BMW E39 M5 czarne Radom
-
- Posty: 18
- Rejestracja: sob gru 01, 2012 18:21
- Auto: M5 Rodzinny sedan :)
- Lokalizacja: Police
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
boogie, ok już teraz wiem.W M5 nie palimy butów a w M3 palimy.A w M6 palimy czy nie?To taki żart z mojej strony więc bez urazy.Ja akurat tez nie upalam bo chyba jestem za stary na to.Moja wypowiedź była jedynie informacja dla każdego przyszłego posiadacza M że te auta mają już to i owo za sobą wiec upalanie to nic nadzwyczajnego i nie dyskwalifikuje auta.Chyba że jestem w błędzie.
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Zakatować i zniszczyć można wszystko. Jak ktoś tu wcześniej napisał, najistotniejsze jest regularne usuwanie niedomagań - wtedy wóz nie jest workiem.
- Ghost_Rider
- Posty: 50
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 22:54
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Na naszym rynku są wyjątki, ale bardzo długo trzeba szukać i czekać na takiego rodzynka. Zachód też nie jest kluczem do sukcesu. Ja kupiłem dopiero 5 sztuke na zachodzie a patrzyłem raczej na ceny od średnich w góre i z wymienionych 5 niekupionych tylko jednej z niej właścicielem był jakiś turas, reszta niemcy. Wiec nie ma tak hop siup. A co do katowania, to zawsze śmieszą mnie te tematy. Jeden kupuje M5 żeby przedłużyć sobie fujare i żeby sąsiad nie mógł spać z zazdrości po nocach a drugi dla dźwieku, prowadzenia i osiągów. To jest auto SPORTOWE i ostre użytkowanie to dla niego codzienność. Od mojej M5 brałem co dala fabryka. Praktycznie każdy bieg odcięcie, brak wolnych, spokojnych przelotów, przeważnie co 4-5 wyjazd ( auto weekendowe ) zchodził komplet opon. Jednak wszystko robione z głowa, olej , jego filtr, plus filt powietrza wymieniany co 8-10 tys. Przed każdą jazda auto rozgrzewane a potem schładzane. Wymieniane na czas a nawet i przed odpowiednie bolączkowe elementy M5 i w nagrode na hamowni otrzymałem 401 HP
Wiec to czy auto lata bokiem na odcieciu po rondach, czy też robi rodzinne wycieczki w górach nie świadczy o jego stanie 


No Risk, No Fun ....
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Panowie a czy ktoś kojaży auto z Jastarni lub Juraty nie pamietam dokladnie w kolorze Lemans Blue chyba. Była taka za 80tyś chyba i nie pamietam aby ktoś coś o niej pisał. Ja nie miałem nigdy okazji podjechać i zobaczyć a auto gdzieś przepadło. Być może ktoś ma jakieś foto z ogłoszenia i kontakt bo z tego co pamiętam auto ze zdjęć wyglądało całkiem przyzwoicie a i cena w ten czas była raczej adekwatna jeśli stan i przebieg były ok.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Jasne, że tak! Kojarzę ten egzemplarz zanim jeszcze pojawił się na sprzedaż.Dino444 pisze:Panowie a czy ktoś kojaży auto z Jastarni lub Juraty nie pamietam dokladnie w kolorze Lemans Blue chyba. Była taka za 80tyś chyba i nie pamietam aby ktoś coś o niej pisał. Ja nie miałem nigdy okazji podjechać i zobaczyć a auto gdzieś przepadło. Być może ktoś ma jakieś foto z ogłoszenia i kontakt bo z tego co pamiętam auto ze zdjęć wyglądało całkiem przyzwoicie a i cena w ten czas była raczej adekwatna jeśli stan i przebieg były ok.
Ona była z Juraty i miałem okazję w wakację ją oglądać. Naprawdę zdrowa sztuka,
tylko cena delikatnie przegięta.
http://moto.nonilix.eu/ogloszenia/motor ... 5000/kupie
Tylko nie wiem jak wykopać numer

Pozdrawiam!
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Kojarze właściciela, serwisuje auto w znanym mi dobrym warsztacie. Sprzedaje auto od 3 lat (posiada je od conajmniej 5), jeździ nim rekreacyjnie, nie oszczędza na obsłudze, ale ceni się bardzo.
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
no ten jeden kuń robi różnice hehhehe, nikt nie wie ze palenie gumy i jakies tam bączki to mały miki dla takiego wozu, ale jazda z max prędkosicia po autostradzie to nic nie szkodzi...Ghost_Rider pisze:Na naszym rynku są wyjątki, ale bardzo długo trzeba szukać i czekać na takiego rodzynka. Zachód też nie jest kluczem do sukcesu. Ja kupiłem dopiero 5 sztuke na zachodzie a patrzyłem raczej na ceny od średnich w góre i z wymienionych 5 niekupionych tylko jednej z niej właścicielem był jakiś turas, reszta niemcy. Wiec nie ma tak hop siup. A co do katowania, to zawsze śmieszą mnie te tematy. Jeden kupuje M5 żeby przedłużyć sobie fujare i żeby sąsiad nie mógł spać z zazdrości po nocach a drugi dla dźwieku, prowadzenia i osiągów. To jest auto SPORTOWE i ostre użytkowanie to dla niego codzienność. Od mojej M5 brałem co dala fabryka. Praktycznie każdy bieg odcięcie, brak wolnych, spokojnych przelotów, przeważnie co 4-5 wyjazd ( auto weekendowe ) zchodził komplet opon. Jednak wszystko robione z głowa, olej , jego filtr, plus filt powietrza wymieniany co 8-10 tys. Przed każdą jazda auto rozgrzewane a potem schładzane. Wymieniane na czas a nawet i przed odpowiednie bolączkowe elementy M5 i w nagrode na hamowni otrzymałem 401 HPWiec to czy auto lata bokiem na odcieciu po rondach, czy też robi rodzinne wycieczki w górach nie świadczy o jego stanie
-
- Posty: 18
- Rejestracja: sob gru 01, 2012 18:21
- Auto: M5 Rodzinny sedan :)
- Lokalizacja: Police
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
własnie o to chodzi.Te auta są stworzone do takiej eksploatacji.Ja np wszystko po trochu.Uwielbiam ten dźwięk,uwielbiam ja za dzikość palić nie palę bo szkoda trochę opon chyba że czas na utylizację resztek ogumienia.Ale i to nie zawsze.Ale mnie rozbawiają akurat komentarze że w m3 wypada a w m5 nie wypada.Jak już wspomniałem istotny jest serwis lub jego brak.Wiadomo ze wszystko kiedyś się kończy ale od tego mam mechanika.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 16:09
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BMW E39 M5 czarne Radom
Auto do wzięcia za 45k, jakby ktoś potrzebował zapraszam PW