DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Od jakiegoś czasu tzn 3 rok w aucie z przodu mam stuki u góry przy amortyzatorze od strony kierowcy , słychać to tylko jak auto sie rozgrzeje, jak na dworze jest ciepło to masakra wali ,stuka b głosnśno, jadąc prosto słychać stukanie a na dziurach jeszcze gorzej, problem polega na tym że mechanicy nie potrafia tego zlokalizowac. Ja w czoraj otw maske i ruszając budą słychać stuki u góry amora. SZUKAM FIRMY KTÓRA ZLOKALIZUJE USTERKE I NAPRAWI najlepiej na ter śląska.
P.s auto bmw m3 e46 zawias bilstein pss 10
P.s auto bmw m3 e46 zawias bilstein pss 10
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
PAKO, jeżeli stuka na postoju ruszając budą to mechaników masz tragicznych, skoro nie potrafią znaleźć przyczyny.
Nie szukaj jakiś mega specjalistów od M3. Zwykły, dobry mechanik to ogarnie.
Nie szukaj jakiś mega specjalistów od M3. Zwykły, dobry mechanik to ogarnie.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Spróbuj w BM Carsie Mysłowice, ul. Obrzeżna Północna 17, na przeciwko giełdy. Raczej solidny serwis(byli pracownicy Zlatexu), powinni zlokalizować przyczynę, bez konieczności wymiany połowy zawieszenia.
P.S. U Sikory nie dali rady tego znaleźć?
P.S. U Sikory nie dali rady tego znaleźć?
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
U sikory nie zdiagnozowali tego! A ja strasznie nie lubie jak coś mi w aucie niedomaga, męcze się już 3 seson z tym kures... I jest coraz gorzej, w chłodny dzień jest lepiej ale jak temp przekracza 23C to masakra, generalnie im cieplej tym gorzej.
:-(:-(

- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Pytałem kontrolnie. Nie jestem zdziwiony, że u Sikory nie wiedzą co to jest? Wiem o co Ci chodzi, bo jak coś niedomaga w aucie to ja dostaje białej gorączki i po prostu nie mogę takim autem jeździć. Tak jak napisałem, skontaktuj się z BM Carsem, powinni Ci to ogarnąć.
Pewnie jest to jakiś element, w którym jest smar (albo powinien być, anie ma), jak jest ciepło to się rozrzedza, nie smaruje elementów metalowych i dlatego hałasuje.
Pewnie jest to jakiś element, w którym jest smar (albo powinien być, anie ma), jak jest ciepło to się rozrzedza, nie smaruje elementów metalowych i dlatego hałasuje.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
wymien amortyzatory.
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
wydaje mi się źe amorki są ok.Camil pisze:wymien amortyzatory.
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Dla mnie najbardziej prawdopodobna jest część nr.6:


Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA

Uploaded with ImageShack.us
jak tą śrube trzymam ręką a brat kręci kierownicą to na postoju czuć jak ta śruba bije i stuka,przeskakuje.
A jak ruszam budą w góre i dół to słychać stuki. Co to może być?
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Sluchaj, zdjecie kolumny to 15minut. Kolejne 5 to walka ze sciagaczem. Mysle, ze warto skoro juz masz tych mechanikow. Wiele sie dowiecie. Amory wykluczam w sytuacji jezeli jestes pewien, ze to TA sruba, w innym przypadku to moga byc wlasnie one.
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Zawias bilstein pss 10 jest tu problemem a dokladniej jego polaczenie z gornym seryjnym lozyskiem.
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
to co trzeba wymienić?schumi pisze:Zawias bilstein pss 10 jest tu problemem a dokladniej jego polaczenie z gornym seryjnym lozyskiem.
Dodam że jak auto jest zimne to jest ok
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
Jestem po oględzinach w kolejnym warsztacie tym razem pojechałem do Mysłowic BM CARS, autko sprawdzili i stwierdzili zero luzów nic nie wybite itd. powinienem się z tego cieszyć ale nie zmienia to faktu że napierdziela mi w kole b.mocno, postanowiłem mechanika z BM cars przewieść i pokazać że jednak coś ostro stuka, po chwili stwierdził Oo stuka... Postukał popukał i stwierdził że to 100 proc amortyzator! czyli jego opinia nie różniła się od diagnozy innych serwisów między innymi serwisu BMW SIKORA.
Mimo wszystko nie dawało mi ta usterka spokoju, postanowiłem poluzowac śróby na łączeniach amortyzatora i jeszcze raz skręcić wszystko do kupy, ponieważ nikt z serwisów tego nie zrobili nawet koła nie ściągali, no jak złożyłem wszystko w całość okazało się że AUTKO JEST 100PROC ZDROWE! NIC NIE STUKA! kurwa cń my mamy za mechaników!
Mimo wszystko nie dawało mi ta usterka spokoju, postanowiłem poluzowac śróby na łączeniach amortyzatora i jeszcze raz skręcić wszystko do kupy, ponieważ nikt z serwisów tego nie zrobili nawet koła nie ściągali, no jak złożyłem wszystko w całość okazało się że AUTKO JEST 100PROC ZDROWE! NIC NIE STUKA! kurwa cń my mamy za mechaników!
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
ŁOŻYSKO KOLUMNY MCPERSONA - niestety jak kuleczki raz opuściły - swoje miejsce - co powodowało stuki - to raczej prędzej niż później pojawią się znowu - jeślim dobrze odczytuje rys schematyczny - to tak jak napisał poprzednik część nr 6.
ciągle szybciej...
Re: DIAGNOZA I NAPRAWA ZAWIESZENIA
mam gościa od mechaniki takiego że w 2 minuty bedziesz wiedział co i jak ,problem jest taki że jesteśmy z włocławka a to pewnie sporo od ciebie