DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » pn cze 25, 2012 15:52

Od jakiegoś czasu tzn 3 rok w aucie z przodu mam stuki u góry przy amortyzatorze od strony kierowcy , słychać to tylko jak auto sie rozgrzeje, jak na dworze jest ciepło to masakra wali ,stuka b głosnśno, jadąc prosto słychać stukanie a na dziurach jeszcze gorzej, problem polega na tym że mechanicy nie potrafia tego zlokalizowac. Ja w czoraj otw maske i ruszając budą słychać stuki u góry amora. SZUKAM FIRMY KTÓRA ZLOKALIZUJE USTERKE I NAPRAWI najlepiej na ter śląska.
P.s auto bmw m3 e46 zawias bilstein pss 10

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: kostek_ja » pn cze 25, 2012 16:32

PAKO, jeżeli stuka na postoju ruszając budą to mechaników masz tragicznych, skoro nie potrafią znaleźć przyczyny.

Nie szukaj jakiś mega specjalistów od M3. Zwykły, dobry mechanik to ogarnie.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: Oleg » pn cze 25, 2012 16:49

Spróbuj w BM Carsie Mysłowice, ul. Obrzeżna Północna 17, na przeciwko giełdy. Raczej solidny serwis(byli pracownicy Zlatexu), powinni zlokalizować przyczynę, bez konieczności wymiany połowy zawieszenia.
P.S. U Sikory nie dali rady tego znaleźć?

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » pn cze 25, 2012 18:14

U sikory nie zdiagnozowali tego! A ja strasznie nie lubie jak coś mi w aucie niedomaga, męcze się już 3 seson z tym kures... I jest coraz gorzej, w chłodny dzień jest lepiej ale jak temp przekracza 23C to masakra, generalnie im cieplej tym gorzej. :-(:-(:-(

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: Oleg » pn cze 25, 2012 18:33

Pytałem kontrolnie. Nie jestem zdziwiony, że u Sikory nie wiedzą co to jest? Wiem o co Ci chodzi, bo jak coś niedomaga w aucie to ja dostaje białej gorączki i po prostu nie mogę takim autem jeździć. Tak jak napisałem, skontaktuj się z BM Carsem, powinni Ci to ogarnąć.
Pewnie jest to jakiś element, w którym jest smar (albo powinien być, anie ma), jak jest ciepło to się rozrzedza, nie smaruje elementów metalowych i dlatego hałasuje.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: Camil » pn cze 25, 2012 21:17

wymien amortyzatory.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » wt cze 26, 2012 10:49

Camil pisze:wymien amortyzatory.
wydaje mi się źe amorki są ok.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: kostek_ja » wt cze 26, 2012 13:25

Dla mnie najbardziej prawdopodobna jest część nr.6:
Obrazek

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » wt cze 26, 2012 19:14

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
jak tą śrube trzymam ręką a brat kręci kierownicą to na postoju czuć jak ta śruba bije i stuka,przeskakuje.
A jak ruszam budą w góre i dół to słychać stuki. Co to może być?

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: Camil » wt cze 26, 2012 19:30

Sluchaj, zdjecie kolumny to 15minut. Kolejne 5 to walka ze sciagaczem. Mysle, ze warto skoro juz masz tych mechanikow. Wiele sie dowiecie. Amory wykluczam w sytuacji jezeli jestes pewien, ze to TA sruba, w innym przypadku to moga byc wlasnie one.

schumi
Posty: 149
Rejestracja: sob gru 15, 2007 16:41
Lokalizacja: slask

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: schumi » wt cze 26, 2012 20:50

Zawias bilstein pss 10 jest tu problemem a dokladniej jego polaczenie z gornym seryjnym lozyskiem.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » wt cze 26, 2012 21:46

schumi pisze:Zawias bilstein pss 10 jest tu problemem a dokladniej jego polaczenie z gornym seryjnym lozyskiem.
to co trzeba wymienić?
Dodam że jak auto jest zimne to jest ok

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: PAKO » ndz lip 01, 2012 22:08

Jestem po oględzinach w kolejnym warsztacie tym razem pojechałem do Mysłowic BM CARS, autko sprawdzili i stwierdzili zero luzów nic nie wybite itd. powinienem się z tego cieszyć ale nie zmienia to faktu że napierdziela mi w kole b.mocno, postanowiłem mechanika z BM cars przewieść i pokazać że jednak coś ostro stuka, po chwili stwierdził Oo stuka... Postukał popukał i stwierdził że to 100 proc amortyzator! czyli jego opinia nie różniła się od diagnozy innych serwisów między innymi serwisu BMW SIKORA.
Mimo wszystko nie dawało mi ta usterka spokoju, postanowiłem poluzowac śróby na łączeniach amortyzatora i jeszcze raz skręcić wszystko do kupy, ponieważ nikt z serwisów tego nie zrobili nawet koła nie ściągali, no jak złożyłem wszystko w całość okazało się że AUTKO JEST 100PROC ZDROWE! NIC NIE STUKA! kurwa cń my mamy za mechaników!

ww296
Posty: 152
Rejestracja: pn cze 28, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: ww296 » ndz lip 01, 2012 23:09

ŁOŻYSKO KOLUMNY MCPERSONA - niestety jak kuleczki raz opuściły - swoje miejsce - co powodowało stuki - to raczej prędzej niż później pojawią się znowu - jeślim dobrze odczytuje rys schematyczny - to tak jak napisał poprzednik część nr 6.
ciągle szybciej...

anglik
Posty: 143
Rejestracja: czw sie 02, 2012 14:37
Lokalizacja: POLSKA

Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Post autor: anglik » pn sie 13, 2012 10:52

mam gościa od mechaniki takiego że w 2 minuty bedziesz wiedział co i jak ,problem jest taki że jesteśmy z włocławka a to pewnie sporo od ciebie

ODPOWIEDZ