e39 m5 problem z rozruchem
Re: e39 m5 problem z rozruchem
podczas jednego z pobytów w warsztacie stwierdzili brak napięcia dochodzącego do przekaźnika cewek, ale nie udało się ustalić
co powoduje ten objaw, sprawdzono instalację i emka zaczęła palić.
ale problem wrócił po jakimś czasie.
teraz 11-13 kwietnia nie udawało się odpalić, miałem po świętach odholować do warsztatu ale postała i zaczęła palić bez problemu.
zaczyna mnie to irytować.
co powoduje ten objaw, sprawdzono instalację i emka zaczęła palić.
ale problem wrócił po jakimś czasie.
teraz 11-13 kwietnia nie udawało się odpalić, miałem po świętach odholować do warsztatu ale postała i zaczęła palić bez problemu.
zaczyna mnie to irytować.
Re: e39 m5 problem z rozruchem
Nie pamiętam schematów dokładnie, ale mocno mi się wydaje, że wszystkim steruje bezpośrednio sterownik silnika, bez modułów, bo wyciągnąłem wiązkę przy targaniu silnika i nie kojarzę nic takiego.
Re: e39 m5 problem z rozruchem
było by nieciekawie, nowy sterownik silnika to niezły koszt
ale ok jeśli była by pewność że to usunie problem ?
ale ok jeśli była by pewność że to usunie problem ?
Re: e39 m5 problem z rozruchem
Jak walka z odpalaniem auta?
Re: e39 m5 problem z rozruchem
w zeszłym tygodniu znowu zastrajkowała, laweta do warsztatu, tym razem nie odpalała też w warsztacie, stwierdzili uszkodzenie kostki stacyjki.
Wymiana i na razie pali. Ciekawe jak długo, często po 2 miesiącach problem wracał. Zobaczymy tym razem.
pozdrawiam
Wymiana i na razie pali. Ciekawe jak długo, często po 2 miesiącach problem wracał. Zobaczymy tym razem.
pozdrawiam
Re: e39 m5 problem z rozruchem
Na razie wszystko OK
-
- Posty: 1
- Rejestracja: czw sty 25, 2024 21:42
- Auto: E38 740i
Re: e39 m5 problem z rozruchem
@Med., dzięki za ten temat. Całe szczęście, że zindeksował się w Google.
Walczyłem przez pewien czas z takimi samymi objawami w mojej E38 740i (M62B44). Auto zawsze kręciło rozrusznikiem, ale odpalało w kratkę. Na początku bardzo rzadko zdarzało jej się nie odpalić, a pod koniec częściej nie odpalała niż odpalała. Zmieniłem czujnik położenia wału, pompę paliwa, przekaźnik DME, akumulator i nic. Na komputerze zero błędów. Właśnie jestem po wymianie kostki stacyjki i jak dotąd odpala od strzała. Kupiłem na próbę jakiś chiński zamiennik SKV, ale strasznie nieprzyjemnie chodzi kluczyk z tą kostką, także czekam na przesyłkę z nową kostką OEM.
Co ciekawe, to poza tymi problemami z odpalaniem, kostka nie dawała żadnych innych objawów. Kostka miała rok produkcji taki sam jak rok produkcji auta, także obstawiam, że wyjechała razem z autem z fabryki.
Jeszcze raz wielkie dzięki @Med., że podzieliłeś się rozwiązaniem!
Walczyłem przez pewien czas z takimi samymi objawami w mojej E38 740i (M62B44). Auto zawsze kręciło rozrusznikiem, ale odpalało w kratkę. Na początku bardzo rzadko zdarzało jej się nie odpalić, a pod koniec częściej nie odpalała niż odpalała. Zmieniłem czujnik położenia wału, pompę paliwa, przekaźnik DME, akumulator i nic. Na komputerze zero błędów. Właśnie jestem po wymianie kostki stacyjki i jak dotąd odpala od strzała. Kupiłem na próbę jakiś chiński zamiennik SKV, ale strasznie nieprzyjemnie chodzi kluczyk z tą kostką, także czekam na przesyłkę z nową kostką OEM.
Co ciekawe, to poza tymi problemami z odpalaniem, kostka nie dawała żadnych innych objawów. Kostka miała rok produkcji taki sam jak rok produkcji auta, także obstawiam, że wyjechała razem z autem z fabryki.
Jeszcze raz wielkie dzięki @Med., że podzieliłeś się rozwiązaniem!