Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Poprzednio ustało mi po około 1-2 tyś już nie pamiętam. Potem w ogóle o tym zapomniałem i dopiero teraz zwróciłem uwagę po ponownej wymianie.
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Postanowilem zmienic olej spowrotem na castrola sinik chodzi napewno lepiej ciszej itp natomiast stukanie nadal mam mam nadzieje ze przejdzie z czasem . LM zlalem do nowej banki wiec moze kiedys go jeszcze zaleje bo szkoda oleju jednak . Ile razy polecili byscie wymienic olej po zmianie panewek ? Zmienilem narazie raz po 1,2 moze 1,5 tys km zmieniac jeszcze raz szybciej czy normalnie teraz za 7-8 tys ?
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
A dużo miałeś opiłków ? Ja miałem śladowe ilości, bardzo małe praktycznie ciężko było je dostrzec.
Widzę jednak, że niektórzy mają dużo większe i w takim przypadku chyba warto zmienić ponownie po 5 tyś z wiadomych przyczyn... https://www.youtube.com/watch?v=mC7vHhNFgmQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Widzę jednak, że niektórzy mają dużo większe i w takim przypadku chyba warto zmienić ponownie po 5 tyś z wiadomych przyczyn... https://www.youtube.com/watch?v=mC7vHhNFgmQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Po 1,2 km bardzo delikatnej jazdy do 4 ,5 tys obrotow max zero bylo na filtrze i w oleju to samo nic nie widzalem zeby byly jakies opilki 

-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
seevin pisze:Tu jest trochę więcej rzeczowych informacji na temat olejów rekomendowanych przez BMW i ewolucji wariantów Castrola 10W60. Wynika, że pierwotny TWS stracił rekomendację na rzecz nowszych wersji Castrola, a BMW Twin Power to Shell, który jest poza ASO podejrzanie tani.Kod: Zaznacz cały
http://www.m3post.com/forums/showpost.php?p=23250596&postcount=17
dawidm107, mi się wydaje, że każdy olej, który trochę pojeździ w aucie będzie czarny
Tak wygląda u mnie olej po 7 tys od wymiany więc niezbyt czarny się zrobił


Apropo głośnej pracy na LM to przez dwie wymiany olejowe lałem ten olej i była cisza, jedyne co zauważyłem to wyższa temperatura niż na Millersie

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Odgrzewam temat. Zmieniłem olej z Liqui Moly na BMW M... Silnik chodzi jakby lżej no i nie pojawia się to cykanie, które towarzyszyło mi przez pierwsze 2 tyś km po każdej zmianie.
Zapewne LM ma niższą temperature podczas jazdy na torze, jednak większość z nas używa auto do codziennej jazdy gdzie te sportowe parametry mogą negatywnie wpływać na pracę silnika. Wydaje mi się, że tak jest w tym przypadku.
Zapewne LM ma niższą temperature podczas jazdy na torze, jednak większość z nas używa auto do codziennej jazdy gdzie te sportowe parametry mogą negatywnie wpływać na pracę silnika. Wydaje mi się, że tak jest w tym przypadku.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Masz na myśli takie coś?
http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/o ... ,9409.html
Ciekawe kto to robi...Shell? Castrol?
http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/o ... ,9409.html
Ciekawe kto to robi...Shell? Castrol?
Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly
Aktualnie Shell.