Cykanie z silnika
Re: Cykanie z silnika
hydroregulator czego? bo jesli chodzi o szklankę zaworu to ona tak nie stuka. poza tym częstotliwość tego stuku była by inna (mniejsza)Wyp pisze:Dziękuje raz jeszcze za kolejne opinie
Po oględzinach "głosowych" u specjalistów
wersja jest następująca: "prawdopodobnie zapchany hydroregulator"
Plan jest taki, że trzeba wymienić olej ("z płukaniem") plus filtry i te uszczelki pod pokrywą
i zobaczymy co będzie, wiele się wyjaśni jak otworzą pokrywy.
Ja się nie znam na tyle żeby określić ten dzwięk jednoznacznie,
ale panewki wydają bardziej metaliczny dźwięk, poza tym przejechanie ok 30 kilometrów po autostradzie z panewkami to chyba była by sztuka ?!
Tak jak pisałem wcześniej, jak już się dowiem na 100% co to, na pewno umieszczę w tym wątku odpowiedź
Pozdrawiam
P.S
Auto jest we Wrocławiu, także oferty z Wawy mnie nie interesują
Re: Cykanie z silnika
Ja mialem podobny objaw w V8 E92 uzywanym do sportu - dzwiek uslyszalem dopiero po chwili na petli OSowej - po zjechaniu bylem pewien, ze motor zajechalem a okazalo sie, ze to wlasnie hydro regulator ;DWyp pisze:Dziękuje raz jeszcze za kolejne opinie
Po oględzinach "głosowych" u specjalistów
wersja jest następująca: "prawdopodobnie zapchany hydroregulator"
Ciekawa rzecza jest sam fakt, ze jak cos w naszych BMW stuka, to zaraz najczarniejszy scenariusz wszyscy widza

Wydaje mi sie, ze u Ciebie rowniez jest podobnie, bo brzmi prawie identycznie i za duzo z tym jezdziles jak na panewke.
Re: Cykanie z silnika
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź, bo też byłem przekonany, że to panewki.
Re: Cykanie z silnika
Wracam do Was z oficjalną informacją co się zepsuło 
Po otwarciu pokryw, znaleźli 1 luźny hydroregulator.
Rzeczywiście po przyłożeniu magnesu jeden z czterech hydro na zaworze z prawej strony patrząc od przodu był luźny,
tzn wyskakiwał przy przyłożeniu magnesu, wszystkie inne trzymały się mocno.
Wydaje mi się, że jeden z filmików które wrzuciłem (ten ze środka) przekłamywał dźwięk - stąd wyroki o panewkach
To nie stukało, ani nie pukało tylko CYKAŁO jak przerzutka w rowerze trochę.
Zapytam jeszcze przy okazji, okazało się że łańcuch jest leciutko luźny, myślicie że warto go wymienić? (wiadomo wtedy komplet razem z łańcuszkami)
Pozdrawiam

Po otwarciu pokryw, znaleźli 1 luźny hydroregulator.
Rzeczywiście po przyłożeniu magnesu jeden z czterech hydro na zaworze z prawej strony patrząc od przodu był luźny,
tzn wyskakiwał przy przyłożeniu magnesu, wszystkie inne trzymały się mocno.
Wydaje mi się, że jeden z filmików które wrzuciłem (ten ze środka) przekłamywał dźwięk - stąd wyroki o panewkach

To nie stukało, ani nie pukało tylko CYKAŁO jak przerzutka w rowerze trochę.
Zapytam jeszcze przy okazji, okazało się że łańcuch jest leciutko luźny, myślicie że warto go wymienić? (wiadomo wtedy komplet razem z łańcuszkami)
Pozdrawiam
Re: Cykanie z silnika
dobrze, że nie panewka:)Wyp pisze:Wracam do Was z oficjalną informacją co się zepsuło
Po otwarciu pokryw, znaleźli 1 luźny hydroregulator.
Rzeczywiście po przyłożeniu magnesu jeden z czterech hydro na zaworze z prawej strony patrząc od przodu był luźny,
tzn wyskakiwał przy przyłożeniu magnesu, wszystkie inne trzymały się mocno.
Wydaje mi się, że jeden z filmików które wrzuciłem (ten ze środka) przekłamywał dźwięk - stąd wyroki o panewkach
To nie stukało, ani nie pukało tylko CYKAŁO jak przerzutka w rowerze trochę.
Zapytam jeszcze przy okazji, okazało się że łańcuch jest leciutko luźny, myślicie że warto go wymienić? (wiadomo wtedy komplet razem z łańcuszkami)
Pozdrawiam
jesli łańcuch luźny to możesz wymienić napinacz łańucha (jest w przodu silnika od strony pasażera) Jeśli to nie pomoże to może i łańcuch ale moim zdaniem nie ma sensu tego robić bez kompletnego rozrządu tj łańcuchy, ślizgi, napinacze łańcuszków wałków itp itd. ogólnie impreza za same części to jakieś 10-11tys PLN.
Re: Cykanie z silnika
Dobrze, ze trafiles na uczciwego mechanika, bo w innym wypadku, dzieki forumowym znachorom, mialbys kilka tysiaczkow mniej w kieszeni 

Re: Cykanie z silnika
Panewka się łatwo sprawdza odpinajac cewki po kolei, jeśli trafisz na cylinder na którym jest uszkodzona stukanie słabnie (lub kompem jeśli masz dostęp). Druga wskazówka to ze panewka stuka dość mocno po porannym rozruchu (niestety popychacz umeczony tez tak robi), potem cichnie i w miarę rozgrzewania silnika stukot się nasila. Jeśli żadna z tych rzeczy u Ciebie nie występuje to problem jest gdzie indziej.