Bład: regulacji biegu jałowego

1998-2003 | silnik: S62B50
przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » pn sty 17, 2011 16:48

witam. problem pojawił sie po skasowaniu błędów w mojej m5. gdzy odpalisz od razu gaśnie i nie wkręca sie na obroty, jak by sie dusił, dławił
wyskakuje Bład: regulacji biegu jałowego zacina sie w połowie jej zamknięcia(jak dobrze pamiętam)
prosze o jak porady, sugestje co z tym zrobic

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: boogie » wt sty 18, 2011 00:44

Na początek sugeruje odpiąć przepływki i odpalić.
To co pokazuje komp podpięty z crackowanym softem niekoniecznie musi być prawdą... generalnie te komunikaty często to bzdury.

U mnie np. była temperatura płynu chłodzącego -37 stopnia => zalanie paliwem


nie wiem, co za "ona" się zacina w połowie zamknięcia
Pozdrówka!

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » wt sty 18, 2011 18:17

witam. odpięcie przepławek pomogło, przynajmniej normalnie odpaliła i sie wkręca. Podpięcie jednej przepływki spowodowała delikatne zamulenie obrotów a podpięcie drugiek spowodowało zgaśniecie silnika. ponowne odpięcie i podłączenie w innej kolejności powoduje delikatne falowanie obrotów ale silnik pracuje.

teraz mam pytanie ile mniej więcej możne kosztować nowa przepływa i ewentualnie jakiej firmy.

druga sprawa to jakie świece powinienem zalozyć bo mechanik stwierdził ze sa w fatalnym stanie, podejrzewa ze sa jeszcze ori

trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: Konrad95x » wt sty 18, 2011 20:55

Heja, jeśli jesteś zainteresowany pisz na PW mam nowe OE przepływki oraz używane, o parametrach nieodbiegających od nowych.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » czw sty 20, 2011 20:09

dalej mam problem. żadnych błędów nie ma jak podłączy sie kompa. Gdy sie trochę pojeździ problem wraca, nie pracuje na wolnych obrotach, dusi sie. po odłączeniu jednej przepływki ( bez różnicy której) silnik pracuje normalnie, tylko jak by nie miał mocy w dolnej części obrotów szczególnie odczuwalne na 1 biegu

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: Konrad95x » czw sty 20, 2011 20:56

przemeksaw pisze:trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda
Nie kojarzę żadnego kabelka/czujnika na kacie pomiedzy sondami... dokąd idzie przewód?

Kolejna sprawa sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?? Może lewe powietrze?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » czw sty 20, 2011 21:19

Juz wiem, ten czujnik to czujnik temperatury spalin. szczelności była juz sprawdzana, z tego co widziałem to wszystko jest OK.

Awatar użytkownika
KAFELm5pwr
Posty: 37
Rejestracja: czw lip 29, 2010 21:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: KAFELm5pwr » czw sty 20, 2011 21:27

Zrób test przepływek spalanie l/h , bo żaden komp błędu nie wywala . A jak któraś padła to silnik będzie kulał na różne sposoby. Polecam sprawdzić także świece i cewki , czujnik położenia wału też istotna sprawa znajduje się w obudowie skrzyni i patrzy na koło zamachowe (łatwy do zlokalizowania) musisz zacząć od prostych spraw. pzdr
Mpower , wszystko jasne nie ma kompromisów.

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » czw sty 20, 2011 21:50

świece wczoraj zostały zmienione ale nic nie pomogło. możesz cos więcej napisać o tym teście przepływek

KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: KROPA_BMW 530d » czw sty 20, 2011 22:30

przemeksaw pisze:świece wczoraj zostały zmienione ale nic nie pomogło. możesz cos więcej napisać o tym teście przepływek
viewtopic.php?t=1357&postdays=0&postorder=asc&start=30

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » pt sty 21, 2011 20:19

jutro postaram sie zrobic test przepływek i dam znac

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: boogie » sob sty 22, 2011 02:03

Jestem zdania, że tu nie ma co kombinować, skoro odpięcie przepływek powoduje zanik problemu gaśniecia. I zgadza sie dokłądnie to, że na kompie nic nie ma wskazującego na awarie przepływomierzy.
Pozdrówka!

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » wt lut 01, 2011 12:37

Masz racje kolego. Jedna przepływka ''martwa" drugiej nie dużo brakuje.

przemeksaw
Posty: 112
Rejestracja: śr lis 10, 2010 18:30
Auto: e39 m5 '99

Re: Bład: regulacji biegu jałowego

Post autor: przemeksaw » ndz mar 13, 2011 19:58

Przepływki wymienione i zdecydowana poprawa:p. Podpięty komputer pokazał ze jeszcze należy wyregulować przepustnice.

ODPOWIEDZ