http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dpl
Dziekuje za odpowiedz

Bylo juz o tym na forum jesli liczysz na jakis przyrost mocy to bedzie on nieodczuwalny. Byc moze zmieni sie troche dzwiek. Jesli juz chcesz cos zrobic to wymien caly dolot, caly uklad wydechowy i chip wtedy to ma jakis sens.hassan45 pisze:Też zastanawiam sie nad modyfikacjami swojej m3.
Myślałem na początku o jakimś dolocie potem końcowym układzie wydechowym noi program żeby wszystko zgrać na bum cyk cyk
Ale zastanawiam sie nad dwoma dolotami; Simota:
http://cgi.ebay.pl/boite-...=item35a88f1f51
K&N:
http://allegro.pl/item994...46_m3_18hp.html
Co wy a tym myslicie?? A może ktos ma już założony prosiłbym o rade
Bardzo fajny pomysł takie testy są bardzo cenne i obalają różne mity mam nadzieje,że opiszesz wyniki na forum.porscheee pisze:mam wkładke k&N przyrost hmm jakby to powiedziec na hamowni obciazeniowej 4x4 poprostu 0km , a co do takiego ze stozkiem jestem przekonany ze bedzie słabszy ( temperatura zasysana) , w najblizszym czasie bede hamował na roznych wydechach bo przy moich obserwacjach nawet najdrozsze markowe tez nic nie daja jezeli chodzi o moc , bo dzwiek jak najbardziej , aktualnie sprzedany mam seryjny i jezeli ktos byłby w stanie pozyczyc do pomiarow ostatni seryjny tłumik było by fajnie ewentualnie kupie tanio seryjny , pomierze i opisze rezultaty ...