BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Baza danych BMW ///M
SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: SyTy » czw paź 27, 2011 12:59

Czarny, co się stało, w poprzedniej robiłeś folklor a teraz chcesz oem-ową? :mrgreen:

Na poważnie, to auto wygląda bardzo zdrowo, cena też jest umiarkowana o ile stan jest zgodny z rzeczywistością - w DE nie znajdzie w takiej cenie B38 z niskim przebiegiem, do tego jeszcze wyjazdy, szukanie etc...
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: czarny8800 » czw paź 27, 2011 16:07

SyTy pisze:Czarny, co się stało, w poprzedniej robiłeś folklor a teraz chcesz oem-ową? :mrgreen:

Na poważnie, to auto wygląda bardzo zdrowo, cena też jest umiarkowana o ile stan jest zgodny z rzeczywistością - w DE nie znajdzie w takiej cenie B38 z niskim przebiegiem, do tego jeszcze wyjazdy, szukanie etc...
Ja robiłem FOLKLOR???? Co takiego zrobiłem? :-(
No czarnych lamp nienawidzę i te felgi też porażka jak dla mnie.
bez prawka, a punkty się zbiera.

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: SyTy » czw paź 27, 2011 21:44

Hehe, spokojnie, chodziło mi o emblematy, albo ich nadmiar. Jakoś dużo ich było w avusie :-)
Jak masz wolne powietrze to bierz bo jest ładna, przynajmniej na zdjęciach.
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: czarny8800 » czw paź 27, 2011 23:44

SyTy pisze:Hehe, spokojnie, chodziło mi o emblematy, albo ich nadmiar. Jakoś dużo ich było w avusie :-)
Jak masz wolne powietrze to bierz bo jest ładna, przynajmniej na zdjęciach.
:grin: w woli ścisłości już kupiłem od zietasa taką folklorową :grin: bardzo szybko się tego pozbyłem, bardzo ubolewałem nad spojlerem i tym radiem z pięknie wsadzonymi głośnikami hehe
No jak mi jej nikt nie zgarnie z przed nosa to łykam ją :grin: :grin:
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Venom » pt paź 28, 2011 18:45

Drachenfels pisze:A widzisz to mi się pomyliło po prostu, bo przecież szeroki grill wprowadzono w '92 tylko w wersji V8, a w reszcie dopiero od '94, stąd były te moje wątpliwości. A pozostałe zmiany we wnętrzu/lusterkach też wprowadzono do M5 dopiero w '94?
Co masz na myśli mówiąc zmiany we wnętrzu ?
Aerodynamiczne lusterka były dostępne na życzenie od przełomu września i października 1992r.

czarny8800 pisze:Ok :cool: mam Vin prośba o rozkodowanie i więcej info o ///M
GD62062
Mam VIN:
Fahrgestellnummer WBSHC910X0GD62062

Typ-Code HC91

Typ M5 (ECE)

E-Baureihe E34 ()

Baureihe 5

Bauart LIM

Lenkung LL

Türen 4

Motor S38

Hubraum 3.80

Leistung 255

Antrieb HECK

Getriebe MECH

Farbe DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)

Polsterung SILBERGRAU STOFF M5 (0476)

Prod.-Datum 1991-12-10


Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC

339 SHADOW LINE

354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

530 KLIMAANLAGE

661 BMW BAV. CASS. III

676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM

686 ANTENNENDIVERSITY

781 LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse

782 NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET
W tym aucie zastanawia mnie historia rejestracji. Wcześniej była wystawiona na niemieckich rej KS J 4487 a teraz ma WL JW 677. Czyżby zmieniła w między czasie właściciela ?

Awatar użytkownika
High-Tech
Posty: 27
Rejestracja: czw paź 14, 2010 07:38
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: High-Tech » pt paź 28, 2011 19:56

Niezłe jaja :mrgreen:
Pamiętam jak miałem kupić auto z tych drugich fotek - starszych - na pomarańczkach.
Ogłoszenie było z okolic Tarnowa. Gość juz wtedy chyba jakiś czas miał ją u siebie.

Ale to nieważne. Ogólnie wtedy auto miało być top lalą itp rarytasem i było wystawione w licytacji. Gośc sie zarzekał, że sprzeda je w licytacji a więc naszykowałem 25 000 i czekałem na koniec aukcji - chyba któraś niedziela ok 22:00 praktycznie równo rok temu. Tydzień cena na aukcji tyrzymała sie ok 13 000 w licytacji i gośc nie chciał sprzedawać poza aukcją. Całe szczęście tknęło mnie coś i zamiast w ciemno licytować, to wybrałem się w sobote na wycieczkę - dzień przed licytacją. Auto wyglądało jak podszykowane przez handlarza. Gośc nie bardzo wiedział, albo udawał co i jak powinno działać. Auto miało ślady po polerce w kurniku. Juz nie pamiętam co miała malowane, ale kilka elementów albo prawe cała, albo cała była do lakieru. Ogołnie auto wcale nie jechało, wnętrze miała dośc brudne i jakies pękniecie lub wykrzywieni deski rozdzielczej. Jakośc tak. Z niesmakiem opuściłem PILSNO jak dobrze pamiętam. Poszła chyba coś koło 16 lub 18 w licytacji. Jesli to jest to samo auto to z chęcią bym podyskutował z właścicielem o historii zakupu przez niego. Ze wstępnej gadki z nim pamiętam, że mowil, ze jest swiezo sciagnieta, ale przeciez ona juz raz byla na allegro.

pozdro

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Venom » pt paź 28, 2011 21:24

No i ciekawa historia się klaruje. High-Tech dobrze, że napisałeś. Wg VIN-u to to samo auto i faktycznie wtedy było w Pilznie.

Drachenfels
Posty: 46
Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
Auto: M5 E34 S38B36
Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Drachenfels » sob paź 29, 2011 12:07

Venom pisze: Co masz na myśli mówiąc zmiany we wnętrzu ?
Aerodynamiczne lusterka były dostępne na życzenie od przełomu września i października 1992r.
Mam na myśli drewniane listwy wykończeniowe na drzwiach i przedniej części wnętrza (one były dostępne w początku produkcji M5 za dopłatą?), oraz brak wersji czteromiejscowej.

PS. Jestem ciekaw odpowiedzi osoby sprzedającej to auto na rewelacje zawarte w tym temacie, może uda się ustalić pełną historię auta i zostanie tutaj dla potomnych, a później po raz kolejny pomoże komuś obnażyć "lekkie" podkolorowywanie prawdy przez sprzedającego. Już nie raz się przekonałem o dużej wartości for internetowych w przypadku szukania pomocnych informacji przed zakupem auta. Myślę, że te informacje nie oznaczają, że auto jest złe, ale dają możlwość sporej negocjacji ceny, no i trzeba mu się dokładnie przyjrzeć.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Venom » sob paź 29, 2011 12:44

2 miejscowa tylna kanapa na pewno była oferowana (za dodatkową dopłatą w modelach 3.6) nie jak było w 3.8 bo prawdę mówiąc nie przypominam sobie żebym widział 4 miejscową 3.8. Co do drewnianych listew to ciężko ocenić. Nigdzie nie znalazłem precyzyjnych informacji na ten temat.

Zefffiros
Posty: 170
Rejestracja: pn paź 03, 2011 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Zefffiros » pt lis 11, 2011 15:26

Nie wiem czy kolega zdecydował się na to auto, ja niestety nie. Faktem jest, że gość (obecny właściciel) trochę zainwestował i się narobił. Tym bardziej dziwne, że nawet nie opłacił i nie ubecpieczył auta, żeby choć trochę pojeździć. Natomiast nawet bez pomiaru grubości można zauważyć, że tylny błotnik był malowany, co więcej jest w jednym nadkolu zaklajstrowana wklejka z wełny mineralnej ?! chyba czegoś takiego w oryginale nie było.
Silnik na zimno ma jakieś drgawki, jednak na ciepło chodzi ok. Jechać nie jechałem, jakoś właściciel nie palił się do przejaźdzki. Jak pytałem się czy coś robił przy silniku to mówił że wyregulował zawory i jest wszystko ok.
Takiego modelu szukam łyknąłbym go, ale nie za taką kasę, a nie jest sprzedający skłonny do negocjacji.
No nic szukam dalej, albo sobie mega wypasione e30 lub e34 zbuduje :D.

Zefffiros
Posty: 170
Rejestracja: pn paź 03, 2011 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Zefffiros » sob kwie 07, 2012 16:01

Panowie samochód wrócił jak żywy:
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... =158944148

Teraz może być znów na świeżo ściągnięty z Niemiec :)
A i coś Niemcy nie mogą się poznać na rarytasie, bo już jakiś czas wisi.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Venom » sob kwie 07, 2012 16:38

No też go już tam widziałem. Taki strategiczny myk, przenieść to auto do DE i już ludzie myślą, że igiełka :)

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Łukasz///M5 » sob kwie 07, 2012 23:27

Tak samo był sprzedawany DaytonaViolet z Mazur. A teraz podobno gdzieś jego buda gnije a na allegro można kupić części z jego silnika. Szkoda tego auta i mimo tego że latał w drifcie był ładny.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Venom » ndz kwie 08, 2012 08:54

Zgadzam się, wielka szkoda. Obecnym właścicielem tej Daytona jest chyba kolega napomucen ze Skierniewic.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 - Warszawa, Czarna 1991

Post autor: Dino444 » ndz kwie 08, 2012 11:19

To znaczy że z tą daytoną w zasadzie nic nie było prócz tego że ktoś nią jakiś czas zawodowo bokami latał??

A z tą tak naprawdę to do końca nie wiadomo co się działo. Ktoś sprawdzał je pod względem geometrii albo wkońcu udało się komuś przejchać tym samochodem??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

ODPOWIEDZ