https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 34dcd3ff90
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 34dcd3ff90
Normalny spadek wartości, czy wyjątkowa okazja ?
B5 G30
Re: B5 G30
Nie jest zaznaczone, ze bezwypadkowa wiec niewykluczone, ze cos tam sie dzialo a do tego zobacz ponizej o gwarancji. Drugi samochod, ktory pokazales nie jest z kolei tyle wart (katalogowo nowka tak) bo sprzedajacy nie uwzglednil, ze przeskoczyl rocznik, nie ma tez zadnego rabatu, ktory jest standardem, zwlaszcza w obecnych, trudnych czasach dla dilerow i calego automotive.
Jak czytam o samochodach na niefabrycznych gwarancjach to mam od razu zolta lampke. To sa najczesciej nieuczciwe praktyki polegajace na tym, ze gwarantem jest np. jakas spolka z cypru - powodzenia w dochodzeniu swoich praw. Skoro ktos (najczesciej swiadomie) sprzedaje auto z taka gwarancja to nigdy nie wiesz co jeszcze skrywa taki egzemplarz.
Jak czytam o samochodach na niefabrycznych gwarancjach to mam od razu zolta lampke. To sa najczesciej nieuczciwe praktyki polegajace na tym, ze gwarantem jest np. jakas spolka z cypru - powodzenia w dochodzeniu swoich praw. Skoro ktos (najczesciej swiadomie) sprzedaje auto z taka gwarancja to nigdy nie wiesz co jeszcze skrywa taki egzemplarz.
Re: B5 G30
A ile wg Was warto maksymalnie zapłacić za poniższe Alpiny ? jaka może być ich wartość za 3 lata ?
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 5587594112
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... CJg9P.html
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 5587594112
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... CJg9P.html
Re: B5 G30
W tej kasie wolałbym kupić poliftowe M550i lub przedliftowe M5
Alpina kiepsko trzyma wartość.
Alpina kiepsko trzyma wartość.
Re: B5 G30
A ja sie z tym nie zgodze, z tego co widzialem Alpiny trzymaja wartosc srednio lub powyzej sredniej. Srednia, najbardziej standardowa utrata wartosci dla zdecydowanej wiekszosci aut bez korekt typu wszedl nowy model czy powypadkowy egzemplarz lub kultowy/unikatowy model to 50% od wartosci katalogowej. Oczywiscie nie wystepuje ona liniowo, tylko najwieksza jej czesc przypada na pierwszy rok. Decyduje rok produkcji, nie rejestracji czy wiek liczony w miesiacach. Jest tez cala lista korekt w gore i w dol od tej zasady. Zdziwilibyscie sie jak dobrze sie to sprawdza.
W tej kasie powaznie rozwazylbym Alpine. M550i jest jej ubozsza wersja, stanowiaca w koncu dla niej baze. M5 to inny samochod. B5 jest ciekawa i oryginalna, bardzo podoba mi sie ksztalt tylnego zderzaka i umiejscowienie w nim 4 koncowek wydechu. Przod w pre-lci jednak ladniejszy w m5, lci sa tak samo fajne, w koncu Alpina siegnela po mpakietowy. Do codziennej jazdy bez wypadow na tor zdecydowanie przyjemniejsza bedzie Alpina.
https://youtu.be/ChECnq9P6jc
W tej kasie powaznie rozwazylbym Alpine. M550i jest jej ubozsza wersja, stanowiaca w koncu dla niej baze. M5 to inny samochod. B5 jest ciekawa i oryginalna, bardzo podoba mi sie ksztalt tylnego zderzaka i umiejscowienie w nim 4 koncowek wydechu. Przod w pre-lci jednak ladniejszy w m5, lci sa tak samo fajne, w koncu Alpina siegnela po mpakietowy. Do codziennej jazdy bez wypadow na tor zdecydowanie przyjemniejsza bedzie Alpina.
https://youtu.be/ChECnq9P6jc
Re: B5 G30
Alpina dokonała kilku istotnych poprawek w silniku, więc bardzo możliwe, że będzie trzymała wartość lepiej niż M5, a w codziennym użytku jest bardziej komfortowa, zwłaszcza od tych z pakietem competition których u nas w kraju sprzedaje się zdecydowana większość, nie wiadomo czemu skoro na tor mało kto wyskakuje. Po lifcie przód 5er za bardzo sie upodobnił do Skody niestety i zatracił wzornictwo marki z Monachium.