Usunięcie katalizatorów E46 M3 czy ma sens?
Re: Usunięcie katalizatorów E46 M3 czy ma sens?
mam w Pl oryginalne katalizatory lżejsze i bardziej przepustowe z m3 CSL , stan idelany bardzo mały przebieg , jezeli będziesz zainteresowany to możemy pogadać , tyle ze na pewno będą kosztowac dużo więcej niż jakies no name bo to całe portki itd. oem , odbior za jakiś czas bo nie ma mnie EU
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
11/01 996 Turbo Manual Black/Black
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
09/09 Cayenne 3.6 White/Beige
11/01 996 Turbo Manual Black/Black
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
09/09 Cayenne 3.6 White/Beige
Re: Usunięcie katalizatorów E46 M3 czy ma sens?
Dzięki ale nawet CSL'owe muszą spełniać normę euro 4 wiec nie mogą być tak przepustowe jak 100cpi - gdzieś kiedyś czytałem, że CSL ma metalowe 200cpi właśnie ale pewny nie jestem bo może mieć zwykłe ceramiczne.porscheee pisze:mam w Pl oryginalne katalizatory lżejsze i bardziej przepustowe z m3 CSL , stan idelany bardzo mały przebieg , jezeli będziesz zainteresowany to możemy pogadać , tyle ze na pewno będą kosztowac dużo więcej niż jakies no name bo to całe portki itd. oem , odbior za jakiś czas bo nie ma mnie EU
Dobiera się pod 3 cylindry wiec wystarczą dwa takie do 2l. W związku z tym, że i tak mam usunięte sądy programowo to chyba zdecyduję się na AWG 100cpi euro2. Przepustowość katów 100cpi jest niewiele mniejsza od pustej rury, a na pewno trochę wyciszą układ wydechowy.
Re: Usunięcie katalizatorów E46 M3 czy ma sens?
Hej Panowie i mam nadzieje Panie!
Nie ma sensu nowego tematu zakładać wiec odgrzeje ten....
U mnie wydech seria seria i myśle o wycięciu katów bo obawiam się ze po tylu latach pracy maja już dosyć życia
Nie wiem czy będzie dobre wstawienie przelotu zamiast katów przy seryjnym tłumiku bo oczywiście na tłumik końcowy nie mam pomysłu!
Fakt jest taki ze chwilowo budżet jest mega skromny wiec pakowanie kilku tys PLN odpada a dodatkowo ze mam serwis bmw w Warszawie to chłopaki zdolni mogą mi tu pospawać ładnie
Nie ma sensu nowego tematu zakładać wiec odgrzeje ten....
U mnie wydech seria seria i myśle o wycięciu katów bo obawiam się ze po tylu latach pracy maja już dosyć życia
Nie wiem czy będzie dobre wstawienie przelotu zamiast katów przy seryjnym tłumiku bo oczywiście na tłumik końcowy nie mam pomysłu!
Fakt jest taki ze chwilowo budżet jest mega skromny wiec pakowanie kilku tys PLN odpada a dodatkowo ze mam serwis bmw w Warszawie to chłopaki zdolni mogą mi tu pospawać ładnie