Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

2008-2013 | silnik: S65B40
Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: rypik » pn wrz 24, 2012 13:04

Wzrost mocy hamując na innym biegu ? A to silnik jest mocniejszy jak w skrzyni jest wbita 4 albo 5 ? :roll: :roll:

Idę do szkoły, coś musiałem przegapić.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: kostek_ja » pn wrz 24, 2012 14:21

Straty napędu inne będą ne pewno. Czy spore czy marginalne i dokładnie od czego zależą tego nie wiem. Moment na kołach bardzo się zmieni. A że hamownia mierzy właśnie moment na kołach a straty mierzy to hamowanie na różnych biegach jest niemiarodajne. Mimo że moc na kołach wyszła większa to większe straty spowodowały iż moc wyszła ta sama.

To ja już się nie dziwie Amerykanom że porównują moc na kołach, a za stray przyjmują stałą wartość procentową.

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » wt wrz 25, 2012 19:51

nie zakladam nowego watku, bo na tym wszyscy siedza: http://www.motorsport.v10.pl/Augusto,Fa ... 87209.html

enjoy! Jakbym widział swoją zonę, kiedy właćzam M i chce jej pokazać, jak emka przyszpiesza ;-)) A to ułamek tego co robi gość na Nurbu!

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » czw wrz 27, 2012 19:48

No więc odebrałem dziś Eissessmanna RACE po montażu w mojej M3 - faktycznie miałem wiele wątpliwości - ALE MINELY! Wracałem do domu z uchylonymi szybami, zeby go sluchać - w domu przywitała mnie zona i dzieci - i stwierdzili ,z e nie tylko nie jest za głośno ale ze mruczenie jest piękne i wspierają wydech całą rodziną ;-)))

tak więc - moje subiektywne odczucie takie, ze RACE jest jak najbardziej ok - żadne drony mi nie przeszkadzają, co więcej, poczytuje je za charakterystykę własnie V8 i emki - w sensie ze są fajne, a nie przeszkadzające. przewiozłem syna z tyl - mowi, ze jest na tylnim siedzeniu OK. Jedyna stresujaca sytuacja, to wjazd do parkingu podziemnego gdzie mamy rezonans i echo - jest ostro naprawde - ale warto. jesli Sport jest duzo cichszy, to moim zdaniem nie wydobywa z emki tego co powinien - bardziej to tłumi. Generalnie samochód zyskał jakby taki wieczorowy i wyjściowy "makijaż" i nowy zupełnie inny charakter - bardzo udana przemiana;-)))

To by było na tyle ;-)))

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: nastar » czw wrz 27, 2012 20:56

Moreti a jak w porównaniu z s5-tką kolegi lepiej daje? moja żona jak slyszy o tym pomysle to juz ma szał w oczach :roll:

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Keepsake » czw wrz 27, 2012 21:19

To po co się jej pytasz? Kto płaci za wydech Ty czy ona? :)

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » czw wrz 27, 2012 23:10

Keepsake pisze:To po co się jej pytasz? Kto płaci za wydech Ty czy ona? :)
Haha, świete słowa ;-) grunt to pokazac, ze VAU i koszty odejda od wydechu, a stary się sprzeda za prawie to co zostanie po doliczeniu - i już więcej nie pyta. A poważnie

1. porównanie do S5 jest teraz po zmanie nie na miejscu - to inna bajka - brzmia oba basowo, fajnie, natomiast S5 brzmi przy RACE jakby stłumione i spłaszczone, tak jakbyś miał w silniku 400 KM, ale ogranicznik do 160 KM ;-))). Oczywiście S5 jest cichsze ;-))) Słuchałem RS5 tu juz dużo bliżej.

Ja bym RACA porównał bardziej do dzwieku GT-R, ale ciut ciszej i nie tak nachalnie, jak standardowy GTR brzmi - on ryczy, słuchałem - jest z agłośny i bardzo zwraca uwagę.

no to na tyle ;-) Zobaczymy po 500-1000 KM jak sie przepali, czy i jak się barwa zmieni - na forach piszą, ze będzie jeszcze lepiej!

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Keepsake » pt wrz 28, 2012 08:53

Moreti też jestem z Warszawy, mogę się jakoś spiknąć z Tobą przewieziesz mnie na prawym to może się wreszcie zdecyduję... ?

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » pt wrz 28, 2012 09:59

Keepsake pisze:Moreti też jestem z Warszawy, mogę się jakoś spiknąć z Tobą przewieziesz mnie na prawym to może się wreszcie zdecyduję... ?
Poszło na PW.

Dzis pierwsze odpalanie w garażu (full oK) i spokojny dojazd do pracy - jest bardzo dobrze ;-) na pewno nie za głosno i nie uciazliwie ;-)))

domeqctr
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: domeqctr » pt wrz 28, 2012 12:29

Widze, ze kolejna osoba potwierdza, ze Race jest jak najbardziej ok do codziennej jazdy :) W moim przypadku wrecz po cichu licze, ze po dobrym wygrzaniu bedzie troszke glosniej, bo bez otwartych szyb nie czuje prawie zadnej roznicy.
Nie wiem jak wyglada terminarz ///m spotow w stolicy, ale z checia uslyszalbym to na zywo i porownal z m5:)
Wtedy czuję, że żyje :)

Pacian
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 07, 2007 20:04
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Pacian » pn lis 12, 2012 21:21

Witam czy ktos slyszal jak brzmi na zywo wydech performance bmw ?

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: arturo » pn lis 12, 2012 22:32

Tak . Esesmann lepszy .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021 :D
Było: E92 M3

Pacian
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 07, 2007 20:04
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Pacian » pn lis 12, 2012 22:42

Arturo chodzi mi o to ktory jest glosniejszy bo nie chce nic meczacego, a te filmy na youtube nie oddaja tego dobrze.

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: arturo » wt lis 13, 2012 14:02

Esesmann race jest głosniejszy od Performance. Preformance ma homologacje .

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » wt lis 13, 2012 18:03

Pacian pisze:Witam czy ktos slyszal jak brzmi na zywo wydech performance bmw ?
Słuchałem go, nic nadzyczajnego dla mnie. Słucałem go w zesatwieniu: pelne akra, zwykly i eiss sport. Sport był ładniejszy, glosnosc podobna. Race jest glosniejszy. Akra jakoś pośrodku.

generlanie mnie niczym performance nie zachwycił, dałem sobie z nim spokoj.
Dodam, ze po paru tygodniach z racem jeszcze bardziej moge powiedziec, ze jest ok, nie za glosno dla mnie. Juz sie przyzwyczaiłem ;-) I chyba gdybym miał ciszej, było by dziwnie. Zaczeło mi nawet chodzić po glowie porobienie cos z catami, x-pipem, etc.

ODPOWIEDZ