BMW M6 F12 pierwsze zajawki

E71 X6M, E70 X5M, E82 1M i nowsze
Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: Dino444 » czw paź 18, 2012 16:36

Nice!!!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: boogie » czw paź 18, 2012 19:15

JACK SMG pisze:
w przyszłym roku planuje zmiane na polifta bo przebieg bedzie pewnie za rok juz ponad setkę wiec wolę zmienic auto jak silnik.
poważnie S85 dożywają tylko setki ??
Pozdrówka!

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: JACK SMG » czw paź 18, 2012 20:41

boogie pisze:
JACK SMG pisze:
w przyszłym roku planuje zmiane na polifta bo przebieg bedzie pewnie za rok juz ponad setkę wiec wolę zmienic auto jak silnik.
poważnie S85 dożywają tylko setki ??
To nie jest tak ,wiele zalezy od uzytkowania ale tez i od szczęscia.W niemczech widuje sie egzemplarze powyżej 200tkm ale to przeważnie autostradowe auta.Ja nie jeżdze mało ale traktuje ją trochę jak przecinaka ,uzywam bardziej dla przyjemnosci niz do krecenia się i załatwiania spraw wiec jak juz jade emka to za kazdym razem staram sie wykorzystac jak najwiecej z jej walorów .Przynajmniej raz na miesiac jade sie powsciekać gdzies na tor lub lotnisko ,najczesciej poznań lob ułęż.Wszystko to powoduje że motor nie bedzie żył tyle co jeżdzace codziennie niemiecka autostrada z domu do pracy auto niemca.Najczestsze przebiegi przy których s85b50 mówi dosc to ok.180 tys.km wystarczy popatrzec po zagranicznych aukcjach na m5 e60 z motor schaden wszystko to oklice miedzy 170 -190tys

Ja mówiac że wole wymienic auto jak silnik mam na mysli to iz teraz auto ma 98.500km potrzymam jeszcze rok to bedzie miało 130 tys.Z tym przebiegiem jest juz cieżko sprzedać m6,m5 e60 z resztą też ,więc bede sie bujał ze sprzedaża w międzyczasie nabijał dalsze kilometry zaczna sie problemy z vanosami i w koncu moze dojsc do sytacji że bede miał pecha i silnik padnie wczesniej.Wole zatem dołozyc do jakiegos polifta z przebiegiem ok 30 -40 tkm 2008-2009 i cieszyć sie dalej tym wspaniałym autem tyle ze w swieższym wydaniu.Zalezy mi tez na swezym aucie i zdrowym motorze gdyż jesli mi cos odbije to spełnie marzenie o kompresorze g-powera i wtedy bede wkurzał włascicieli najnowszego m6 f12
JK

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pn gru 03, 2012 18:26

dzisiaj kupiłem 49 numer motoru z testem i porównaniem nowej m6 z jaguarem
z dużym zdziwieniem patrzyłem na wynik hamowania 35,6 na zimno i 34,7 ciepło ;to jest gorzej od starszego modelu o 2 metry :shock: nie wiem czy to jest wiarygodny test
m5 e34 3,6 13.747 et

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: kostek_ja » wt gru 04, 2012 00:20

Masy nie przeskoczysz.

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: A » śr maja 20, 2015 15:21

BMW M6 Competition 600KM od lipca
0100 - 3.9s
0200 - 11.8s
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=1127450" onclick="window.open(this.href);return false;
kto zamawia? ;)

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: boogie » ndz maja 31, 2015 21:19

to chyba jakaś pomyłka...
Tak słaby czas 100-200 .. ???
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: A » pn cze 01, 2015 09:35

To niestety nie jest pomylka. Takie sa oficjalne czasy bmw
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2015 11:45 przez A, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: --==maly==---- » pn cze 01, 2015 12:13

To jakieś bzdury z tego wychodzi 8,4-8,5s 100-200 dla zwyklej M6 a takie czasy robi e63.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: Lassie » pn cze 01, 2015 12:39

Italia ma prawie 11, także 12 z kawałkiem brzmi prawdopodobnie. Poza tym, ewolucja idzie teraz w stronę natychmiastowej reakcji w każdym zakresie obrotów, tłumieniu, responsywności układu kier...

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: A » pn cze 01, 2015 12:47

Nie wiemy w jakich warunkach dokonuja pomiarow rozni producenci.
Niektorzy z nich podaja dane przy korzystnych warunkach atmosferycznych i temperaturach a inni nie. Stad sie biora roznice

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki

Post autor: wujekwaldus » pt lis 13, 2015 12:36

Warto dodać że zwykła M6 F13 przy 33 stopniach w dzień zrobiła 100-200: 8.9s
natomiast przy 24 stopniach z pasażerem: 8.5s, wiec bez pasazera jakes 8.2-8.3.

Przyspieszenie zależy od warunków w jakich się testuje.
F13 Competition (575hp) robi 100-200 w:
7.7s w południe na rozgrzanej drodze przy 36 stopniach
7.4s w 30 stopniowa noc
7.0s w zakresie temperatur 10-25st
6.6s w temperaturach ponizej 5st.

tu jeszcze ciekawostka że o ile temperatura ma wpływ na 100-200 o tyle na 200-250 i więcej już o wiele mniejszy. W każdych z tych temperatur robiłem 200-250 między 6 a 6.5s
a to pewnie z racji 1) wodnych intercoolerow, 2) specialnego softu w silniku ktory dostosuje parametry silnika do warunkow atmosferycznych.

Nie jest to źle, auto idzie praktycznie łeb łeb z ferrari italia.

ODPOWIEDZ