Zakup BMW M5 E39

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: --==maly==---- » śr sty 06, 2010 17:20

Camil pisze:Gadalem z kolega, o ile gaz w m5 to fajna rzecz bo mozna dodac fajnie mocy, to ten konkretny egzemplarz to ponoc padaka.
Lubie takie opinie padaka bo rozmawiałeś z kolegą.
Jak wydajesz takie opinie o jakimś aucie to przede wszystkim bądź pewny,że to prawda i to na pewno chodzi o to auto a druga sprawa napisz z jakiego względu padaka. Dla jednego będzie padaka bo ma gaz dla drugiego żeby była padaką wystarczy,że będzie porysowana czy bo coś stuka w zawieszeniu dla trzeciego bo jest mocno walona a czwarty przyjdzie zobaczy,że motor zdrowy mechanika ok i powie,że to super auto i tyle bo to się głównie liczy w ///M.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Camil » śr sty 06, 2010 18:03

Nie jedzie, wystarczy?

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Bombel » śr sty 06, 2010 18:24

Artur_M5 pisze:
Bombel pisze:a dobra poliftówka z 2001 roku to ceny około 55-80, poniżej tych cen szukamy okazji, które na 99% będą śmietnikami.
Zaszalałeś z tymi widełkami :) Ja bym powiedział że 65-80
A ja 55-80 ;) i wiem, bo nie dalej jak dwa miesiące wstecz kupiłem sobie m5 e39 za graniczne wartości tych widełek.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: --==maly==---- » śr sty 06, 2010 18:39

Camil pisze:Nie jedzie, wystarczy?
No i to dyskwalifikuje auto twoim zdaniem?
To może być wina jakiejś pierdoły typu przepływomierze czujniki itd.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » śr sty 06, 2010 20:40

wania pisze:no ok, dobra poliftowa to ok 70tys a dobra przedliftowa to ok 50tys, chodzi mi o to czy naprawde jest duza roznica miedzy tymi dwoma wersjami? Powiem tak, cena nie gra roli ;) bardziej chodzi mi o nastawienie sie czy szukac po rzy przed liftem a moze jednak to nie ma znaczenia w uzytkowaniu tego auta jako rodzinne na codzien?

rypik, dzieki za info - przedliftowe maja jeszcze jakies istotne bolaczki?
ja bym raczej nie nazywal konsumpcji oleju bolączka a drobną niewygodą. polzatym znam egzemplarze poliftowe ktore konsumuja olej podobnie wiec nie uogólniałbym.
silnik zajechac kazdy mozna nieodpowiednia eksploatacja.

cena nie gra roli - szukaj 06/2003 :-D
pozatym poliftowe troche prosciej uzbroic np w bluetootha, ale oprocz kosmetycznych zmian nadwozia (+zegary z szarymi tarczami) i silnika /uszczelniaczy zaw. i pierscieni, akumulatora cisnienia/, reszta wazych elementow nie przeszla zadnych zmian - tj skrzynia, dyfer, piasty, hamulce, zasilanie w paliwo, zawieszenie.

szukaj przedewszystkim zadbanej i rozbitej inaczej niz drobna stluczka, wymien obowiazkowo pewne rzeczy ktorych stanu nie sposob ocenic a wplywaja na bezpieczenstwo czy osiagi, a bedziesz sie cieszyl :mrgreen: powodzonka w szukaniu

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » czw sty 07, 2010 00:25

Generalnie czuję się jak w Wartburgu, jakbym rozrabiał olej z benzyną przy tankowaniu :wink:

Obojętne jaka, ważne żeby była zadbana.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » sob sty 09, 2010 00:53

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Artur_M5 » sob sty 09, 2010 01:22

Marcin_Os pisze:Tu ładnie wyglądający Carbonik http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10120590
Zapomniał o przebiegu, czy coś innego?

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Bombel » sob sty 09, 2010 01:23

Ona jakieś półtora roku temu była do sprzedania w Radomiu. Jak się wczytacie w topic, to ta sprowadzona ze Szwajcarii z 300um powłoki na dachu.

Pawlos
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 16:41
Lokalizacja: Poznań

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Pawlos » sob sty 09, 2010 01:33

A ja, korzystając z chwili nudy, aby wszystko było jasne i zgodnie z przyjętymi w tego typu tematach zasadami :wink: , gdy ogłoszenie będzie kaputt, wrzuciłem na imageshack fotki tej M5

Z zewnątrz:

http://img188.imageshack.us/gal.php?g=c101205901.jpg

I Wnętrze:

http://img684.imageshack.us/img684/2282/c101205903.jpg

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Kudłaty » sob sty 09, 2010 10:51

Ładnie wygląda. Generalnie nie znam się ale 300 na dachu to dużo? Ile powinno być fabrycznie?

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » sob sty 09, 2010 11:11

Kudłaty pisze:Ładnie wygląda. Generalnie nie znam się ale 300 na dachu to dużo? Ile powinno być fabrycznie?
120 ? gdyby było wiadomo ze np. spadła gałąź i dach był psiknięty żeby było ładnie to niech sobie będzie i 300. najważniejsze są okoliczności :)

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Artur_M5 » sob sty 09, 2010 11:11

Jeżeli na całym dachu jest równo 300um to tragedii nie ma, może ktoś chciał odświeżyć całe auto i przemalował. Ważne żeby miernik w ogóle odczytywał grubość powłoki lakierniczej.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » sob sty 09, 2010 11:50

Jak na dachu ma 300 a na słupkach 120 to tragedii nie ma. Może gradobicie, może inne "wyjątkowe okoliczności" :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: --==maly==---- » sob sty 09, 2010 12:08

Ogólnie 300 to nie jest aż taka tragedia. Oryginał wychodzi od 100 do 180 nawet zależnie na jakim aucie więc tu jest po prostu druga grubsza warstwa lakieru ważne żeby było równo i nigdzie nie było 400-500 bo to już szpachla.

Zablokowany