Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wzrost mocy hamując na innym biegu ? A to silnik jest mocniejszy jak w skrzyni jest wbita 4 albo 5 ?
Idę do szkoły, coś musiałem przegapić.
Idę do szkoły, coś musiałem przegapić.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Straty napędu inne będą ne pewno. Czy spore czy marginalne i dokładnie od czego zależą tego nie wiem. Moment na kołach bardzo się zmieni. A że hamownia mierzy właśnie moment na kołach a straty mierzy to hamowanie na różnych biegach jest niemiarodajne. Mimo że moc na kołach wyszła większa to większe straty spowodowały iż moc wyszła ta sama.
To ja już się nie dziwie Amerykanom że porównują moc na kołach, a za stray przyjmują stałą wartość procentową.
To ja już się nie dziwie Amerykanom że porównują moc na kołach, a za stray przyjmują stałą wartość procentową.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
nie zakladam nowego watku, bo na tym wszyscy siedza: http://www.motorsport.v10.pl/Augusto,Fa ... 87209.html
enjoy! Jakbym widział swoją zonę, kiedy właćzam M i chce jej pokazać, jak emka przyszpiesza ;-)) A to ułamek tego co robi gość na Nurbu!
enjoy! Jakbym widział swoją zonę, kiedy właćzam M i chce jej pokazać, jak emka przyszpiesza ;-)) A to ułamek tego co robi gość na Nurbu!
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
No więc odebrałem dziś Eissessmanna RACE po montażu w mojej M3 - faktycznie miałem wiele wątpliwości - ALE MINELY! Wracałem do domu z uchylonymi szybami, zeby go sluchać - w domu przywitała mnie zona i dzieci - i stwierdzili ,z e nie tylko nie jest za głośno ale ze mruczenie jest piękne i wspierają wydech całą rodziną ;-)))
tak więc - moje subiektywne odczucie takie, ze RACE jest jak najbardziej ok - żadne drony mi nie przeszkadzają, co więcej, poczytuje je za charakterystykę własnie V8 i emki - w sensie ze są fajne, a nie przeszkadzające. przewiozłem syna z tyl - mowi, ze jest na tylnim siedzeniu OK. Jedyna stresujaca sytuacja, to wjazd do parkingu podziemnego gdzie mamy rezonans i echo - jest ostro naprawde - ale warto. jesli Sport jest duzo cichszy, to moim zdaniem nie wydobywa z emki tego co powinien - bardziej to tłumi. Generalnie samochód zyskał jakby taki wieczorowy i wyjściowy "makijaż" i nowy zupełnie inny charakter - bardzo udana przemiana;-)))
To by było na tyle ;-)))
tak więc - moje subiektywne odczucie takie, ze RACE jest jak najbardziej ok - żadne drony mi nie przeszkadzają, co więcej, poczytuje je za charakterystykę własnie V8 i emki - w sensie ze są fajne, a nie przeszkadzające. przewiozłem syna z tyl - mowi, ze jest na tylnim siedzeniu OK. Jedyna stresujaca sytuacja, to wjazd do parkingu podziemnego gdzie mamy rezonans i echo - jest ostro naprawde - ale warto. jesli Sport jest duzo cichszy, to moim zdaniem nie wydobywa z emki tego co powinien - bardziej to tłumi. Generalnie samochód zyskał jakby taki wieczorowy i wyjściowy "makijaż" i nowy zupełnie inny charakter - bardzo udana przemiana;-)))
To by było na tyle ;-)))
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Moreti a jak w porównaniu z s5-tką kolegi lepiej daje? moja żona jak slyszy o tym pomysle to juz ma szał w oczach
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
To po co się jej pytasz? Kto płaci za wydech Ty czy ona?
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Haha, świete słowa ;-) grunt to pokazac, ze VAU i koszty odejda od wydechu, a stary się sprzeda za prawie to co zostanie po doliczeniu - i już więcej nie pyta. A poważnieKeepsake pisze:To po co się jej pytasz? Kto płaci za wydech Ty czy ona?
1. porównanie do S5 jest teraz po zmanie nie na miejscu - to inna bajka - brzmia oba basowo, fajnie, natomiast S5 brzmi przy RACE jakby stłumione i spłaszczone, tak jakbyś miał w silniku 400 KM, ale ogranicznik do 160 KM ;-))). Oczywiście S5 jest cichsze ;-))) Słuchałem RS5 tu juz dużo bliżej.
Ja bym RACA porównał bardziej do dzwieku GT-R, ale ciut ciszej i nie tak nachalnie, jak standardowy GTR brzmi - on ryczy, słuchałem - jest z agłośny i bardzo zwraca uwagę.
no to na tyle ;-) Zobaczymy po 500-1000 KM jak sie przepali, czy i jak się barwa zmieni - na forach piszą, ze będzie jeszcze lepiej!
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Moreti też jestem z Warszawy, mogę się jakoś spiknąć z Tobą przewieziesz mnie na prawym to może się wreszcie zdecyduję... ?
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Poszło na PW.Keepsake pisze:Moreti też jestem z Warszawy, mogę się jakoś spiknąć z Tobą przewieziesz mnie na prawym to może się wreszcie zdecyduję... ?
Dzis pierwsze odpalanie w garażu (full oK) i spokojny dojazd do pracy - jest bardzo dobrze ;-) na pewno nie za głosno i nie uciazliwie ;-)))
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Widze, ze kolejna osoba potwierdza, ze Race jest jak najbardziej ok do codziennej jazdy W moim przypadku wrecz po cichu licze, ze po dobrym wygrzaniu bedzie troszke glosniej, bo bez otwartych szyb nie czuje prawie zadnej roznicy.
Nie wiem jak wyglada terminarz ///m spotow w stolicy, ale z checia uslyszalbym to na zywo i porownal z m5:)
Nie wiem jak wyglada terminarz ///m spotow w stolicy, ale z checia uslyszalbym to na zywo i porownal z m5:)
Wtedy czuję, że żyje
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Witam czy ktos slyszal jak brzmi na zywo wydech performance bmw ?
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Tak . Esesmann lepszy .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
Było: E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Arturo chodzi mi o to ktory jest glosniejszy bo nie chce nic meczacego, a te filmy na youtube nie oddaja tego dobrze.
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Esesmann race jest głosniejszy od Performance. Preformance ma homologacje .
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Słuchałem go, nic nadzyczajnego dla mnie. Słucałem go w zesatwieniu: pelne akra, zwykly i eiss sport. Sport był ładniejszy, glosnosc podobna. Race jest glosniejszy. Akra jakoś pośrodku.Pacian pisze:Witam czy ktos slyszal jak brzmi na zywo wydech performance bmw ?
generlanie mnie niczym performance nie zachwycił, dałem sobie z nim spokoj.
Dodam, ze po paru tygodniach z racem jeszcze bardziej moge powiedziec, ze jest ok, nie za glosno dla mnie. Juz sie przyzwyczaiłem ;-) I chyba gdybym miał ciszej, było by dziwnie. Zaczeło mi nawet chodzić po glowie porobienie cos z catami, x-pipem, etc.