Bład: regulacji biegu jałowego
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Bład: regulacji biegu jałowego
witam. problem pojawił sie po skasowaniu błędów w mojej m5. gdzy odpalisz od razu gaśnie i nie wkręca sie na obroty, jak by sie dusił, dławił
wyskakuje Bład: regulacji biegu jałowego zacina sie w połowie jej zamknięcia(jak dobrze pamiętam)
prosze o jak porady, sugestje co z tym zrobic
wyskakuje Bład: regulacji biegu jałowego zacina sie w połowie jej zamknięcia(jak dobrze pamiętam)
prosze o jak porady, sugestje co z tym zrobic
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Na początek sugeruje odpiąć przepływki i odpalić.
To co pokazuje komp podpięty z crackowanym softem niekoniecznie musi być prawdą... generalnie te komunikaty często to bzdury.
U mnie np. była temperatura płynu chłodzącego -37 stopnia => zalanie paliwem
nie wiem, co za "ona" się zacina w połowie zamknięcia
To co pokazuje komp podpięty z crackowanym softem niekoniecznie musi być prawdą... generalnie te komunikaty często to bzdury.
U mnie np. była temperatura płynu chłodzącego -37 stopnia => zalanie paliwem
nie wiem, co za "ona" się zacina w połowie zamknięcia
Pozdrówka!
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
witam. odpięcie przepławek pomogło, przynajmniej normalnie odpaliła i sie wkręca. Podpięcie jednej przepływki spowodowała delikatne zamulenie obrotów a podpięcie drugiek spowodowało zgaśniecie silnika. ponowne odpięcie i podłączenie w innej kolejności powoduje delikatne falowanie obrotów ale silnik pracuje.
teraz mam pytanie ile mniej więcej możne kosztować nowa przepływa i ewentualnie jakiej firmy.
druga sprawa to jakie świece powinienem zalozyć bo mechanik stwierdził ze sa w fatalnym stanie, podejrzewa ze sa jeszcze ori
trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda
teraz mam pytanie ile mniej więcej możne kosztować nowa przepływa i ewentualnie jakiej firmy.
druga sprawa to jakie świece powinienem zalozyć bo mechanik stwierdził ze sa w fatalnym stanie, podejrzewa ze sa jeszcze ori
trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Heja, jeśli jesteś zainteresowany pisz na PW mam nowe OE przepływki oraz używane, o parametrach nieodbiegających od nowych.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
dalej mam problem. żadnych błędów nie ma jak podłączy sie kompa. Gdy sie trochę pojeździ problem wraca, nie pracuje na wolnych obrotach, dusi sie. po odłączeniu jednej przepływki ( bez różnicy której) silnik pracuje normalnie, tylko jak by nie miał mocy w dolnej części obrotów szczególnie odczuwalne na 1 biegu
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Nie kojarzę żadnego kabelka/czujnika na kacie pomiedzy sondami... dokąd idzie przewód?przemeksaw pisze:trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda
Kolejna sprawa sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?? Może lewe powietrze?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Juz wiem, ten czujnik to czujnik temperatury spalin. szczelności była juz sprawdzana, z tego co widziałem to wszystko jest OK.
- KAFELm5pwr
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 21:34
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Zrób test przepływek spalanie l/h , bo żaden komp błędu nie wywala . A jak któraś padła to silnik będzie kulał na różne sposoby. Polecam sprawdzić także świece i cewki , czujnik położenia wału też istotna sprawa znajduje się w obudowie skrzyni i patrzy na koło zamachowe (łatwy do zlokalizowania) musisz zacząć od prostych spraw. pzdr
Mpower , wszystko jasne nie ma kompromisów.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
świece wczoraj zostały zmienione ale nic nie pomogło. możesz cos więcej napisać o tym teście przepływek
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
viewtopic.php?t=1357&postdays=0&postorder=asc&start=30przemeksaw pisze:świece wczoraj zostały zmienione ale nic nie pomogło. możesz cos więcej napisać o tym teście przepływek
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
jutro postaram sie zrobic test przepływek i dam znac
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Jestem zdania, że tu nie ma co kombinować, skoro odpięcie przepływek powoduje zanik problemu gaśniecia. I zgadza sie dokłądnie to, że na kompie nic nie ma wskazującego na awarie przepływomierzy.
Pozdrówka!
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Masz racje kolego. Jedna przepływka ''martwa" drugiej nie dużo brakuje.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
- Auto: e39 m5 '99
Re: Bład: regulacji biegu jałowego
Przepływki wymienione i zdecydowana poprawa:p. Podpięty komputer pokazał ze jeszcze należy wyregulować przepustnice.