Zastanawiałem się nad starą Imprezą kiedyś do katowania zimą, ale obecnie prędzej wezmę 325 e36 M50. W perspektywie pod stroker i turbo. M4 idzie poza sezonem do garażu .yamati12 pisze:Juras pisze:Typowa dyskusja o wyzszosci swiat b.narodzenia nad wielkanoca. Ktos lubi bombki i choinke, a mnie z kolei wkur... ten caly snieg i ze pizdzi. No i co z tego wynika. Nic, kazdy i tak bedzie obstawal przy swoim. Choc troche dziwne, ze np. mozna przedkladac mozliwosc zmiany biegu w zakrecie nad strzal ze sprzegla no ale znowu, kto co woli. W DKG mozna tez lewa noge przez okno wystawic. Nie wiem po co, ale mozna.
Juras kup Evo to snieg nie bedzie cie wkur.....
Manual vs automat
Re: Manual vs automat
Re: Manual vs automat
Nie ma nic fajniejszego niż latanie M w zime. Dobra zimówką i lata się jak szatan. Przynajmniej E92, które jak to wszyscy narzekają ma "mało" momentu... ;-)Juras pisze:Zastanawiałem się nad starą Imprezą kiedyś do katowania zimą, ale obecnie prędzej wezmę 325 e36 M50. W perspektywie pod stroker i turbo. M4 idzie poza sezonem do garażu .yamati12 pisze:Juras pisze:Typowa dyskusja o wyzszosci swiat b.narodzenia nad wielkanoca. Ktos lubi bombki i choinke, a mnie z kolei wkur... ten caly snieg i ze pizdzi. No i co z tego wynika. Nic, kazdy i tak bedzie obstawal przy swoim. Choc troche dziwne, ze np. mozna przedkladac mozliwosc zmiany biegu w zakrecie nad strzal ze sprzegla no ale znowu, kto co woli. W DKG mozna tez lewa noge przez okno wystawic. Nie wiem po co, ale mozna.
Juras kup Evo to snieg nie bedzie cie wkur.....
Re: Manual vs automat
Juras pisze:Zastanawiałem się nad starą Imprezą kiedyś do katowania zimą, ale obecnie prędzej wezmę 325 e36 M50. W perspektywie pod stroker i turbo. M4 idzie poza sezonem do garażu .yamati12 pisze:Juras pisze:Typowa dyskusja o wyzszosci swiat b.narodzenia nad wielkanoca. Ktos lubi bombki i choinke, a mnie z kolei wkur... ten caly snieg i ze pizdzi. No i co z tego wynika. Nic, kazdy i tak bedzie obstawal przy swoim. Choc troche dziwne, ze np. mozna przedkladac mozliwosc zmiany biegu w zakrecie nad strzal ze sprzegla no ale znowu, kto co woli. W DKG mozna tez lewa noge przez okno wystawic. Nie wiem po co, ale mozna.
Juras kup Evo to snieg nie bedzie cie wkur.....
stara impreza też spoko ale tylko "stara", według mnie szkoda emek na zime, lepiej kupić coś starego albo 4x4 i nie ma bólu jak później z rowu traktor wyciąga
Re: Manual vs automat
"Nie ma nic fajniejszego niż latanie M w zime. Dobra zimówką i lata się jak szatan. Przynajmniej E92, które jak to wszyscy narzekają ma "mało" momentu... ;-)"
pawel1234 + 4 worki piasku do bagażnika
pawel1234 + 4 worki piasku do bagażnika
Re: Manual vs automat
Nowa zimówka, która ma 8mm i idziesz przez wszystko. Jakie worki piasku...yamati12 pisze:"Nie ma nic fajniejszego niż latanie M w zime. Dobra zimówką i lata się jak szatan. Przynajmniej E92, które jak to wszyscy narzekają ma "mało" momentu... ;-)"
pawel1234 + 4 worki piasku do bagażnika
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Manual vs automat
Mka, to jest szkoda po soli ganiac. Kilka takich zim i zgrzewy na podwoziu rude jak starym gracie. Jak ktos chce miec auto na dlugo to troche szkoda..
Wracajac do dyskusji , to dodam jeszcze, ze mi na przyklad nie podoba sie dzwiek zmiany biegow na wyzszy, szczegolnie na nizszych i srednich obrotach - taki jak w automacie.
Wszystkie najnowsze Mki wychodza na manualu, wiec chyba wiele osob chce jednak miec sportowy samochod z klasyczna meska skrzynia. Miedzygazy trzeba nauczyc sie samemu wstawiac
Ale jak jest zima z mala iloscia sniegu to mozna latac pelnym ogniem caly czas na uslizgach i jest calkiem fajnie.
Wracajac do dyskusji , to dodam jeszcze, ze mi na przyklad nie podoba sie dzwiek zmiany biegow na wyzszy, szczegolnie na nizszych i srednich obrotach - taki jak w automacie.
Wszystkie najnowsze Mki wychodza na manualu, wiec chyba wiele osob chce jednak miec sportowy samochod z klasyczna meska skrzynia. Miedzygazy trzeba nauczyc sie samemu wstawiac
W jezeli na ulicy lezy duzo sniegu , np mamy kopny snieg to nie bedzie sie prowadzic najlepiej , zwlaszcza przez dosc szerokie opony - bedzie plywac,pawel1234 pisze:Nowa zimówka, która ma 8mm i idziesz przez wszystko. Jakie worki piasku...yamati12 pisze:"Nie ma nic fajniejszego niż latanie M w zime. Dobra zimówką i lata się jak szatan. Przynajmniej E92, które jak to wszyscy narzekają ma "mało" momentu... ;-)"
pawel1234 + 4 worki piasku do bagażnika
Ale jak jest zima z mala iloscia sniegu to mozna latac pelnym ogniem caly czas na uslizgach i jest calkiem fajnie.
Re: Manual vs automat
Dokładnie. Dodatkowo jest większe ryzyko niż w sezonie, że albo sam wylecisz albo ktoś w ciebie wrąbie. Za cenę kompletu dobrych kół zimowych opona-fega można kupić całe e36. Oczywiście do zabawy, bo mam kilka innych aut do codziennej jazdy, w tym zimą.Pawel_M3GT pisze:Mka, to jest szkoda po soli ganiac. Kilka takich zim i zgrzewy na podwoziu rude jak starym gracie. Jak ktos chce miec auto na dlugo to troche szkoda..
Nie wiem jak e9x, ale f8x robi międzygaz nawet na manualu - podczas redukowania w trybie efficient oraz sport. Sport+ zakłada że samemu się powinno ogarniać. Szkoda, że nie da się tym sterować niezależnie. To samo z głośnością wydechu.Pawel_M3GT pisze: Miedzygazy trzeba nauczyc sie samemu wstawiac
Re: Manual vs automat
Piasek po to zeby pupka byla ciezsza.pawel1234 pisze:Nowa zimówka, która ma 8mm i idziesz przez wszystko. Jakie worki piasku...yamati12 pisze:"Nie ma nic fajniejszego niż latanie M w zime. Dobra zimówką i lata się jak szatan. Przynajmniej E92, które jak to wszyscy narzekają ma "mało" momentu... ;-)"
pawel1234 + 4 worki piasku do bagażnika
Ps. Ja e9x uwielbiam za redukcje, oczywiscie dkg, bajka