Problemy z silnikem S62
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Problemy z silnikem S62
https://www.youtube.com/watch?v=WHLx_ZNYWKM" onclick="window.open(this.href);return false;
Pod tym filmem masz link do m5bord i opis problemu przeczytaj
Pod tym filmem masz link do m5bord i opis problemu przeczytaj
Re: Problemy z silnikem S62
w sobotę podłączę się pod kompa i wrzucę kilka fotek z tej diagnozy.
A tak z innej beczki to koledzy jak to jest z separatorami oleju kiedy wiadomo ze są do wymiany? i czy wymienia je się czy czyści? trochę oleju przepuszczają do ssącego i czy nowe nie będą przepuszczały?
A tak z innej beczki to koledzy jak to jest z separatorami oleju kiedy wiadomo ze są do wymiany? i czy wymienia je się czy czyści? trochę oleju przepuszczają do ssącego i czy nowe nie będą przepuszczały?
-
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
- Auto: BMW E39 M5 `01
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Problemy z silnikem S62
Koledzy sprawdźcie przewody i zawór regulacji biegu jałowego, piszecie, ze jeden ma problem z 2 cylindrem, a drugi z 7 cyl., z tego co pamiętam to tak jest doprowadzane powietrze przez zawór biegu jałowego. Wszystkie objawy i błędy idealnie pasują na nieszczelność w obu przypadkach, aczkolwiek mogę się mylić.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
- Auto: BMW E39 M5 `01
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Problemy z silnikem S62
Aha jeszcze popatrzcie na system odprowadzenia par paliwa.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problemy z silnikem S62
sprawdzalemMIchael_M5 pisze:Aha jeszcze popatrzcie na system odprowadzenia par paliwa.


Ale zaworu par paliwa na koncu nie sprawdzalem, sprawdze , dzieki ;-)
-
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 18, 2015 12:05
- Auto: BMW E39 M5 `01
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Problemy z silnikem S62
Jak będziesz to wszystko rozbierał to możesz się pokusić o sprawdzenie uszczelki nad przepustnicą, a nawet pod przepustnicą co jest kłopotliwe, jak przy swoim kiedyś musiałem ściągnąć przepustnice to po 154 tys km te uszczelki nie wyglądały rewelacyjnie strasznie twarde.
Dajcie znać jak postępy.
Dajcie znać jak postępy.
http://www.petrocar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problemy z silnikem S62
własnie u mnie jest wszystko nowe...sam osobiscie jakis czas temu sciagnalem cała góre i wszystko wymienialem. od oringów pod rurami wodnymi pzez oringi przepustnic pod i na rurkach PCV a nawet przewod od podcisnienia serva jest nowy z ASO. Moim zdaniem tam nie ma nieszczelnosci ale sprawdze jeszcze raz wszystko i przyjrze się zaworkowi par paliwa. Porobie nawet fotki jak bede scagac to wszystko jeszcze raz moze komus sie przyda dokumentacja zdjeciowaMIchael_M5 pisze:Jak będziesz to wszystko rozbierał to możesz się pokusić o sprawdzenie uszczelki nad przepustnicą, a nawet pod przepustnicą co jest kłopotliwe, jak przy swoim kiedyś musiałem ściągnąć przepustnice to po 154 tys km te uszczelki nie wyglądały rewelacyjnie strasznie twarde.
Dajcie znać jak postępy.

Re: Problemy z silnikem S62
witam ponownie dziś podłączyłem się pod kompa i jak wcześniej nie było błędów tak teraz jest ich masa a są to 69 , 209, 210 i 213.dodatkowo mam foto.problem z drugiego cylindra przeskoczył na trzeci nie wiadomo czemu.co wy na to?
Re: Problemy z silnikem S62
ha a u mnie już coraz gorzej ;-)
miałem troche porobić w weekend i pojechalem do auta i stwierdziłem, że przejadę się, żeby posprawdzać pare rzeczy. I co? i klops. Nie da się jechać auto w ogóle nie jedzie. max to 60km/h a dojście do tego trwa wieczność. pali się MOTORNOTPROGRAMM na checku i tyle. lol. załadowałem do garażu i wsiadłem do prostackiego Trans Ama. Ktoś chce kupić M5?
jutro zacznę chyba rozbierać całą góre i sprawdzać wszystko po kolei raz jeszcze
miałem troche porobić w weekend i pojechalem do auta i stwierdziłem, że przejadę się, żeby posprawdzać pare rzeczy. I co? i klops. Nie da się jechać auto w ogóle nie jedzie. max to 60km/h a dojście do tego trwa wieczność. pali się MOTORNOTPROGRAMM na checku i tyle. lol. załadowałem do garażu i wsiadłem do prostackiego Trans Ama. Ktoś chce kupić M5?

jutro zacznę chyba rozbierać całą góre i sprawdzać wszystko po kolei raz jeszcze

Re: Problemy z silnikem S62
Ja szukałbym raczej po stronie elektrycznej (alternator, przekaźniki, ew. komp).
Re: Problemy z silnikem S62
witam wszystkich wczoraj wyciągnąłem komputer silnika i okazało się ze wszystkie wtyczki są aż zielone i zaśniedziałe itp. ciężko uwierzyć że w ogóle coś chodziło.
w takim samym stanie były też przekaźniki w jakiś sposób dostawała się tam niewielka ilość wody. Mam ten samochód od niedawna więc można powiedzieć że dopiero się uczę.
W każdym razie wszystkie wtyczki wyczyściłem jak i przekaźniki potem masę silnika i kilka połączeń w aucie. Nie wiem które z tych zabiegów pomogły ale objawy ustąpiły silnik pracuje idealnie pracował od ssania przez ok godzinę na biegu jałowym i nic się nie dzieje jeździłem stawałem i też nic.
Jest tylko mały mankament i chciał bym was prosić o radę odnośnie błędu 69 w inpie wiem ze jest to czujnik spalania stukowego ale czy chodzi tu o uszkodzony czujnik czy błąd pojawia się bo występuje spalanie stukowe?? w pracy silnika nie widać zmian po za tym ze po gwałtownym naciśnięciu gazu na jałowym jak by się dławił p potem jest normalnie. jeśli chodzi o moc to wydaje mi się ze nie spadła .pozdrawiam
w takim samym stanie były też przekaźniki w jakiś sposób dostawała się tam niewielka ilość wody. Mam ten samochód od niedawna więc można powiedzieć że dopiero się uczę.
W każdym razie wszystkie wtyczki wyczyściłem jak i przekaźniki potem masę silnika i kilka połączeń w aucie. Nie wiem które z tych zabiegów pomogły ale objawy ustąpiły silnik pracuje idealnie pracował od ssania przez ok godzinę na biegu jałowym i nic się nie dzieje jeździłem stawałem i też nic.
Jest tylko mały mankament i chciał bym was prosić o radę odnośnie błędu 69 w inpie wiem ze jest to czujnik spalania stukowego ale czy chodzi tu o uszkodzony czujnik czy błąd pojawia się bo występuje spalanie stukowe?? w pracy silnika nie widać zmian po za tym ze po gwałtownym naciśnięciu gazu na jałowym jak by się dławił p potem jest normalnie. jeśli chodzi o moc to wydaje mi się ze nie spadła .pozdrawiam
Re: Problemy z silnikem S62
u mnie wszystko ok już. nie stykały bolce we wtyczkach..od wtrysków i jedna od kompa
jak ręką odjął ;-)

Re: Problemy z silnikem S62
Witam ponownie.
Mam mały problem z silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać mianowicie silnik lekko gubi moc w górnym zakresie obrotów tak jak by chwilami brakowało mu paliwa a dodatkowo bardzo ciężko pracuje na ssaniu.
Komputer nie zapisuje żadnych błędów dodatkowo wymieniłem przepływomierze i filtr paliwa świece są po 4tyś km .
Będę wdzięczny za każdą pomoc
Mam mały problem z silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać mianowicie silnik lekko gubi moc w górnym zakresie obrotów tak jak by chwilami brakowało mu paliwa a dodatkowo bardzo ciężko pracuje na ssaniu.
Komputer nie zapisuje żadnych błędów dodatkowo wymieniłem przepływomierze i filtr paliwa świece są po 4tyś km .
Będę wdzięczny za każdą pomoc
Re: Problemy z silnikem S62
Jak zatarła mi się oryginalna pompa paliwa założyłem chwilowo pompe od zwykłego benzyniaka mianowicie 3,5bara... wówczas przy pełnym ogniu od 3 biegu w górę silnik lekko tracił moc w górnych zakresów obrotów... ale gdy oryginalna pompa była na wykończeniu nie było problemu z pracą na biegu jałowym i ssaniu... mam nadzieję ze coś pomoże...
PS:problem rozumien nie pojawił się po wymianie filtra? sprawdź podciśnienie na regulatorze. Jeśli jest - to najłatwiej będzie zrobić test przepływomierzy, zobacz czy nie wychodzi nisko spalanie l/h...Na forum znajdziesz ile powinno wychodzić w normie...
PS:problem rozumien nie pojawił się po wymianie filtra? sprawdź podciśnienie na regulatorze. Jeśli jest - to najłatwiej będzie zrobić test przepływomierzy, zobacz czy nie wychodzi nisko spalanie l/h...Na forum znajdziesz ile powinno wychodzić w normie...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problemy z silnikem S62
problem pojawił sie przed wymianą filtra.przed wymianą przepływomierzy pokazywało 120 do 125 l/h a po wymianie na nowe pokazuje od 125 do 130 l/h
a powinno około 136-140l/h sprawdze pompe paliwa bo wiele wskazuje na nią
a powinno około 136-140l/h sprawdze pompe paliwa bo wiele wskazuje na nią