M5 E39

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M5 E39

Post autor: tom_kulturysci » sob paź 14, 2006 12:53

Bombel pisze:Po 2001 roku poprawili silnik. Bo przed liftem lubily padac uszczelki pod glowica i vanosy. Po liftingu jest juz to zmienione. Moje M5 jest po lifcie, ale olej bierze. Tobie nie bierze, bo nie jarasz gumy, nie latasz bokiem, a jazda 200kmh na szostce tym autem to jak jazda spacerowa. Przeciez ona ma wtedy ze 4 tysiace obrotowo. Kazde BMW jak dostaje w dupe bierze olej :)
zgadzam sie....

a nie wiesz przypadkiem czy jakos mozna zapobiec "padania vanosow"?
sa podobno jakies zestawy naprawcze

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: Bombel » sob paź 14, 2006 14:02

kulturysci pisze:a nie wiesz przypadkiem czy jakos mozna zapobiec "padania vanosow"?
sa podobno jakies zestawy naprawcze
Nie slyszalem o zestawach naprawczych jednak z tego co wiem to najgorsze dla nich jest katowanie na niedogrzanym silniku. Po to mamy wskaznik temperatury oleju w eMkach, zeby wiedziec kiedy mozna zaczac...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: cent01 » sob paź 14, 2006 15:05

Masz racje. My traktujemy Emki bardzo spokojnie w porownaniu do innych. A wogole jak ci się lata M5 miałeś jakies problemu??? a jezdzisz nią zimą ????
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: Bombel » sob paź 14, 2006 22:11

cent01 pisze:Masz racje. My traktujemy Emki bardzo spokojnie w porownaniu do innych. A wogole jak ci się lata M5 miałeś jakies problemu??? a jezdzisz nią zimą ????
Ja mam to auto od niedawna, bo jakis miesiac, ale od poltora roku jest u mnie w rodzinie (mial je moj tata) i wymienilismy sprzeglo, bo kupilismy ze slizgajacym sie. Przy wymianie okazalo sie, ze kolo zamachowe sie rozsypuje, wiec dalismy do regeneracji i... to byl blad... Regenerowac to sobie mozna kolo w 520, w M5 trzeba kupic oryginalne, bo rozsypalo sie szybko znowu!! Poza tym lozysko tylnego kola zostalo wymienione, ale to pewnie od latania bokiem...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M5 E39

Post autor: dylu » sob mar 24, 2007 21:52

Bombel a jakie miales objawy rozsypujacego sie kola zamachowego?Powiem szczerze ze ja chyba tez mam z tym problem..

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: cent01 » sob sie 11, 2007 21:53

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: cent01 » śr sty 16, 2008 18:35

Poszukuje tarcze do m5 39 przód ma ktoś ? albo wie gdzie kupić zeby było szybko , oprócz servisu
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M5 E39

Post autor: Pablo » śr sty 16, 2008 18:54

cent01 pisze:Poszukuje tarcze do m5 39 przód ma ktoś ? albo wie gdzie kupić zeby było szybko , oprócz servisu
Jest taki dział na forum, nazywa się: Kupię
17.01.11

ODPOWIEDZ