M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Witam,
Szukam opini użytkowników którzy mieli okazje jeździć M3 E92 z EDC oraz bez tej opcji. Jedyne opinie jakie są na internecie to że nie warto w ogóle rozmyślać nad eMką bez EDC.
Z EDC podobno samochód prowadzi się zupełnie inaczej i charakterystyka zawieszenia zmienia się o 180 stopni. Pytanie czy faktycznie aż tak bardzo wpływa to na sposób prowadzenia ? na nadsterowność/podsterowność, czy performance takiego samochodu na zakrętach ?
Pytanie z czapy czy ewentualnie taką opcje można dołożyć do M3 która nie posiada tej funkcji ?
Żeby było łatwiej sobie wyobrazić moją perspektywę: mam opcje na E92 M3 2012 r, 90k przebiegu, automat, pierwszy właściciel, ogólnie fajna wersja - cena 90k PLN. Jedyne czego brak to karbon dachu i EDC. Jakby kogoś zastanawiało skąd taka cena to oferta od bliskiego znajomego, samochód pozostałby praktycznie w "rodzinie"
Szukam opini użytkowników którzy mieli okazje jeździć M3 E92 z EDC oraz bez tej opcji. Jedyne opinie jakie są na internecie to że nie warto w ogóle rozmyślać nad eMką bez EDC.
Z EDC podobno samochód prowadzi się zupełnie inaczej i charakterystyka zawieszenia zmienia się o 180 stopni. Pytanie czy faktycznie aż tak bardzo wpływa to na sposób prowadzenia ? na nadsterowność/podsterowność, czy performance takiego samochodu na zakrętach ?
Pytanie z czapy czy ewentualnie taką opcje można dołożyć do M3 która nie posiada tej funkcji ?
Żeby było łatwiej sobie wyobrazić moją perspektywę: mam opcje na E92 M3 2012 r, 90k przebiegu, automat, pierwszy właściciel, ogólnie fajna wersja - cena 90k PLN. Jedyne czego brak to karbon dachu i EDC. Jakby kogoś zastanawiało skąd taka cena to oferta od bliskiego znajomego, samochód pozostałby praktycznie w "rodzinie"
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Mam eMkę z EDC, a i tak po 2 latach kupiłem gwint Ohlins i wykodowałem EDC.
Moje zdanie jest takie, że w aucie które ma już średnio 10lat i tak pasowałoby kupić nowe amortyzatory. Amorki się zużywają i według mnie okolice 10lat to zdecydowanie czas na wymianę. I tutaj zdecydowanie polecam jakiś gwint, KW, Bilstein, Ohlins. Są gwinty z funkcją EDC, ale według mnie nie ma co wywalać kasy. Byle jaki porządny gwint będzie 100x lepszy niż 10 letnie EDC
Moje zdanie jest takie, że w aucie które ma już średnio 10lat i tak pasowałoby kupić nowe amortyzatory. Amorki się zużywają i według mnie okolice 10lat to zdecydowanie czas na wymianę. I tutaj zdecydowanie polecam jakiś gwint, KW, Bilstein, Ohlins. Są gwinty z funkcją EDC, ale według mnie nie ma co wywalać kasy. Byle jaki porządny gwint będzie 100x lepszy niż 10 letnie EDC
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Poza tym poliftówka, poniżej 100kkm przebiegu, z DKG za 90 koła?
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Kurde , deska w skórze , hi-end audio , M Driver Package a ktoś nie kliknął taniego EDC ? Dziwne .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
Było: E92 M3
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Samochód sprzedany, kupił inny znajomy a ja się za długo się ociągałem... wole tego nie komentować bo mnie lapie nerwica.
Raczej już takiej okazji nie wyrwę, wiem że EDC nie będzie kluczowym czynnikiem podczas poszukiwań E92.
Raczej już takiej okazji nie wyrwę, wiem że EDC nie będzie kluczowym czynnikiem podczas poszukiwań E92.
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
za 90k pln lci z przebiegiem 90k km to okazja nawet jak golas chyba ze kombinowany z USa , albo pierwszy i ten przed moim post byl tylko podtekstem czy mozna kupic nie kombinowane m3 w takiej cenie
-
- Posty: 22
- Rejestracja: śr cze 19, 2019 20:02
- Auto: Bmw m3 e92
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Ja mam E92 M3 bez EDC jeździłem M3 z EDC i różnicy nie czułem. Znajomy który miał edc założył gwint. Więc nie jest to jakiś ważny dodatek.
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Nie rozwazalbym EDC jako must have. Jezeli masz fajna sztukę bez edc to bierz. Bardziej bym sie zastanawial czy dkg czy manual.
Re: M3 E92 bez EDC - pytanie czy warto ?
Nie wiem jak e92 ale w M4 podobno bez EDC jeździ się tak jak na EDC sport jeśli chodzi o twardość. Nie do końca sobie to wyobrażam Co prawda w wydłubanej e36 mam już w ogóle twardo ale czego innego oczekuję od daily. Nie mówiąc już, że na pewno łatwiej wytłuc taki zawias na dziurach bez EDC.