Kontrolka skrzyni biegow SMG?

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: Bombel » pt maja 01, 2009 11:52

Może pompa, albo wybierak??
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 274
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: michalnowak1234 » sob maja 02, 2009 01:00

możliwe, nie mam pojęcia, okaże się w poniedziałek, mam nadzieję ze dam radę na mtrack...

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: Bombel » sob maja 02, 2009 01:36

Dasz radę, bo mam na stanie praktycznie wszystko do SMG, więc części są :P
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
*MATI*
Posty: 173
Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: *MATI* » sob maja 02, 2009 03:32

Ja mam tez takie małe pytanko co do skrzyni, słychac jak wchodza biegi czyli "jak łapie tryb" oraz szarpie podczas wchodzenia skrzyni na tzw luz :sad:
Profesjonalny Serwis Samochodowy oraz Pomoc Drogowa www.MatCars.pl

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 274
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: michalnowak1234 » sob maja 02, 2009 17:57

bombel jeśli okaze się ze to usterka mechaniczna, wtedy zrobię to w serwisie, żeby ewentualnie dostać jakaś gwarancję na to, pojezdzilem 2 tyg i znowu przerwa:( jesli to nie elektronika, mam nadzieję że do piątku będzie w pełnej formie, zwłaszcza ze w niedzielę mtrack...

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 274
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Kontrolka skrzyni biegow SMG?

Post autor: michalnowak1234 » wt maja 05, 2009 18:26

juz zalatwione, nie bylo cisnienia w pompie w skrzyni biegow, nie wiem czemu, nie byla maska dobrze domknieta tzn byla zamknieta ale cos z jednym czujnikiem bylo nie tak, podejrzewam ze po naprawie blacharskiej, teraz tez musze mocno domykac bo jak nie, bieg na ktorym jade miga i wrzuca na luz jak stane, ale glownym powodem bylo cisnienie w pompie. Panowie laweciarze uszkodzili mi jeszcze chlodnice i wiatrak od wiskozy, mam problem bo ucieka mi caly czas plyn chlodzacy, ale mam nadzieje ze znajde te czesci przed mtrackiem. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ