
Lokalizacja: Lublin

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: PiotrekM5 » ndz mar 24, 2013 16:40

Tak jak napisał Rypik sprawdź separatory (odmy)
W moim aucie separator od strony kierowcy rozszczelnił się.
Nic z nim robione wcześniej nie było więc może tak mają.
I auto podobnie głupiało ;)

Obrazek
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6

domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne

Post autor: domeqctr » pn mar 25, 2013 12:13

Dzieki Panowie- sprawdze i dam znac :) Nie musze chyba mówić, że wcale sie nie obrażę, jezeli to będą nieszczelności, a nie barometryczny czujnki w DME ;)
Wtedy czuję, że żyje :)

ODPOWIEDZ