Panowie, od dluzszego czasu mecze sie z wynikiem testu przeplywek pomimo wymiany tychze dwukrotnie i jeszcze paru innych czesci.
Aktualnie celownik jest na czujniku cisnienia powietrza w DME. Musze sprawdzic okreslone parametry, ale bez szczegolowej diagnostyki ani rusz. Dajcie prosze znac.
Gdyby ktos mial ochote- moj caly temat tutaj : http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=237113
Pzdr
Dobre narzedzie diagnostyczne
Dobre narzedzie diagnostyczne
Wtedy czuję, że żyje 

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne
Nie chce mi się czytać całego wątku, ale...
na II biegu test przepłyek wychodzi skromniej niż pod pełnym obciążeniem na III biegu. Moje zabawy w tym temacie są niemiarodajne gdyż mam przebudowany dolot. Ale test przypłyek wychodził na nowych ok.145L identyczie jak na starych ale tylko na III biegu. Na II biegurzadko przekraczałem 130l/h o ile dobrz pamiętam.Sondy były nowe. Auto po schamowaniu wypluło 391KM, osiągi w normie ok.4,9-5.1s sek do 100 oraz 11,2 100-200wg race logica. Te pomiary były zrobione po 30.000km przebiegu po wymianie przepływek.
O ile te dane Ci coś pomogą...proszę bardzo
na II biegu test przepłyek wychodzi skromniej niż pod pełnym obciążeniem na III biegu. Moje zabawy w tym temacie są niemiarodajne gdyż mam przebudowany dolot. Ale test przypłyek wychodził na nowych ok.145L identyczie jak na starych ale tylko na III biegu. Na II biegurzadko przekraczałem 130l/h o ile dobrz pamiętam.Sondy były nowe. Auto po schamowaniu wypluło 391KM, osiągi w normie ok.4,9-5.1s sek do 100 oraz 11,2 100-200wg race logica. Te pomiary były zrobione po 30.000km przebiegu po wymianie przepływek.
O ile te dane Ci coś pomogą...proszę bardzo
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dobre narzedzie diagnostyczne
U mnie wynik nawet na III biegu oscyluje ok. 120 l/h.
Przeplywki nowe, sondy tez. Wyskakuja bledy 0105 i 0170.
Przeplywki nowe, sondy tez. Wyskakuja bledy 0105 i 0170.
Wtedy czuję, że żyje 

Re: Dobre narzedzie diagnostyczne
Jak sondy są nowe, to zdejmij kolektor ssący, sprawdź odmy. Niewielka ilość ekstra powietrza i Twoje kody szybciutko się pojawiają. W DME barometryczny czujnik to piezoelektryk, i ja bym w ostatniej kolejności się tym zajał, tylko sobie odczytał czy atmosferyczne na jałowym jest w miarę logiczne (nie typu 800hPa w normalną pogodę).
Re: Dobre narzedzie diagnostyczne
Tak jak napisał Rypik sprawdź separatory (odmy)
W moim aucie separator od strony kierowcy rozszczelnił się.
Nic z nim robione wcześniej nie było więc może tak mają.
I auto podobnie głupiało

W moim aucie separator od strony kierowcy rozszczelnił się.
Nic z nim robione wcześniej nie było więc może tak mają.
I auto podobnie głupiało


BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: Dobre narzedzie diagnostyczne
Dzieki Panowie- sprawdze i dam znac
Nie musze chyba mówić, że wcale sie nie obrażę, jezeli to będą nieszczelności, a nie barometryczny czujnki w DME 


Wtedy czuję, że żyje 
