BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 1880
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: ///M
Lokalizacja: ///M

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: Pawel_M3GT » ndz sty 04, 2015 01:59

Moze wypowiedziec sie ktos kto ma instalacje w swoim M3 ? Najlepiej jakby byl to Prins bo uwazam ze to jedyna instalacja jaka mozna zalozyc.
Z tego co sie orietuje uzytkownik JACKSON mial m3 na gazie. Moze napisze tutaj ile przejechal kilometrow ? czy mial jakies problemy?
Silnik M powinien byc tylko lepiej przygotowany pod gaz ( kute , wzmacniane elementy ) niz silnik w zwyklej BMW.
Jak ktos sie wstydzi tego, ze woli zapierdalac za pol ceny, niz jezdzic 318 czy smierdzacym dislem , moze napisac na PW :D

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2254
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: Bombel » ndz sty 04, 2015 11:49

Ja jeździłem M3 Jacksona po nim. Wszystko OK, a tam nawet nie było Prinsa, tylko jakaś inna instalacja.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 1880
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: ///M
Lokalizacja: ///M

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: Pawel_M3GT » ndz sty 04, 2015 16:10

duzo kilometrow przejechala na gazie??
Na niemieckim m forum gosc kupil M3 ktora na sekwencji przejechala 60 czy 70 tys , rozebral motor zeby go przejrzec ( akurat wywalal gaz bo przerabial ja na tor ) i w silniku nie bylo zadnego zuzycia, a motor mial juz nie maly przebieg.

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 360
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: jackson » wt sty 06, 2015 20:33

Już nie pamiętam przebiegu. Nie było problemów na LPG. Prinsa był chyba tylko reduktor, reszta dobierana z różnych firm.
ZJAR

pawel76
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 10, 2018 09:12
Auto: BMW M3 E46

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: pawel76 » wt kwie 10, 2018 09:20

Witam, a znacie może kogoś w Szczecinie kto mi założy gaz do takiego właśnie autka? Byłem już w warsztacie lpg najbliżej mojego domu - http://autkogaz.szczecin.pl/ i wycenili mi na 3600 zł w oparciu o lpgtech, ale wolę jeszcze trochę poczekać i sprawdzić opinie o nich i poszukac może jeszcze kogoś innego. Jak ktoś z was ma sprawdzonego gazownika w Szczecinie to proszę pisać, a ja podjadę tam po ofertę. Przyda się też taki gazownik, który wypowie się czy to auto w ogóle nadaje się jeszcze do założenia instalacji, a nie taki który wciska każdemu bez względu na wszystko. Dzięki z góry za ewentualną pomoc.

--==maly==----
Posty: 2327
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: --==maly==---- » wt kwie 10, 2018 09:59

Lpgtech to coś dziwnego ja bym tego nie zakładał.
M3 e46 na tyle nie dużo pali że montaż instalacji to nie jest dobry pomysł zwłaszcza że wartość auta drastycznie spadnie. Można założyć nie ma z tym problemu ale jest to bezsensu więcej stracisz niż zarobisz chyba że masz egzemplarz typowy dla siebie do wyesploatowania w kilka lat i liczysz się że późniejsza wartość będzie niska.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: BMW M3 E46 LPG Gdzie ?

Post autor: Juras » wt kwie 10, 2018 12:26

To jest zly pomysl. Bo albo jezdzisz niewiele i wtedy sie nie oplaca. Albo musisz tluc kilometry, zeby sie zwrocilo. Tez mialem rok temu pomysl, zeby jezdzic sluzbowo ekma. Gdyby nie zmiana koncepcji mialbym teraz 65kkm zamiasr 15. Szkoda emki. Czy to pod gaz czy pod duze przebiegi. Wielu moze jezdzic bezawaryjnie, ale dla mnie to jest jazda z mysla z tylu glowy czy cos sie jednak za chwile nie spierniczy.
Obrazek

ODPOWIEDZ