Alpina B10 Biturbo

Wszystkie modele Alpiny
Awatar użytkownika
matt01
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 03, 2014 23:40
Auto: M5 E39

Alpina B10 Biturbo

Post autor: matt01 » ndz sty 04, 2015 17:20

Panowie takie pytanie,ile trzeba zapłacić za taka alpinke w b.dobrym stanie?Piekna była wystawiona na giełdzie klasyków ten kolorek marzenie.Widze to autko stojące koło mojej M5.Nie wiecie za ile poszedł konkretnie ten egzemplarz?http://www.gieldaklasykow.pl/alpina-b10 ... 00-pln-uk/

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Venom » czw sty 15, 2015 14:56

Nie wiem za ile poszedł ten konkretny egzemplarz. Ale takie auta chodzą w zależności od stanu od 20 tysięcy euro w górę. Cena średnia to około 25 tyś euro.

Może warto tu zapytać?
viewtopic.php?f=27&t=7656" onclick="window.open(this.href);return false;

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Łukasz///M5 » pt mar 27, 2015 00:05

Z Alpinkami też trzeba ostrożnie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ja dodam tylko, że tym autem zajęli się partacze. Wystarczyło zmienić poszycie dachu i popracować nad profilami wewnętrznymi.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: --==maly==---- » pt mar 27, 2015 10:37

Zmiana samego poszycia to by była rzeźba jeszcze gorsza bo widać,że konstrukcja mocno zdeformowana i nie było by to poprawnie.
Mnie to razi miejsce w jakim oni łączyli ten wstawiany dach czyli cięte słupki zamiast wstawić całość do podszybia.

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Skrzeku » pt mar 27, 2015 17:20

A jeszcze gorsze jest spawanie do czola zamiast na zakladke ;)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: --==maly==---- » pt mar 27, 2015 17:35

Ja tu nie widzę,żeby to było na zakładkę.
Co by nie mówić i tak rzeźba niby nowe elementy są dostępne i w ASO ale to już nigdy nie będzie to samo.

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Łukasz///M5 » pt mar 27, 2015 20:23

Są instrukcje jak się to robi. Nie powinno się ciąć usztywnień.

Obrazek

w ASO wszystko jest dostępne

Obrazek

Tak robione auto nadaje się do postawienia w garażu a nie do jazdy.
Obrazek

Obrazek

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Skrzeku » pt mar 27, 2015 21:06

Nie odrozniasz poszycia dachu od glownej konstrukcji

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Łukasz///M5 » pt mar 27, 2015 22:35

Jak dla mnie poszyciem dachu jest element nr 1 na rysunku skopiowanym z Realoem. Jeśli uważasz, że się mylę to napisz co według Ciebie jest poszyciem dachu.

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Skrzeku » sob mar 28, 2015 00:04

Tak, zgadzam sie ale poszucie dachu nie wymienia sie tak jak pokazane jest na zdjeciac :) tu byl wstawiony caly dach a nie poszycie..

Awatar użytkownika
Sieniek
Posty: 184
Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
Lokalizacja: Lubuskie

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Sieniek » sob mar 28, 2015 02:50

Najlepiej widac co jest poszyciem a co nie na przykładzie M3 CSL lub M3 e92 bo tam poszycie jest z karbonu... I poszycie mozna spokojnie wymienic i nie naruszy to konstrukcji, a na zdjęciu to oni poprostu ucieli dach na słupkach a to juz nie jest dobre dla konstrukcji
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Skrzeku » sob mar 28, 2015 09:48

Dokladnie

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Venom » ndz kwie 12, 2015 16:34

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Taka ciekawostka :)
The car started life in November 1994 as a 518i Touring in Norway; it was shipped to Manhart Tuning in Germany in 1995 who seemed to have fully converted it to a B10 BiTurbo spec with full TUV approval and sent it back to Norway in March 1995. It is currently wearing the 9 & 10.5x18 E31 Alpina wheels without any spacers or modifications. The owner also owns the silver E34 M5 Touring. It had been put together with a full M5 bodykit and the owner has only recently replaced the front spoiler with an E34 Alpina spoiler.

BetaON
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 28, 2015 14:07
Auto: BMW
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: BetaON » pn gru 28, 2015 14:10

Świetny wóz Venom, bardzo ładnie się prezentuje :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Alpina B10 Biturbo

Post autor: Venom » pn gru 28, 2015 17:38

A to nie mój, wkleiłem jako ciekawostkę tylko :)

ODPOWIEDZ