Wydaje mi síę że zgromadzone info będzie przydatne dla innych.
Czy ktoś ma info jak to wygląda na ori kolektorach EU?
Przerobienie wydechu USA na EU
Re: Przerobienie wydechu USA na EU
Z tego co kojarzę to tak jest w USA :
A tak jest w EU :
Najprościej kupić kolektor z europejskiej wersji.
A tak jest w EU :
Najprościej kupić kolektor z europejskiej wersji.
Re: Przerobienie wydechu USA na EU
Tak kolektory kupiłem u kolegi Bombla
Wiem jak wygląda kolektor usa i eu. Czy np czujnik temp spalin moge wpiąć od razu za kolektorem? Czy czujnik temp spalin jest taki sam w wersji eu i usa?
Akurat w moim przypadku sondy za katalizatorem są zbędne bo zamiast niego będzie tłumik przelotowy, to te sondy mam wypiąć z gniazd przy silniku? Czy je zostawić i zamontować w np kolektory tak jak w wersji usa tylko bez katów?

Wiem jak wygląda kolektor usa i eu. Czy np czujnik temp spalin moge wpiąć od razu za kolektorem? Czy czujnik temp spalin jest taki sam w wersji eu i usa?
Akurat w moim przypadku sondy za katalizatorem są zbędne bo zamiast niego będzie tłumik przelotowy, to te sondy mam wypiąć z gniazd przy silniku? Czy je zostawić i zamontować w np kolektory tak jak w wersji usa tylko bez katów?
Re: Przerobienie wydechu USA na EU
Z Tego co wiem to przewody do sond długością są takie same na kolektorze 1,2,3 tzn sondy z przewodami są takie same w wersji usa (na kolektorze przed katami) i eu (na kolektorze), różnica jest na kolektorze 4,5,6 sondy są takie same tylko przewód w wersji usa jest krótszy od eu o ok 18cm.
Ma ktoś w praktyce doświadczenie w przeróbce wydechu usa na eu?
Co mam zrobić z pozostałymi dwoma sondami (za katalizatorem)które u mnie nie będą potrzebne, mam je wypiąć?
Ma ktoś w praktyce doświadczenie w przeróbce wydechu usa na eu?
Co mam zrobić z pozostałymi dwoma sondami (za katalizatorem)które u mnie nie będą potrzebne, mam je wypiąć?