Wydech do S54 - kolektory, katy, końcowy

2000-2006 | silnik: S54
JayKay
Posty: 60
Rejestracja: wt wrz 24, 2019 16:25
Auto: ’02 M3, ’05 M3 ZCP, E38, F32

Wydech do S54 - kolektory, katy, końcowy

Post autor: JayKay » sob mar 20, 2021 16:19

Mam dylemat z moim ZCP. Wersja US z katami na kolektorach.
Kupiłem ostatnio kolektory EU i mam do tego końcowy SUpersprint Lightweight Race. Zastanawiam się co zrobić pomiędzy, de-cat czy jednak wkładać katalizator EU.
Cat EU ok 4k pln netto wyjdzie po upuście. Używki raczej bałbym się kupować.
De-cat zastanawiam się jak wpłynie na dźwięk, i przede wszystkim zapach za autem. Nie ukrywam że w aucie do dziczenia mam to w d, ale w weekendowym OEM+ może mnie irytować. Czuć cokolwiek? Dużo głośniej robi się na de-cat?

I gdzie oddać kolektor EU na "czyszczenie"? Macie jakiś sprawdzony zakład?

Telion
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 23, 2019 10:53
Auto: 335IS

Re: Wydech do S54 - kolektory, katy, końcowy

Post autor: Telion » ndz mar 21, 2021 20:08

Zrób decat i daj na strojenie, dźwięk będzie lepszy i mocy przybędzie, środkowy możesz dać supersprinta ( jedna wielka rura, taki długi x pipe)

ODPOWIEDZ