Manhart M3 Compressor Stufe 3

2008-2013 | silnik: S65B40
centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » ndz paź 27, 2013 12:50

Tak dopłaciłem do 20Ps i oczywiście do zdjętego ogranicznika prędkości. Co do filmików to może uda mi się coś nagrać w tym tygodniu. Jestem z pod Krakowa ale w Warszawie będę 14 listopada, jak tylko pogoda dopisze to przyjadę M. Możemy się spotkać. Po przejechaniu prawie 1000km mogę powiedzieć jedno; najlepiej wydane złotówki w ostatnim czasie!!!! Podobnego banana na twarzy miałem trzy lata temu kiedy kupowałem M3.
Ostatnio zmieniony ndz paź 27, 2013 17:06 przez centrum, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: LINKIN » ndz paź 27, 2013 12:56

JACK SMG w razie czego mój kolega będzie miał montowane SKI w tym tygodniu i odbiera auto w czwartek. Myślę, że nie będzie problemu abyś sprawdził jak jego auto jeździ. Liczymy, że jak zamontujesz u siebie SKII to będziemy mogli skonfrontować SKI vs SKII :)

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » pn paź 28, 2013 23:07

Oczywiście ,szczerze mówiąc na to licze ze w tym samym miescie jakos się zintegrujemy jako posiadacze g-powerów i w razie potrzeby będziemy sluzyc sobie rada i pomocą. trochę się teraz martwię czy sk2 to nie przesada i czy auto nie będzie awaryjne wszyscy wzięli sk1 jak widze alecóz sowo się rzeko zakup zrobiony mam nadzieje e będzie dobrze.Pod podanym mailem piszcie chopaki gdzie i kiedy a przylecę na skrzydłach oblookac co zesmy nawyprawiali z tymi naszymi m-trójkami ;) .
JK

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » wt paź 29, 2013 09:10

Wczoraj wywaliło błąd silnika. Na szczęście mam g-flash którym sczytałem błędy i wyłałem do g-power. Wydaje mi sie że kompresor po pewnym przebiegu układa się ,''dociera'' można powiedzieć. Teraz auto przyśpiesza jeszcze lepiej. Myśle że błędy mogą wynikać ze zbyt dużego momętu obrotowego na pierwszym i drugim biegu. Chyba będzie potrzebna korekta softu, chociaż po wykasowaniu błędów pojechałem na próbę i było ok. 10 razy przyśpieszałem na maxa do trzeciego biegu i błąd się nie pojawił. Zobaczymy co będzie dzisiaj. JACK SMG do SK 2 będziesz potrzebował nowych hamulców i zawieszenia bo już sk 1 jest na tyle mocne, że brakuje trakcji na niskich biegach.

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » wt paź 29, 2013 12:17

Witam, temat mnie na tyle zaciekawil ze postanowilem rowniez zarejestrowac sie na MForum :mrgreen:

Tez zamowilem SKI, +20ps, (skrzynia manualna) jestem ciekaw jak beda rysowaly sie osiagi tego auta po zamontowaniu zestawu (wlasnie sie montuje, planowany odbior auta to czwartek lub niedziela)

Zatem razem z uzytkownikiem LINKIN i JACK SMG bedziemy Gpowerowac "niemieckie autostrady" w okolicach warszawy ;)

Centrum:
Bys byl w stanie nagrac 100-200 jak na SKI Ci przyspiesza? Oraz czy robiles pomiar na hamowni przed/po zamontowaniu?
Ciekaw tez jestem jaki blad u Ciebie wystapil, masz DKG wiec moze cos zwiazanego bardziej ze skrzynia niz z silnikiem?

SKII CS 100-200 robi w ok 6sekund, seria manual w ok 11s. jesli SKI bedzie w stanie zrobic 100-200 w 8-8.5s to bede w niebowziety, tak aby M6 E63 zostalo z tylu ;)

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » wt paź 29, 2013 16:30

Skrzynia manualna.Problem rozwiązany. Wysłałem błędy do g-power, odesłali poprawiony soft który załadowałem przez g-flash. Wygląda na to że będzie dobrze. Na hamowni byłem rok temu przy okazji wymiany wydechu. 410ps i 395nm. Po modyfikacji nie zrobiłem pomiaru. Wujekwaldus 100-200 sam przetestujesz bo pomiar z filmiku lub stoperem nie będzie dokładny. Trzeba to zrobić profesjonalnym sprzętem a takiego nie posiadam. Powtarzam jeszcze raz: będziecie Panowie zadowoleni.

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » wt paź 29, 2013 23:22

410 to niezly wynik (przed czy po zamontowaniu wydechu?) mi w serii wyszlo 388 koni/366nm, podejrzewam brudne zawory kanalow dolotowych... kiedys mialem ten problem w 335i i po czyszczeniu 100-200 poprawilo sie o sekunde.

Fajnie ze masz manual i SK1, ciekawe czy u mnie bedzie ten sam blad ;) - w razie co bedzie szybka poprawka gdyz tez razem z LINKIN zaopatrzylismy sie w GFlash.
Nic, pozostaje tylko czekac...
Dla smaczka mozesz wyslac jak wyglada SK1 w srodku, w szczegolnosc jestem ciekaw jak rozwiazali uklad dolotowy bo jak widzialem jak to zrobili w ESSV625 to bylem lekko zszokowany.

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » śr paź 30, 2013 08:57

Wynik po montarzu wydechu i wysoko przepywowych katów. Napisz swój adres wyśłę zdjęcia na priv.

BYNTAS
Posty: 250
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:22
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Gniezno

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: BYNTAS » śr paź 30, 2013 12:04

wujekwaldus pisze:410 to niezly wynik (przed czy po zamontowaniu wydechu?) mi w serii wyszlo 388 koni/366nm, podejrzewam brudne zawory kanalow dolotowych... kiedys mialem ten problem w 335i i po czyszczeniu 100-200 poprawilo sie o sekunde.

Fajnie ze masz manual i SK1, ciekawe czy u mnie bedzie ten sam blad ;) - w razie co bedzie szybka poprawka gdyz tez razem z LINKIN zaopatrzylismy sie w GFlash.
Nic, pozostaje tylko czekac...
Dla smaczka mozesz wyslac jak wyglada SK1 w srodku, w szczegolnosc jestem ciekaw jak rozwiazali uklad dolotowy bo jak widzialem jak to zrobili w ESSV625 to bylem lekko zszokowany.
Żadne tam brudne kanały dolotowe. Znajomy posiada hamownie w Poznaniu i hamował już kilka M3 E92 i żadna nawet nie była blisko 420KM/400Nm-w tym nówka sztuka z salonu-wypluła trochę coś ponad 390 KM. Gość mówił, że najlepiej serię trzymają/dają się zmierzyć S62 M5 E39.
Co do SK1 to ile cała zabawa Was kosztowała?
Jestem trochę na rozdrożu bo waham się sprzedać/nie sprzedać, upgradowac/nieupgradowac...-

Pawel_Cz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 18:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Pawel_Cz » śr paź 30, 2013 20:43

Panowie, ile trwa montaż SK I z programowaniem na miejscu w G-Power?
Pozdrawiam

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » śr paź 30, 2013 21:35

Cztery dni. Kwota 8 koła Eu.

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » wt lis 05, 2013 08:19

dla zainteresowanych:
http://www.youtube.com/watch?v=9UwRJPTZ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; :)

jasons
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 25, 2012 08:23
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: jasons » wt lis 05, 2013 09:40

Masakra, jak to rwie do przodu. Może dobrze że nie miałem okazji porównać, bo pewnie do dzisiaj bym płakał ;-( jakie mam słabe auto

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » wt lis 05, 2013 10:25

ja wlasnie zaluje ze nie udalo sie spotkac... ale 1.15 bylem w domu dopiero a jeszcze musialem z psem wyjsc i pare innych rzeczy poogarniac, wiec jakbysmy sobie dorzucili 30-60 min spotkanie to by chyba teraz spal w biurze ;)

Generalnie niedlugo zrobie obszerny temat o zamontowaniu gpowera i wrazenia, w necie jest dosc malo informacji na ten temat wiec postaram sie opisac to w konstruktywny sposob.

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » śr lis 06, 2013 18:18

CZeśc,widzę ze sobie juz smigasz.Ja pewnie jakzamontuje pod koniec listopada to to będe miał zabawewsniegu :572:
poki co chętnie się spotkam jak będziesz miał chwile i zobaczę bestyje.Pisz kiedy mógłbym ewentualnie sięzToba zobaczyć. Z góry dzięki Jacek
JK

ODPOWIEDZ