Po pomiarach czego? Geometrii i przesunięciu kół i osi ? Bo w tym przypadku kąt Wyprzedzenia Sworznia Zwrotnicy (WSZ) będzie na 100% poza fabryczną tolerancją tzn. koło lewe przednie będzie cofnięte do tyłu. A jak to się ma do prowadzenia takiego wozu przy 200 km/h w zakręcie TO KWESTIA GUSTU.Konrad95x pisze:A może o kolorze? Czy zdarzyło się tutaj komuś oglądać mocno rozbite auto które wymagało jedynie przełożenia osprzętu? Lub odwrotnie lekko rozbite które wymagało przełożenia elementów, nośnych/kontrukcyjnych do naprawy?
Dywagacje na podstawie zdjęcia mogą ciekawą dyskusją, ale nikt nie powienien wysuwać daleko idących wniosków na temat powagi kolizji... wg mnie wnioski należy wyciągnąć po pomiarach ... a reszta to kwestia "gustu"...
""
BMW m5 e34 3.8 czarna
Re: BMW m5 e34 3.8 czarna
Re: BMW m5 e34 3.8 czarna
...kolego jeśli rozumiesz znaczenie słowa "100%"... napewno zdajesz sobie sprawę jakie bzdury wypisujesz... zapewne obecny właściciel musi się mocno zastanawiać dlaczego ma takie problemy z prowadzeniem auta... miejmy w takim nadzieje, że tu zajrzy...myślę ,że na 100%
pozdr

Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;