Strona 1 z 8
E39 M5 - wykresy z hamowni
: pt sty 15, 2010 13:58
autor: rypik
Fajnie byłoby gdyby udało się zbudować choć małą bazkę danych nt. osiągów naszych M.
Podniosłem łapkę, to może zacznę. Kompletny stock i po 130kkm ma się chyba nieźle

Auto ex-rypik | Prezes
Auto ex-Bombel | 2010-11-04

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: pt sty 15, 2010 15:22
autor: kostek_ja
rypik pisze:Kompletny stock
W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seria

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: pt sty 15, 2010 16:08
autor: rypik
kostek_ja pisze:rypik pisze:Kompletny stock
W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seria

Tak tylne puszki mam jak z podpisu. Mialem na mysli cala reszte pojazdu. Zadnych strumienic, decat itp.
Fajnie byloby porownac jednak z czyms wynik, mogloby dac to odpowiedz czy koniec wydechu ma tu kluczowe znaczenie. Osobiscie doceniam walory dzwiekowe, ale nie wydaje mi sie zeby wplywalo to na osiagi w mierzalny sposob.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: pt sty 15, 2010 18:54
autor: kostek_ja
Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: pt sty 15, 2010 23:28
autor: Konrad95x
Myślę ,że bardzo dobrze. Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM ,(a nie jak zapewniane 400). Ja swoją zchamuję na wiosnę...
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 01:03
autor: Maros
kostek_ja pisze:Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
Ale mimo że tak się stało to i tak w przyrosty od samego końcowego tłumika nie wierze. To była prędzej jakaś róznica pogodowa czy poprostu fart.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 10:45
autor: Venom
Moze troche nie na temat, ale jak widze przebieg momentu w tym silniku to az mi sie nogi trzesa... Prawie jak silnik elektryczny

(nie liczac dziury z dolu). Niesamowicie to musi jezdzic.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 10:54
autor: Marcin_Os
Tak szczerze to tam żadnej dziury z dołu nie ma, nie zależnie od biegu

.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 11:46
autor: rypik
Panowie, znaleźć 30 minut czasu , wyskrobać drobniaki i hamować
--
Przed wjazdem na rolki bezpiecznik 17 i 30 ze schowka - do kieszeni

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 12:24
autor: Marcin_Os
Też się wybiorę jak ceweczkę wymienię.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 12:29
autor: Bombel
Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 23:51
autor: boogie
rypik pisze:Kompletny stock
taka uwaga:
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.
W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....
Konrad95x pisze:Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM
Pomyliły Ci sie KM z BHP

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: sob sty 16, 2010 23:57
autor: Marcin_Os
Bombel pisze:Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić

Załatwione.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: ndz sty 17, 2010 00:06
autor: rypik
boogie pisze:rypik pisze:Kompletny stock
taka uwaga:
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.
W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....
Nie znam się na technologii hamowni natomiast sympatyczny Krzyś pokazał kciuk do góry - moja babcia wg. niego jest zdrowa i myślę, że można wierzyć w jego jak nie patrzeć, duże doświadczenie w temacie.
Nie pierwszym samochodem u Mastersa się hamowałem i wyniki zawsze były OK.
Daleko nie masz - przejedź się, i zarzuć wykresem to się przekonamy o Twoich 420KM

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
: ndz sty 17, 2010 00:17
autor: boogie
Przy takich dużych stratach mocy na wale, może mi tam nawet pokazać 440 KM
