Rial Daytona 19" vs OEM Styling 65 / jaki zawias ?

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
krzysiokm
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 04, 2016 00:15
Auto: e39 M5
Lokalizacja: DW

Rial Daytona 19" vs OEM Styling 65 / jaki zawias ?

Post autor: krzysiokm » sob paź 14, 2017 11:54

Witam, potrzebuję waszego zdania drodzy forumowicze :D od jakiegoś czasu biłem się z myślami zmiany kół w emce. Wybór padł na rial daytona race , są to felgi 2 częściowe co daje możliwość zmiany rantów. Koła kupione :D teraz czas na dalsze prace a co za tym idzie zmianę zawieszenia i tu mam kilka pytań:

Czy przy zstosowaniu bilstein b16 pss9 po obnizeniu auta mocowanie sprężyny jest nad oponą jak to się ma przy standardowych amortyzatorach ???krótko mówiąc czy spreżyna wypada obok opony czy nad nią przy obniżeniu przód ok 6cm tył ok 5cm.
Do seryjnych amortyzatorów jest oki ale tam podparcie sprezyny na amortyzatorze jest nad oponą. 10 i 11" powinno wejsc bez problemu. Kwestia co bedzie w przypadku gwintu .
Proszę o oponię jak macie jakieś doświadczenie z tym zawieszeniem B16 ewentualnie z innymi oraz co w ogóle myślicie o tym pomyśle zmiany kół ??

obecny zestaw to :
19x8,5 et 40 i 19"x10et35 czarne srubki i rotory.

po zamianie rantów z tyłu na przód przednie felgi wyjdą

przód 19x10et21 trzeba zastosowac dystan ok 8mm zeby minac amortyzator i tył w zależności na jaki rant sie zdecyduję 19x11et22 lub zostanie 19"x10et35 co po dystanise 20mm czyli 19"x10et15 wyglada ok

Mój wstępny plan to pomalowanie rotorów na oryginał rial, i srubki w chrom.


Wszystkim z góry dziekuję za pomoc



a wszystko zaczęło się od tego zdjęcia które znalazłem w internecie :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 14, 2017 12:31 przez krzysiokm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Rial Daytona 19" vs OEM Styling 65 / jaki zawias ?

Post autor: Juras » sob paź 14, 2017 12:18

Przekozak ta czerwona. Twoja z tym kolorem też jest niezła, a będzie jeszcze lepsza po zglebieniu i wrzuceniu 11", nie zastanawiaj się nawet. Bez sensu szerszy rant zastępować dystansem, jest miejsce, trzeba je wykorzystać.

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Rial Daytona 19" vs OEM Styling 65 / jaki zawias ?

Post autor: Konrad95x » pn paź 16, 2017 20:17

krzysiokm pisze:Czy przy zstosowaniu bilstein b16 pss9 po obnizeniu auta mocowanie sprężyny jest nad oponą jak to się ma przy standardowych amortyzatorach ???krótko mówiąc czy spreżyna wypada obok opony czy nad nią przy obniżeniu przód ok 6cm tył ok 5cm.
Do seryjnych amortyzatorów jest oki ale tam podparcie sprezyny na amortyzatorze jest nad oponą. 10 i 11" powinno wejsc bez problemu. Kwestia co bedzie w przypadku gwintu .
Proszę o oponię jak macie jakieś doświadczenie z tym zawieszeniem B16 ewentualnie z innymi oraz co w ogóle myślicie o tym pomyśle zmiany kół ??
Kanciaste ale bardzo ładne felgi... Jeśli chodzi o B16 sprężyna jest bardzo blisko obudowy, już nie pamiętam jak to wyglądało względem OE mcpersona ale ja mam 10" z tyłu na ET19 i jest bez uwag felgi idealnie wypełniają linię nadkola..
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzysiokm
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 04, 2016 00:15
Auto: e39 M5
Lokalizacja: DW

Re: Rial Daytona 19" vs OEM Styling 65 / jaki zawias ?

Post autor: krzysiokm » sob paź 21, 2017 00:01

gwint zamówiony, decyzja padła na bilstein b16, i chyba raczej zostanie styling 65 :D zobaczymy po zamontowaniu zawieszenia jak to wszystko będzie pasowało i wyglądało :D

ODPOWIEDZ