Przerobienie wydechu USA na EU

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Przerobienie wydechu USA na EU

Post autor: PAKO » śr sty 23, 2013 21:23

Wydaje mi síę że zgromadzone info będzie przydatne dla innych.
Czy ktoś ma info jak to wygląda na ori kolektorach EU?

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przerobienie wydechu USA na EU

Post autor: Idzik » śr sty 23, 2013 21:57

Z tego co kojarzę to tak jest w USA :

Obrazek

A tak jest w EU :

Obrazek

Najprościej kupić kolektor z europejskiej wersji.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Przerobienie wydechu USA na EU

Post autor: Bombel » śr sty 23, 2013 22:54

Pako już kupił ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: Przerobienie wydechu USA na EU

Post autor: PAKO » czw sty 24, 2013 01:13

Tak kolektory kupiłem u kolegi Bombla :)
Wiem jak wygląda kolektor usa i eu. Czy np czujnik temp spalin moge wpiąć od razu za kolektorem? Czy czujnik temp spalin jest taki sam w wersji eu i usa?
Akurat w moim przypadku sondy za katalizatorem są zbędne bo zamiast niego będzie tłumik przelotowy, to te sondy mam wypiąć z gniazd przy silniku? Czy je zostawić i zamontować w np kolektory tak jak w wersji usa tylko bez katów?

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: Przerobienie wydechu USA na EU

Post autor: PAKO » pt sty 25, 2013 22:46

Z Tego co wiem to przewody do sond długością są takie same na kolektorze 1,2,3 tzn sondy z przewodami są takie same w wersji usa (na kolektorze przed katami) i eu (na kolektorze), różnica jest na kolektorze 4,5,6 sondy są takie same tylko przewód w wersji usa jest krótszy od eu o ok 18cm.
Ma ktoś w praktyce doświadczenie w przeróbce wydechu usa na eu?
Co mam zrobić z pozostałymi dwoma sondami (za katalizatorem)które u mnie nie będą potrzebne, mam je wypiąć?

ODPOWIEDZ