Chrobotanie DKG
: czw paź 11, 2018 00:14
Hej,
Pacjent E92 2012 DKG, przebieg 80000
Pojawiił się błąd z zacinającym się nastawnikiem skrzyni DKG
PUMA ( urządzenie diagnostyczne zasugerowała wymianę oleju wraz ze zmianą oprogramowania na najnowszy oraz adaptację skrzyni )
zostało to wykonane.
Przy zmianie z R na N i na D jest słyszalne chrobotnięcie ze skrzyni, a czasami jakby i uderzenie z okolic dyfra.
słyszalne jest to zjawisko również podczas dojeżdżania do skrzyżowania kiedy skrzynia zrzuca z D3 na D2 pojawia się chrobotnięcie i przeciągnięcie delikatne biegu,
czy ktoś ma jakieś pomysły i pomoże w tym temacie ?
Oprócz powyższych skrzynia działa normalnie w zmianie biegów 1-7, gorzej z redukcją na niskie biegi przy niskich prędkościach.
Pacjent E92 2012 DKG, przebieg 80000
Pojawiił się błąd z zacinającym się nastawnikiem skrzyni DKG
PUMA ( urządzenie diagnostyczne zasugerowała wymianę oleju wraz ze zmianą oprogramowania na najnowszy oraz adaptację skrzyni )
zostało to wykonane.
Przy zmianie z R na N i na D jest słyszalne chrobotnięcie ze skrzyni, a czasami jakby i uderzenie z okolic dyfra.
słyszalne jest to zjawisko również podczas dojeżdżania do skrzyżowania kiedy skrzynia zrzuca z D3 na D2 pojawia się chrobotnięcie i przeciągnięcie delikatne biegu,
czy ktoś ma jakieś pomysły i pomoże w tym temacie ?
Oprócz powyższych skrzynia działa normalnie w zmianie biegów 1-7, gorzej z redukcją na niskie biegi przy niskich prędkościach.