Wymiana kupno M3
Wymiana kupno M3
Witam mam pytanie i dylemat koles chce się zamienic na mojego nissana 350z on posiada bmw e46 m3 z usa 2003 rok przedlift z przebiegiem 300tys km wymieniał panewki rok temu sprzęgło wydech milteka i teraz przy tym przebiegu jest sens się wymienić lub kupic takie bmw? Bardzo mi się podoba to auto i nie ukrywam że zawsze chciałem mieć m3
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Wymiana kupno M3
Jakiej odpowiedzi się spodziewasz na tym forum? Nissan fajny ale M3 to jednak wg mnie ciekawsze auto. Nie wiem jak zetka ale taka emka jest dość wymagająca w utrzymaniu a oszczędności poprzednich właścicieli srogo potrafią się zemścić na kolejnych.
Re: Wymiana kupno M3
Chodzi mi o przebieg bo 300 tys to trochę juz jest i czy jest sens nawet kupować takie auto
Re: Wymiana kupno M3
Jw. Zalezy jak byla dbana. Choc oczywistym jest ze w drodze do 300kkm szansa na igle rosnie odwrotnie proporcjonalnie do ryzyka trafienia na kompletnego szrota. Przy czym niezaleznie od stanu jak sam nabijesz jeszcze przelotu to ciezko bedzie ja sprzedac.
Re: Wymiana kupno M3
przede wszystkim wypytaj o historie serwisowa, nie tylko panewki, ale vanos, uszczelka pod glowica, uklad napedowy, podloga nad dyfrem.
a przed wymiana nie zaszkodzilo by zmierzyc kompresje
a przed wymiana nie zaszkodzilo by zmierzyc kompresje
Re: Wymiana kupno M3
Tak jak koledzy piszą, im większy przebieg tym większe prawdopodobieństwo że czekają Cię wydatki. Sam sobie odpowiedz czy Cię to przeraża. Ja z perspektywy posiadania przez chwilę 3 sztuk z przebiegami od ca., 100k km do 250k km powiem tak - ta z 250k km mimo iż miała być na tor, była ze mną tylko przez chwilę bo ilość rzeczy wymagających inwestycji mi się nie kalkulowała. Ale gdybym nie miał innych (które kosztowały 2-3 razy cenę zakupu tej z przebiegiem 250k km) to uważam, że warto mieć takie M3 jeśli to maks Twojego budżetu.
To co może Cię w S54 spotkać przy tym przebiegu jest w Internecie szeroko opisane. Jak to zrobisz, S54 cyklicznie wymaga ponownie tych samych czynności i w zasadzie jest idioto-odporny i co ważne "remontowalny".
Z budą też wiadomo co trzeba zrobić.
Poza tym przy tym przebiegu jeżeli nikt tego nie robił - wymienisz całą masę gratów i drobiazgów we wnętrzu które po prostu będą zużyte.
Przebieg to niestety w PL hasło kluczowe. Prawda jest taka, że to auto z 300k może być w lepszym stanie niż niejedno z poniżej 200k nalotu jeśli już wszystko jest zrobione. Mimo to przygotuj się, że w PL jej nie sprzedasz łatwo jak jeszcze coś dołożysz.
Sprawdź auto mechanicznie - jak jest w dobrym stanie, myślę że warto zamienić 350Z na M3.
To co może Cię w S54 spotkać przy tym przebiegu jest w Internecie szeroko opisane. Jak to zrobisz, S54 cyklicznie wymaga ponownie tych samych czynności i w zasadzie jest idioto-odporny i co ważne "remontowalny".
Z budą też wiadomo co trzeba zrobić.
Poza tym przy tym przebiegu jeżeli nikt tego nie robił - wymienisz całą masę gratów i drobiazgów we wnętrzu które po prostu będą zużyte.
Przebieg to niestety w PL hasło kluczowe. Prawda jest taka, że to auto z 300k może być w lepszym stanie niż niejedno z poniżej 200k nalotu jeśli już wszystko jest zrobione. Mimo to przygotuj się, że w PL jej nie sprzedasz łatwo jak jeszcze coś dołożysz.
Sprawdź auto mechanicznie - jak jest w dobrym stanie, myślę że warto zamienić 350Z na M3.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: śr sie 07, 2019 16:44
- Auto: BMW E46 M3
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Wymiana kupno M3
Posiadam M3 z przebiegiem 250 000 i uważam że taki przebieg nie jest straszny jeśli auto było serwisowane na bieżąco, ja w swojej po zakupie dwa lata temu robiłem panewki, ustawienie zaworów i pełny serwis oraz sprzęgło wszystkie naprawy były profilaktyczne dla spokojnego sumienia. Z napraw nie przewidzianych to doszedł vanos bo na serwisie okazało się że zaczyna hałasować więc i on został zregenerowany. Raz w roku jestem na serwisie olejowo-filtrowym oraz ogólnym. Na tą chwilę mam tylko do zrobienia podsufitkę. Stan aut nie jest zależny od przebiegu tylko od właściciela.