M5 F10 oficjalnie
Re: M5 F10 oficjalnie
Watek widze, za bardzo się nie rozwija - napisze pare zdań od siebie - wróciłem z szybkich wakacji, gdzie zrobiłem 3000 km M3, z czego kulminacją było takie wymyślenie trasy i noclegu, zeby być w Monachium i wynająć z BMW Welt nową M5 - którą zarezerwowałem wcześniej. To tez dlatego, ze szanowni dilerzy w PL nie mają nic, co mogę dostac na weekend… szkoda. Zabawia dla chętnych naprawde tania, za 210 EUR mamy jezdzenie od 17 do 9 nastepnego dnia full wypasem, z limitem 450 KM. Jezdizłem też po godzinie 640d i Z4 35iS – bo nigdy nie probowałem - ale to nie na ten watek ;-)
Więc spędziłem 16 godzin z nowa M5 i niecałe 500 kilometrów przedwczoraj ;-))) W skrócie to mój nastepny samochod! Absolutnie jestem zachwycony nim, mialem okazję jezdzić M5 w Ułęzu na evencie BMW, ale tam naprawdę mało co mozna było sprawdzić - w jakims tam stresie i adrenalinie zrobiło się 3 okrążenia - i tyle. A tu miałem prawie na cały dzień autko, poustawiąłem je jak chciałem, wymysliłem sobie trasę, etc - trasa była i po autostradach iw gorach (GA-PA, Fussen, etc). Spostrzeżnia subiektywne (a jezdziłem już wczesniej dłuższy czas F10 530d, 535d, 528i a obecnie mam M3 E92 DKG)
- 20 calowe felgi są bardziej komfortowe od 18 calowych w M3... i to nie kwestia ichniejszych drog - powiedzmy, ze sa porownywalne. na polski edrogi wziałbym jednak 19 cali dla full komfortu
- cisza, cisza i cisza - przy 180 cisza - mozna rozmawiać - w m3 się nie da - szum szyb. 220 jest tez OK.
- multifunkcyjne fotele, super - cos jak komforty, poza innym zagłówkiem i przeszyciami, nie zauwazylem zeby sie rozniły - moze inaczej wyjezdzany ma podudzie - ale reszta podobnie komfortowa - wszystkie ustawienia takie same jak w komfortach
- przyspieszenia - podobne odczucia jak w M3, to co odczuwa sie lepiej, to 100-200 - wyraznie mocniejsza
- wreszcie zrozumiałem co daje funkcja aktywnych foteli (masaż – za chyba 4 tysie) – faktycznie, po 200 km swietnie po wlaczeniu wpływa na drętwienie nog, ogolnie na dlugie trasy. Ku mojemu zdziwieniu zona miała cały czas właczone, bo jej się podobało… Nie miałem wentylacji foteli, minus. Znam ją z innych F10 – super przydatna.
- absulutnie swietnie podobierane oprogramowanie do zmiany charakterystyki skrzyni - wystarcza 3 progamy, z 6 w m3, fajnie czuć roznice w ustawieniach sily kierownicy, zawieszenia i dynamiki - super zrobione. lubie te gadzety
- dwa przyciski M - to co mi cały czas brakuje, bo poustawiąłem sobie wreszcie tak, jak chciałem, czyli do wyprzedzania osobny program i dynamicznego pociagniecia i do szurnięcia tyłem extramalny ;-))) tak juz mam
- spalanie - w szoku jestem - porownałem z M3 te same rodzaje jazdy: autostrada przy 130 - tu 8 litrów (szok….) tam 12, autostrada 180-200 - tu 13-14 litrów tam 18-19. i faktycznie w katalogu tak jest. W miescie nie jeździłem dużo )) ale zachwycił mnie system start-stop – zupełnie nie odczuwalny i teraz mi go brakuje
- swietna skora rozszerzona merino, po raz pierwszy jeździłem z nowym kolorowym headup - bajka, 1 rzecz ktora był kupił ( tu w standardzie) info o ograniczeniach prędkości, działa z dokładnością do 5 metrów od znaków.. .bardzo fajnie działające systemy sygnalizacji wibrą zjazdy z pasa ruchu, na pobocze czy srodek jezdni
- resta jak w F10 - czyli bardzo komfortowo i fajnie, nie ma się czego czepić. Domykanie drzwi, komfort kluczyk, klapa bagażnika – must have. Tylny system telewizorów – zbędne. Kamer tylnia OK., ale souround za małe na wyswietlaczu, przednie tez nie przydały się.
- swietnie grający system 677 - nie wiem, jak moze lepiej jeszcze grać nowy B&O... różnica w cenie straszna ;-))) mam w m3 individuala i jest dl amnie bajeczny, tu z uwagi na wieksza przestrzeń, hifi prof gra swietnie, nic dodać nic ujac
- wkurza mnie brak możliwości zamówienia i posiadani aktywnego tempomatu - nie da sie miec go w m5.. da się w M550d ...
- najważniejsze - to zupełnie inne samochody z m3 - teraz rozumiem, do innego raczej klienta skierowane, raczej sie przesiadasz z m3 na m5 nie odwrotnie, jest spokojnie, komfortowo, nie nerwowo, ale nie czuć ze jest duzy i cięższy, a jak chcesz ostro - to jest ostro ;-) nie jest głośno, wydech jest ok, ale to nie wydech z S5 czy mustanga - wiec jak ktos lubi i tak zmieni na akra lub eissesm. Do tego trzymanie w garści tylnej osi przez systemy jest fenomenalne, na normalnych ustawieniach nie czujesz, ze systemy cokolwiek robią, nawet na mokrym, a jeździłem naprawdę tylnia oś – a nie czuć tego – szacuj dla BMW. M3 jest tu zupełnie innym modelem – nerwowo, adrenalina – inaczej – dla jednych lepsze będzie m3 – czuć bezpośrednio droge, przyczepność, samochod, inaczej zakrety, etc.
- night vision - zbedny dla mnie bajer; roleta tylnia, ktora kosztuje ni emało - nie dochodzi do konca okna, zostawia na gorze szczelinę; brakuje mi nowych ledowych świateł z serii 6 - dlaczego nie dali jako opcje? nie udało się tez nigdzie na zywo zobaczyć w BMW WELT nowego displey multi cos tam - czyli pełnego black panelu z wyswiatlaczem - ciekawe, czy do M wpakują
- sliczna silverstone szara jasno skora- nie brudzi sie jak platyna, czy nawet opal weiss - tej bym nie wział; cohiba Brown pieknie wyglada – widziałem na 2 egz na zywo
- ale za to nie podoba mi się standardowa listwa srebrna aluminium w paski – brałbym piano Black – brakuje mi tego, co w m3 – zyli skorzanego carbonu – który jest czarny, pasuje do samochodu, miekki i matowy
- bez sensu jest szyberdach – mały, nie wiele wnosi – nie ma carbonowego dachu – dlaczego? Nie wiem ;-)))
- czy warte 600 tys z niezbędnymi dodatkami? Dla mnie nie..... warte wydać 400 za rocznego, ale ich jeszcze nie ma ))
To na tyle ;-))) jakies pytania? ;-)
Więc spędziłem 16 godzin z nowa M5 i niecałe 500 kilometrów przedwczoraj ;-))) W skrócie to mój nastepny samochod! Absolutnie jestem zachwycony nim, mialem okazję jezdzić M5 w Ułęzu na evencie BMW, ale tam naprawdę mało co mozna było sprawdzić - w jakims tam stresie i adrenalinie zrobiło się 3 okrążenia - i tyle. A tu miałem prawie na cały dzień autko, poustawiąłem je jak chciałem, wymysliłem sobie trasę, etc - trasa była i po autostradach iw gorach (GA-PA, Fussen, etc). Spostrzeżnia subiektywne (a jezdziłem już wczesniej dłuższy czas F10 530d, 535d, 528i a obecnie mam M3 E92 DKG)
- 20 calowe felgi są bardziej komfortowe od 18 calowych w M3... i to nie kwestia ichniejszych drog - powiedzmy, ze sa porownywalne. na polski edrogi wziałbym jednak 19 cali dla full komfortu
- cisza, cisza i cisza - przy 180 cisza - mozna rozmawiać - w m3 się nie da - szum szyb. 220 jest tez OK.
- multifunkcyjne fotele, super - cos jak komforty, poza innym zagłówkiem i przeszyciami, nie zauwazylem zeby sie rozniły - moze inaczej wyjezdzany ma podudzie - ale reszta podobnie komfortowa - wszystkie ustawienia takie same jak w komfortach
- przyspieszenia - podobne odczucia jak w M3, to co odczuwa sie lepiej, to 100-200 - wyraznie mocniejsza
- wreszcie zrozumiałem co daje funkcja aktywnych foteli (masaż – za chyba 4 tysie) – faktycznie, po 200 km swietnie po wlaczeniu wpływa na drętwienie nog, ogolnie na dlugie trasy. Ku mojemu zdziwieniu zona miała cały czas właczone, bo jej się podobało… Nie miałem wentylacji foteli, minus. Znam ją z innych F10 – super przydatna.
- absulutnie swietnie podobierane oprogramowanie do zmiany charakterystyki skrzyni - wystarcza 3 progamy, z 6 w m3, fajnie czuć roznice w ustawieniach sily kierownicy, zawieszenia i dynamiki - super zrobione. lubie te gadzety
- dwa przyciski M - to co mi cały czas brakuje, bo poustawiąłem sobie wreszcie tak, jak chciałem, czyli do wyprzedzania osobny program i dynamicznego pociagniecia i do szurnięcia tyłem extramalny ;-))) tak juz mam
- spalanie - w szoku jestem - porownałem z M3 te same rodzaje jazdy: autostrada przy 130 - tu 8 litrów (szok….) tam 12, autostrada 180-200 - tu 13-14 litrów tam 18-19. i faktycznie w katalogu tak jest. W miescie nie jeździłem dużo )) ale zachwycił mnie system start-stop – zupełnie nie odczuwalny i teraz mi go brakuje
- swietna skora rozszerzona merino, po raz pierwszy jeździłem z nowym kolorowym headup - bajka, 1 rzecz ktora był kupił ( tu w standardzie) info o ograniczeniach prędkości, działa z dokładnością do 5 metrów od znaków.. .bardzo fajnie działające systemy sygnalizacji wibrą zjazdy z pasa ruchu, na pobocze czy srodek jezdni
- resta jak w F10 - czyli bardzo komfortowo i fajnie, nie ma się czego czepić. Domykanie drzwi, komfort kluczyk, klapa bagażnika – must have. Tylny system telewizorów – zbędne. Kamer tylnia OK., ale souround za małe na wyswietlaczu, przednie tez nie przydały się.
- swietnie grający system 677 - nie wiem, jak moze lepiej jeszcze grać nowy B&O... różnica w cenie straszna ;-))) mam w m3 individuala i jest dl amnie bajeczny, tu z uwagi na wieksza przestrzeń, hifi prof gra swietnie, nic dodać nic ujac
- wkurza mnie brak możliwości zamówienia i posiadani aktywnego tempomatu - nie da sie miec go w m5.. da się w M550d ...
- najważniejsze - to zupełnie inne samochody z m3 - teraz rozumiem, do innego raczej klienta skierowane, raczej sie przesiadasz z m3 na m5 nie odwrotnie, jest spokojnie, komfortowo, nie nerwowo, ale nie czuć ze jest duzy i cięższy, a jak chcesz ostro - to jest ostro ;-) nie jest głośno, wydech jest ok, ale to nie wydech z S5 czy mustanga - wiec jak ktos lubi i tak zmieni na akra lub eissesm. Do tego trzymanie w garści tylnej osi przez systemy jest fenomenalne, na normalnych ustawieniach nie czujesz, ze systemy cokolwiek robią, nawet na mokrym, a jeździłem naprawdę tylnia oś – a nie czuć tego – szacuj dla BMW. M3 jest tu zupełnie innym modelem – nerwowo, adrenalina – inaczej – dla jednych lepsze będzie m3 – czuć bezpośrednio droge, przyczepność, samochod, inaczej zakrety, etc.
- night vision - zbedny dla mnie bajer; roleta tylnia, ktora kosztuje ni emało - nie dochodzi do konca okna, zostawia na gorze szczelinę; brakuje mi nowych ledowych świateł z serii 6 - dlaczego nie dali jako opcje? nie udało się tez nigdzie na zywo zobaczyć w BMW WELT nowego displey multi cos tam - czyli pełnego black panelu z wyswiatlaczem - ciekawe, czy do M wpakują
- sliczna silverstone szara jasno skora- nie brudzi sie jak platyna, czy nawet opal weiss - tej bym nie wział; cohiba Brown pieknie wyglada – widziałem na 2 egz na zywo
- ale za to nie podoba mi się standardowa listwa srebrna aluminium w paski – brałbym piano Black – brakuje mi tego, co w m3 – zyli skorzanego carbonu – który jest czarny, pasuje do samochodu, miekki i matowy
- bez sensu jest szyberdach – mały, nie wiele wnosi – nie ma carbonowego dachu – dlaczego? Nie wiem ;-)))
- czy warte 600 tys z niezbędnymi dodatkami? Dla mnie nie..... warte wydać 400 za rocznego, ale ich jeszcze nie ma ))
To na tyle ;-))) jakies pytania? ;-)
Re: M5 F10 oficjalnie
wynika z tego ze nowe m5/m6 maja ponad 600 koni, niedoszacowane, czyli jednak nie tylko prasowe auta
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... today.html
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=740823
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... today.html
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=740823
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M5 F10 oficjalnie
Ja bym do hamerykańskich koni podchodził z rezerwą...
Re: M5 F10 oficjalnie
w niemieckim tescie wyszlo 620, zamiast deklarowanych 560
Re: M5 F10 oficjalnie
Wierzyć mi się nie chce że od tak autko zrodziło sobie +60hp. Nie że bym sie obraził gdyby mi się to przytrafiło ale jakoś mnie to dziwi taki bonus. Tym bardziej że nie jest tajemnicą iż wyksztuszenie jakiegokolwiek sensownego przyrostu z naszych S50,54,36,38,62 itp to koszt nie mały w stosunku do przyrostu, a tu od tak sobie przez noc +60!! Ciekawe jak będzie z awaryjnością tego motoru przy takich niespodziewanych przyrostach.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M5 F10 oficjalnie
Nie wiem czy zauważasz, że silnik od nowego M5 jest BiTurbo.Dino444 pisze:Wierzyć mi się nie chce że od tak autko zrodziło sobie +60hp. Nie że bym sie obraził gdyby mi się to przytrafiło ale jakoś mnie to dziwi taki bonus. Tym bardziej że nie jest tajemnicą iż wyksztuszenie jakiegokolwiek sensownego przyrostu z naszych S50,54,36,38,62 itp to koszt nie mały w stosunku do przyrostu, a tu od tak sobie przez noc +60!! Ciekawe jak będzie z awaryjnością tego motoru przy takich niespodziewanych przyrostach.
Poza tym S50B30 z reguły miało gifty.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M5 F10 oficjalnie
Tyż mi się nie chce w 60km wierzyć, ale jeśli to prawda to tylko się cieszyć
Ciekawe jakie to 100-200 robi...
Ciekawe jakie to 100-200 robi...
Re: M5 F10 oficjalnie
Zauważam zauważam ale mimo wszystko 60 koni to nie jest gift tylko już powarzny przyrost. Jeśli chodzi o S50 to myśę że jeżeli już jakimś giftem się któryś motor objawi sam z siebie to nigdy nie bedzie to 60km tylko max 20 i to jest też w zasadzie ciężko potwierdzić ponieważ hamownia hamowni nie równa więc temat rzeka sie zaczyna.Bombel pisze:Dino444 napisał/a:
Wierzyć mi się nie chce że od tak autko zrodziło sobie +60hp. Nie że bym sie obraził gdyby mi się to przytrafiło ale jakoś mnie to dziwi taki bonus. Tym bardziej że nie jest tajemnicą iż wyksztuszenie jakiegokolwiek sensownego przyrostu z naszych S50,54,36,38,62 itp to koszt nie mały w stosunku do przyrostu, a tu od tak sobie przez noc +60!! Ciekawe jak będzie z awaryjnością tego motoru przy takich niespodziewanych przyrostach.
Nie wiem czy zauważasz, że silnik od nowego M5 jest BiTurbo.
Poza tym S50B30 z reguły miało gifty.
Mimo wszystko jak juz pisałem nie uważam tego za złą wiadomość a raczej pozytywna niespodziankę. Zastanawia mnie tylko co BMW na to, tzn czy sami są deczko zdziwieni że tak się dzieje o ile to prawda, czy też takie było zamierzenie.
Juz kiedyś pisałem że nie zdziwiłoby mnie gdyby nowe M5/6 miały jakieś wzmocnione motory podatne na mody ze względu na mały skok mocy między poprzednią generacją.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M5 F10 oficjalnie
wychodzi ze 7,8s 100-200
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... 8-2-s.html
tutaj test m5 f10 i jak wypada na tle blizniaczych testow poprzednich m5 e60/m6 e63
supertest M5 F10
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f101.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f102.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f103.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f104.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f105.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f106.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f107.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f108.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f109.jpg
supertest M6 E63
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test12.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test22.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test32.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test42.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test52.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test62.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test72.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test82.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test92.jpg
supertest M5 E60
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m51.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m52.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m53.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m54.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m55.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m56.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m57.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m58.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m59.jpg
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... 8-2-s.html
tutaj test m5 f10 i jak wypada na tle blizniaczych testow poprzednich m5 e60/m6 e63
supertest M5 F10
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f101.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f102.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f103.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f104.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f105.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f106.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f107.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f108.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 5_f109.jpg
supertest M6 E63
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test12.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test22.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test32.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test42.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test52.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test62.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test72.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test82.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... test92.jpg
supertest M5 E60
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m51.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m52.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m53.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m54.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m55.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m56.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m57.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m58.jpg
http://s1244.photobucket.com/albums/gg5 ... mw_m59.jpg
Re: M5 F10 oficjalnie
Takie sytuacje się zdarzają, dobrze, że się za wczasu zorientowali.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: M5 F10 oficjalnie
przemo25, stary temat , już naprawiony zresztą .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
Było: E92 M3