Strona 1 z 1
alpha -N
: wt sie 15, 2017 02:42
autor: Pawel_M3GT
Czy kto z Was ma w swojej M5 program Alpha-N ?
Chcialem o pare rzeczy zapytac.
Re: alpha -N
: pn wrz 11, 2017 23:27
autor: krzysiokm
Mam u siebie alpha-n z evolve automotive
evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać
) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej
generalnie polecam,
Re: alpha -N
: śr wrz 27, 2017 15:38
autor: pauldv8
krzysiokm pisze:Mam u siebie alpha-n z evolve automotive
evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać
) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej
generalnie polecam,
co znaczy odłączone przepływki? jak mierzy ilość powietrza wtedy?
Re: alpha -N
: ndz paź 01, 2017 16:10
autor: Konrad95x
Pomiar przepływki to cenny czas...Alpha N działa na zasadzie stałego algorytmu ,biorąc z tego co pamiętam dane m.in z potencjometrów przepustnic etc. Efekt to właśnie jak kolega wcześniej napisał m.in. szybsza reakcja na pedał gazu...
Re: alpha -N
: czw paź 05, 2017 03:17
autor: Pawel_M3GT
krzysiokm pisze:Mam u siebie alpha-n z evolve automotive
evolve oferuje cos takiego
- odłaczone przepływki alpha-n
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać
) cichy start
- zmiana odcinki na 7100
- paliwo min 98
- przełożony czujnik tem dolotu
- pamiec przycisku sport po wyłaczeniu zaplonu
- lepiej usztywnia sie kiera w sporcie
- zmiana reakcji na pedał gazu, auto nie ma wiekszej mocy moze kilka koni ale zupełnie zmienia sie charakterystyka pracy ,
- brak ogranicznika prędkości maksymalnej
generalnie polecam,
Gdzie i jak masz zamontowany czujnik temperatury ?
Re: alpha -N
: sob paź 21, 2017 00:03
autor: krzysiokm
czujnik zamontowany jest w obudowie filtra powietrza od strony kierowcy, trzeba wypiąć oryginalny czujnik temperatury który znajduje się w lewej przepływce ( odciąć kabelek i przylutować kabel z czujnikiem zewnętrznym )
Re: alpha -N
: czw sty 04, 2018 14:29
autor: Pawel_M3GT
krzysiokm pisze:
- odłaczone sap ( wyłączone dopowietrzanie w celu zagrzania catów aby zaczęły szybciej działać
) cichy start
A to w jakim dokladnie celu ????
Cold start ( wraz ze sportowymi wydechami ) jest calkiem fajny, sasiadka mysli, ze burza idzie
Re: alpha -N
: pn lut 19, 2018 16:33
autor: Pawel_M3GT
krzysiokm pisze:czujnik zamontowany jest w obudowie filtra powietrza od strony kierowcy, trzeba wypiąć oryginalny czujnik temperatury który znajduje się w lewej przepływce ( odciąć kabelek i przylutować kabel z czujnikiem zewnętrznym )
Masz jeden czujnik temperatury ?? nie trzeba dwoch montowac - w jednej i drugie puszce ? bo sygnaly ida w obydwu przeplywkach.
Tylne sondy masz odlaczone programowo ? czy je zostawiles ?
Pompy powietrza rozumiem, ze zdemontowales i zalozyles oryginalne zaslepki z M54 ?
Bede robil Alpha-N i zastanawiam sie na jakie dodatkowe opcje sie zdecydowac, a czego nie warto robic.
Jest jakis sensowny powod, zeby wyrzucic pompy ??
Kolejna sprawa to czy Katy nie ulegaja zapchaniu/uszkodzeniu itp. bez napowietrzania ? Jedni mowia, ze tak, drudzy, ze nie.
Mam w innym aucie wywalona pompe i nic sie z katami nie dzieje jak narazie.