Siemka
Temat panewek jakby oczywisty - wymieniać
Mam inne pytanie,takiego tematu nie znalazłem ,stricte dotyczące momentu dokrecania śrub korbowodow.
Wg TIS w przypadku oryginalnych panewek i fabrycznie nowych oryginalnych śrub moment dokrecania to odpowiednio : 6nm,20nm,130 stopni
Wszystko normalnie,tylko każą zrobić to 3 razy,czyli dokrecic 6nm,20nm,130stopni,odkręcić,dokręcic 6,20,130°,odkręcić i znów finalnie dokręcic 6,20,130°
Sruby są m9,a ich budowa jakby wspiera rozciąganie się
Czy stosujecie technikę na trzy razy wg tis?
Podobny temat został minimalnie poruszony w tym wątku:
viewtopic.php?f=18&t=11256
Gdzie przy remoncie silnika mechanik robi cos ala procedure trzech dokreceń.
Tutaj też link gdzie robią dokładnie wg procedury TIS:
http://www.m3racing.de/e92umbau2.html
No i link do procedury TIS:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e92- ... gs/5rZSb5m
Pytam o sruby oryginalne oe bmw,nie ARP
Czekam na opinie osób które mają z tym styczność
S65b40 - moment dokręcania śrub korbowodów - e9x m3
-
- Posty: 202
- Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: S65b40 - moment dokręcania śrub korbowodów - e9x m3
W S62 korzystałem z TIs i wszytko pasowało, chociaż te końcowe 130stopni wydaje się dużą wartością.