Nasze M5

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
dzinkins
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:18
Lokalizacja: WWL

Re: Nasze M5

Post autor: dzinkins » wt lis 03, 2009 12:17

Witam, z mojego doświadczenie z przepływkami a w ciągu 2lat wymiana dwa razy(jak nie trzy), wynika że większość z nas posiada zamiast zwykłych filtrów powietrza wkłady K&N lub stożki. U mnie po kazdym czyszczeniu filtów i oliwieniu (tymi orginalnymi środkami) zaczynały się problemy z przepłyką. Gdzieś na jakimś forum ktoś coś podobnego dostrzegł i to chyba jest prawda że ten olejek osadza się na przepływce i zakłuca jej prace. Koledzy u mnie w dolocie do przepływki jest tak prawie nie widoczna warstewka tej oliwy a u was??
A poza tym mam gdzieś kontakt do goscia co sprzedaje przepływki używki (z rozbitków) ale z gwarancją (chyba 2 miechy) w cenie 300-400zł. Poszukam jak ktoś bedzie zainteresowany to udostepnie.
pozdro
---- ///M ----

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze M5

Post autor: boogie » wt lis 03, 2009 13:33

Dzinkins, pisz o doświadczeniach z przepływkami w wątku o przepływkach :)

Ja mam u siebie papierowe filtry powietrza.
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze M5

Post autor: boogie » pn lis 09, 2009 17:35

Wydaje mi się, że martwe pixele na wyswietlaczu zaczynają sie pojawiać wraz z jakimś przebiegiem.... hmm ?
Jak myślicie?

Jak kupilem swoje e39 z przbiegiem 83 tys to zadnego pixel feller nie było.
Teraz jest 20 tys km więcej, i zaczynają mi sie pojawiać marte pixele.

Naleciało mnie tak oglądając M5 z przebiegiem 103 tys km, a która ma nawet błędy na sekcji wyświetlacza z temperaturą.
Pozdrówka!

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Camil » pn lis 09, 2009 18:35

AA nie. W e38 mam 290tys i piksele w zegarach wypas, z kolei w e39 polowa juz nie dziala. Na szczescie latwo to naprawic domowymi sposobami.

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: Nasze M5

Post autor: jackson » pn lis 09, 2009 20:27

Camil pisze:AA nie. W e38 mam 290tys i piksele w zegarach wypas, z kolei w e39 polowa juz nie dziala. Na szczescie latwo to naprawic domowymi sposobami.
Zgadza się. To przypadłość chyba tylko E39.
ZJAR

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Camil » pn lis 09, 2009 20:31

Ogolnie to przypadlosc e38, e39, e36 glownie. Naprawa mega prosta.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Dino444 » pn lis 09, 2009 22:02

Camil pisze:Ogolnie to przypadlosc e38, e39, e36 glownie. Naprawa mega prosta.
Napiszesz wkoncu jak to sie naprawia czy jak?
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Camil » pn lis 09, 2009 22:41

Wpisz sobie w goglach: naprawa pikseli bmw. Wyskocza piekne tutoriale z fotkami. Ja wiem jak to robic, ale jak to opisze to i tak nikt nie zrozumie bez fotek. Tak wiec zycze milego nakluwania :mrgreen:

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » pn lis 09, 2009 23:49

Otóż liczniki VDO od roku produkcyjnego 2003 (czyli... ostatniego E39) mają poprawiony feler i tasiemka jest na innej zasadzie jak ta, ktora sie psuje. Szkoda tylko ze oryginalne zegarki są w mocnej cenie, i ekonomiczniej naprawić...

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Camil » wt lis 10, 2009 00:48

Ja mam e39 04/2003 i feler jakos wystepuje :razz:

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » wt lis 10, 2009 14:30

Źle napisałem. 2004.
Ja miałem 10/2003 E39 (touring, dlatego taki późny) i też się spsuło, kiedy jeszcze auto było na gwarancji wymieniłem zegary na nowe i faktycznie te nowe są inne, widac ze są lutowane a nie gumkowane.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » śr sty 13, 2010 22:35

Mam problem z nadkolami, czy powinny mieć otwory na hamulce czy nie?

ETK pokazuje mi numer części z informacją: "Without brake air channel" (pozycja numer 14)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/

Jak w ETK wybieram E39 540i to już pokazują się dwa rodzaje nadkoli, z otworami i bez.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/

Jak macie u siebie?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nasze M5

Post autor: Artur_M5 » śr sty 13, 2010 22:46

Marcin_Os pisze:Mam problem z nadkolami, czy powinny mieć otwory na hamulce czy nie?

ETK pokazuje mi numer części z informacją: "Without brake air channel" (pozycja numer 14)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/

Jak w ETK wybieram E39 540i to już pokazują się dwa rodzaje nadkoli, z otworami i bez.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/

Jak macie u siebie?
Pisałem również o tym na pierwszej stronie tego wątku i u nikogo którego M5 e39 widziałem nie było tych otworów.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » śr sty 13, 2010 23:50

Artur_M5 pisze:Pisałem również o tym na pierwszej stronie tego wątku i u nikogo którego M5 e39 widziałem nie było tych otworów.
Ciekawe czy te z otworami będą pasować i czy da się jakoś poprowadzić dodatkowe chłodzenie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » czw sty 14, 2010 00:02

Każde M5 ma nadkola bez otworów. Nie potrafię stwierdzić dlaczego, jaka jest logika, skoro 530d/540i miały otwory, ale oczywiście - możesz kupić nadkola z otworami i kanały powietrzne żeby sobie doprowadzić chłodne powietrze z przodu.

Tu już ktoś przerabiał temat - masz gotowca :cool:
http://www.louv.tv/cars/m5/ducts/

Pomijam estetykę grilla z "dziurami", ale nie przedkładam nad sensowność tego rozwiązania.

ODPOWIEDZ