E39 M5 - wykresy z hamowni

1998-2003 | silnik: S62B50

E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez rypik » Pt sty 15, 2010 13:58

Fajnie byłoby gdyby udało się zbudować choć małą bazkę danych nt. osiągów naszych M.
Podniosłem łapkę, to może zacznę. Kompletny stock i po 130kkm ma się chyba nieźle :-D

Obrazek
Auto ex-rypik | Prezes



Auto ex-Bombel | 2010-11-04

Obrazek
Ostatnio edytowano Cz lis 04, 2010 22:04 przez rypik, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 872
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez kostek_ja » Pt sty 15, 2010 15:22

rypik napisał(a):Kompletny stock

W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seria ;)
Avatar użytkownika
kostek_ja
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez rypik » Pt sty 15, 2010 16:08

kostek_ja napisał(a):
rypik napisał(a):Kompletny stock

W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seria ;)

Tak tylne puszki mam jak z podpisu. Mialem na mysli cala reszte pojazdu. Zadnych strumienic, decat itp.

Fajnie byloby porownac jednak z czyms wynik, mogloby dac to odpowiedz czy koniec wydechu ma tu kluczowe znaczenie. Osobiscie doceniam walory dzwiekowe, ale nie wydaje mi sie zeby wplywalo to na osiagi w mierzalny sposob.
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 872
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez kostek_ja » Pt sty 15, 2010 18:54

Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
Avatar użytkownika
kostek_ja
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Konrad95x » Pt sty 15, 2010 23:28

Myślę ,że bardzo dobrze. Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM ,(a nie jak zapewniane 400). Ja swoją zchamuję na wiosnę...
Konrad95x
 
Posty: 547
Dołączył(a): Wt sie 25, 2009 21:28
Lokalizacja: Wawa
Auto: M5

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Maros » So sty 16, 2010 01:03

kostek_ja napisał(a):Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.


Ale mimo że tak się stało to i tak w przyrosty od samego końcowego tłumika nie wierze. To była prędzej jakaś róznica pogodowa czy poprostu fart.
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2537
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Venom » So sty 16, 2010 10:45

Moze troche nie na temat, ale jak widze przebieg momentu w tym silniku to az mi sie nogi trzesa... Prawie jak silnik elektryczny :) (nie liczac dziury z dolu). Niesamowicie to musi jezdzic.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Marcin_Os » So sty 16, 2010 10:54

Tak szczerze to tam żadnej dziury z dołu nie ma, nie zależnie od biegu :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez rypik » So sty 16, 2010 11:46

Panowie, znaleźć 30 minut czasu , wyskrobać drobniaki i hamować :!:

--
Przed wjazdem na rolki bezpiecznik 17 i 30 ze schowka - do kieszeni :mrgreen:
Ostatnio edytowano So sty 16, 2010 16:17 przez rypik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 872
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Marcin_Os » So sty 16, 2010 12:24

Też się wybiorę jak ceweczkę wymienię.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Bombel » So sty 16, 2010 12:29

Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić ;)
Avatar użytkownika
Bombel
 
Posty: 2194
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez boogie » So sty 16, 2010 23:51

rypik napisał(a):Kompletny stock


taka uwaga:
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.

W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....


Konrad95x napisał(a):Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM


Pomyliły Ci sie KM z BHP :)))
Pozdrówka!
Avatar użytkownika
boogie
 
Posty: 755
Dołączył(a): Cz cze 07, 2007 20:27
Lokalizacja: W-wa
Auto: M Sechs

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez Marcin_Os » So sty 16, 2010 23:57

Bombel napisał(a):Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić ;)


Załatwione.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez rypik » N sty 17, 2010 00:06

boogie napisał(a):
rypik napisał(a):Kompletny stock


taka uwaga:
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.

W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....

Nie znam się na technologii hamowni natomiast sympatyczny Krzyś pokazał kciuk do góry - moja babcia wg. niego jest zdrowa i myślę, że można wierzyć w jego jak nie patrzeć, duże doświadczenie w temacie.
Nie pierwszym samochodem u Mastersa się hamowałem i wyniki zawsze były OK.
Daleko nie masz - przejedź się, i zarzuć wykresem to się przekonamy o Twoich 420KM :cool:
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 872
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 - wykresy z hamowni

Postprzez boogie » N sty 17, 2010 00:17

Przy takich dużych stratach mocy na wale, może mi tam nawet pokazać 440 KM :grin:
Pozdrówka!
Avatar użytkownika
boogie
 
Posty: 755
Dołączył(a): Cz cze 07, 2007 20:27
Lokalizacja: W-wa
Auto: M Sechs

Następna strona

Powrót do E39 M5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość