Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Matko ale czad MUSZE TO MIEC....
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
A czy ktoś z Was hamował auto po usunięciu tlumikow? Bo ja dzisiaj tak i po odcieciu tlumikow uciekło 5 koni i 12 niutkow... Może jak rury idą do końca to coś znienia ale niesadze.
Teraz mam montowane jakieś puszki na koniec dnia albo jutro będę wiedział jaki wynik jest na nich.
Teraz mam montowane jakieś puszki na koniec dnia albo jutro będę wiedział jaki wynik jest na nich.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Masz jakieś wykresy przed i po ?BKMM pisze:A czy ktoś z Was hamował auto po usunięciu tlumikow? Bo ja dzisiaj tak i po odcieciu tlumikow uciekło 5 koni i 12 niutkow... Może jak rury idą do końca to coś znienia ale niesadze.
Teraz mam montowane jakieś puszki na koniec dnia albo jutro będę wiedział jaki wynik jest na nich.
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Jeszcze nie- jutro odbieram auto wtedy mi wydrukuja, ale tak jak mówiłem po obcieciu tylnych puszek praktycznie w całym zakresie obrotów -5km i -12Nm.
A ogólnie wynik słaby bo 360koni - trzeba będzie poszukać przyczyny.
A ogólnie wynik słaby bo 360koni - trzeba będzie poszukać przyczyny.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Najczęściej są to przepływomierze jak są stare warto wymienić na nowe i tyle.BKMM pisze:Jeszcze nie- jutro odbieram auto wtedy mi wydrukuja, ale tak jak mówiłem po obcieciu tylnych puszek praktycznie w całym zakresie obrotów -5km i -12Nm.
A ogólnie wynik słaby bo 360koni - trzeba będzie poszukać przyczyny.
Jak dalej będzie to samo to warto podpiąć auto pod komputer sprawdzić czy vanosy działają prawidłowo itd a jak wszystko jest ok to wymienić świece i cewki.
To są najczęstsze przyczyny braku mocy w e39.
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Coś tam o bolaczkach M5 wiem--==maly==---- pisze:Najczęściej są to przepływomierze jak są stare warto wymienić na nowe i tyle.
Jak dalej będzie to samo to warto podpiąć auto pod komputer sprawdzić czy vanosy działają prawidłowo itd a jak wszystko jest ok to wymienić świece i cewki.
To są najczęstsze przyczyny braku mocy w e39.

W ogóle przepraszam, ale nie znalazłem wątku przywitalnego wiec witam wszystkich i już nie zasmiecam tematu kolegi

Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
W związku z tym że chcę żeby eMka troszkę głośniej mi chodziła pomyślałem o STRAIGHT PIPES do siebie . Myślałem też nad EISENMANNami więc dziś zadzwoniłem do przedstawiciela i dystrybutora tych tłumików na Polskę. Nie zależnie czy będzie to wersja SPORT czy RACE różnica w kosztach jest zależna tylko od średnicy końcówek bo do wyboru są 2x76mm lub 2x83mm. Ile to kosztuje
Na dzisiejszy stan € do PLN koszt tych na mniejszych końcówkach to 6300zł a na większych 6700zł. Pogadałem z tym Panem nieco dłużej i okazało się że jest takim samym kotem na punkcie ///M Powerów jak większość z nas. Opowiedział mi że siedzi w tym temacie dosyć długo i to nie tylko w EISENMANN ale i w SUPERSPRINT i MILLTEK itp. Troszkę mnie zabolało jak usłyszałem te prawie 7tys za te tłumiki i od słowa do słowa doszliśmy do tematu "STRAIGHT PIPES" w E39 M5. Do czego zmierzam okazuje się że usunięcie tych tłumików i wstawienie tych przelotowych rurek korzystnie wpływa tylko dla ucha ale dla motorku już nie
. Potwierdzone jest na hamowni że taki zabieg osłabia silnik i nie trzyma seryjnych parametrów, owszem miało by to sens ale po ingerencji w dolot i w wałki ale to już troszkę kosztowniejszy temat.


Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
I dokładnie będzie tak samo ze zmienionymi wydechami. Jak nie zmienisz kolektorów albo programu to nic nie osiągniesz.Mickey pisze:i od słowa do słowa doszliśmy do tematu "STRAIGHT PIPES" w E39 M5. Do czego zmierzam okazuje się że usunięcie tych tłumików i wstawienie tych przelotowych rurek korzystnie wpływa tylko dla ucha ale dla motorku już nie . Potwierdzone jest na hamowni że taki zabieg osłabia silnik i nie trzyma seryjnych parametrów, owszem miało by to sens ale po ingerencji w dolot i w wałki ale to już troszkę kosztowniejszy temat.
P.S.
Jak zrobisz stright pipes t pozbędziesz się 30KG.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
W sumie nie zależy mi na podniesieniu mocyMarcin_Os pisze: I dokładnie będzie tak samo ze zmienionymi wydechami. Jak nie zmienisz kolektorów albo programu to nic nie osiągniesz.

Re: Usunięcie tłumików - Straight Pipes
Szczerze to nie zaobserwowałem u siebie jakiegoś spadku mocy
A mam wydechy mało "modne" w stanach i jeszcze mniej w europie...
Mi one bardzo pasują
głośno w aucie jest między 1,5-2,5 i 6,0-70 tyś obr.
Jest to bardzo ucywilizowany wydech do M5
Jechałem pare razy ze znanymi autami przed i po wymianie i
powiem że wrażenia były raczej na plus
Inaczej się sprawa miała po założeniu zestawu K&N
gdzie spadek momentu był odczuwalny
Myślę, że twoje obawy mogła by stwierdzić tylko hamownia
Jak chcesz zakładać eismanna i masz na to odłożoną kase,
to się nie zastanawiaj tylko zakładaj
Pięknie brzmi ten wydech w M5

A mam wydechy mało "modne" w stanach i jeszcze mniej w europie...
Mi one bardzo pasują

głośno w aucie jest między 1,5-2,5 i 6,0-70 tyś obr.
Jest to bardzo ucywilizowany wydech do M5
Jechałem pare razy ze znanymi autami przed i po wymianie i
powiem że wrażenia były raczej na plus
Inaczej się sprawa miała po założeniu zestawu K&N
gdzie spadek momentu był odczuwalny

Myślę, że twoje obawy mogła by stwierdzić tylko hamownia

Jak chcesz zakładać eismanna i masz na to odłożoną kase,
to się nie zastanawiaj tylko zakładaj

Pięknie brzmi ten wydech w M5

BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
- Ghost_Rider
- Posty: 50
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 22:54
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: śr maja 14, 2014 00:16
- Auto: M5 E39 Indywidual